Nu Online
Momenteel zijn er 83 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ava uitnodigingen

  9-3-2006 19:49:31
Hallo,heeft er iemand van jullie ervaring met uitnodigingen van de AVA? Hoe gaat dat precies in zijn werk? Kunnen we op voorhand een proefexemplaar bestellen en dan nog annuleren als het tegen valt?

K
9-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1263


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik9-3-2006 21:20:27

Hey

Ik heb mijn misboekjes al laten drukken bij AVA. Je krijgt een proefdruk, maar dat is op gewoon papier, en met gewone zwarete inkt. Maar ik was wel heel tevreden over het resultaat, en ga mijn uitnodigingen ook bij AVA laten doen. Ze vallen ook nog redelijk mee qua prijs.

Groetjes

Vicky
09.09.06



soetje
16-9-2006
 Meld misbruik10-3-2006 23:02:28

Hoi,

Wij laten onze uitnodigingen ook drukken bij AVA.
Wij hebben eerst de kaartjes gekocht zodat we ook de enveloppes konden beginnen schrijven. Toen hebben we de tekst binnengebracht en na 2 weken kregen we 3 proefdrukjes (inderdaad op gewoon papier) in verschillende lettertypes. Maar het echte exemplaar(kleuren en zo) hebben we al kunnen zien in het boek. Die proefdruk kun je dan terugbrengen als er iets moet veranderen en dan sturen ze gewoon een nieuwe. Uiteindelijk moet je die dan gewoon ondertekenen en dan drukken ze. Wij hebben de échte uitnodigingen nog niet, maar ben zeker dat het gaat in orde zijn...xxxxx



Karolien
5-4-2008
 Meld misbruik8-8-2006 9:22:03

Hoeveel kost dat dan ongeveer om je uitnodigingen en je misboekjes te laten drukken daar? Hebben ze veel mogelijkheden om uit te kiezen? Kan je daar ook je menukaartjes laten drukken?

Thx ... Karo


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info