Nu Online
Momenteel zijn er 93 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kostum's

  22-11-2010 20:01:23
Hallo iedereen!

Op 23 april 2011 stap ik met mijn vriend in het huwelijksbootje. We zijn opzoek naar een winkel die prijs/kwaliteit kan bieden in de iets goedkopere kostum's voor mannen.

Mijn vriend Jeroen en ik Hans zijn daarom opzoek naar een winkel in een straal van 50 km rond Mol.

Bedankt!

Groetjes

Hansje & Jeroentje

Hans
23-4-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1828


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-11-2010 20:14:46

Mijn man zijn kostuum was van Esprit.



M.
18-6-2011
 Meld misbruik22-11-2010 20:51:02

Je kan naar winkels gaan zoals Esprit, Hugo Boss,daar hebben ze ook kostuums.

Als je een betaalbaar pak op maat wil, zou ik eens binnenstappen bij suit suply. Daar kies je uw kostuum uit, en ze meten je op en maken het pak volledig naar jou maten.
Ik vind dit ook een aanrader omdat je soms kan hebben dat het pak dat je koopt iets te groot is aan de mouwen,... en bij suit suply heb je dit dus niet.

Je kan natuurlijk ook altijd een pak huren.

veel plezier nog met de voorbereidingen!

Groetjes,
Mieke



marijke
22-4-2011
 Meld misbruik22-11-2010 21:24:34

hey een dagje na ons trouwen jullie!!leuk leuk leuk!!
als onze superfyne dag gepasseerd is,is het aan jullie!!
wel leuk om te weten dat er nog mensen trouwen in april!!

grtjs marijke en marc



jeff
27-8-2011
 Meld misbruik22-11-2010 21:54:18

Hallo

Kijk ook eens bij C&A ze hebben van Angelo Litrico, en Westburry ook al héééle mooie kostuums! En nu met de feestperiode hebben ze er al van 100 euro voor een blazer, broek en ondervestje ook! En die zijn echt mooi en goede pasvorm!! Wij hebben er voor de suite ook vandaar en is zelfs goedkoper of gaan huren.!
Veel kies en pasgenot!



Evelien
4-6-2011
 Meld misbruik23-11-2010 9:12:15

Wellens in Herentals



Sofie
1-10-2011
 Meld misbruik23-11-2010 10:36:30

Mijn vriend gaat kijken bij Café Costume in Antwerpen...
Succes nog =)
Sofie



Giovanni

 Meld misbruik24-11-2010 23:12:15

Dag Hans en Jeroen,

Eerst en vooral wens ik jullie van harte te feliciteren. Eens leuk om te horen dat jullie trouwen op mijn verjaardag ;-)

Neem gerust even contact op met ons, wij zullen jullie hiervoor zeker en vast kunnen helpen!

contact@carbonella.be

Om een impressie te verkrijgen: www.carbonella.be


Tot binnenkort.


Giovanni


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Mannenmode nodig?
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
De Maeyer Ceremoniekostuums Verhuur kostuums voor heren en bruidsjonkers in Sint-niklaas
Wij verhuren kostuums voor elke gelegeheid. U heeft keuze uit Jacquets, Smokings en kostuums in verschillende kleuren (zwart, grijs, grijs met een streep) NIEUW BLAUWE KOSTUUMS Wij hebben ook Jacquets en blauwe kostuums voor bruidsjonkers Meer info