TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Wendy
28-5-2011
|
1-11-2010 17:31:20
Hey,
Ik heb mijn zijden bruidsboeketje besteld bij www.indigodaisyweddings.co.uk
Je kan je bruidsboeketje helemaal op maat laten maken.
Heel vriendelijk en behulpzaam.
Het bruidsboeketje blijft altijd mooi en je moet het niet laten vriesdrogen.
Van prijs is het zeker niet duurder dan een boeketje met verse bloemen.
Als je graag de fotos wil zien van mijn boeketje, stuur dan even een prive berichtje!
groetjes
Wendy
|
|
Darline
23-7-2011
|
1-11-2010 19:21:26
hallo Wendy,
Ik zou ook zijden bloemen willen als bruidsboeket. Zou je mij ook de foto's willen sturen aub. Alvast bedankt
darline83@hotmail.com
|
|
Ingrid
7-5-2011
|
2-11-2010 8:39:26
Hey Sonia,
Ik zou zonder twijfel gaan voor verse bloemen, maar dat is persoonlijke smaak. Ik vind namaak gewoon niet mooi en onnatuurlijk. zelf zou ik me er niet goed bij voelen. Bespreek het eens met een bloemist. Je kan een bruidsboeket meestal wel even bewaren in de koelkast.
Succes met je keuze.
|
|
Kendra
21-5-2011
|
2-11-2010 9:24:12
Hallo Wendy,
Zou je de foto`s ook naar mij kunnen sturen? Ik ben ook nog aant twijfelen :s
Alvast bedankt!
Groetjes
Kendra
info@kendra.be
|
|
Sofie
3-11-2011
|
2-11-2010 9:59:22
Hoi Wendy, Zou je mij ook willen mailen? Vraagje: denk je dat het mooi blijft als je het meeneemt in een reiskoffer? Wij trouwen namelijk in het buitenland en ons feest is daarna in België, dus lijkt zo'n boeketje ideaal voor mij. sofienovember@gmail.com Thanks!
|
|
hilde
10-12-2010
|
2-11-2010 10:29:32
Ik trouw volgende maand en heb na een beetje twijfelen gekozen voor zijden bloemen. Belangrijkste reden was dat ik het boeket wil bewaren. Als je wil vriesdrogen kost het een aardig centje en dan zit het onder een stolp of andere kubus wat ik helemaal niet mooi vind.
Bovendien gaan wij ook een paar weken later pas de fotoreportage maken, dus dan kan ik het ook nog zonder problemen gebruiken.
Ik zou je wel aanraden om naar een goede winkel te gaan. Ik ben bij Kunstbloemen Sofie in Roeselare geweest en die dame heeft echt wel veel kennis van zaken. Mijn boeket ligt al bij mij thuis, dus ook de stress om 's ochtends het boeket nog te moeten ophalen valt weg.
Toen ik het boeket ging afhalen kon ik eventueel nog dingen laten veranderen indien ik het niet mooi vond, dus dat is ook alweer een voordeel.
Het boeket kan gewoon in een vaas geplaatst worden en qua onderhoud is het heel gemakkelijk : om de 6 maanden eens met de haardroger het stof wegblazen en om de zoveel jaar eens onder de douche houden en laten drogen.
Na 10 december kan ik foto's doorsturen, maar nu nog niet.
Veel succes !
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-11-2010 15:02:02
@Sofie: Om het mee te nemen op reis, zou ik het niet in de koffer proppen, hoor! Hou het dan bij je als 'handbagage'! ;-)
|
|
Carolina
1-8-2009
|
2-11-2010 19:41:00
http://duofoto.be/#/Gallery/Wedding/Carolina_en_Bart
Wij hadden ook een zijden bruidsboeket. Enkel de groene bladeren en de takjes erover zijn echt. Ik heb er nog geen seconde spijt van gehad. Na 458 dagen na de trouw staat mijn boeket hier nog schoon te wezen in m'n kast. Ik heb het bij de bloemist hier in't dorp besteld. Ik had wel eerst opzoekwerk gedaan en foto's van internet gehaald om te laten zien wat voor iets ik wou.
http://www.maxifleur-kunstplanten.nl/kunstbloemen/kunstboeketten/2x-ranonkelboeket-creme-rose.html
De mensen hadden het ook helemaal niet door.
bv. op het avondfeest heb ik m'n boeket afgegeven. Ik zei; niet in water zetten het zijn geen echte. 's nachts krijg ik een ijskoud boeket terug; ze hadden het in de koeling gelegd om schoon te blijven?!?
groetjes, Carolina
|
|
Kim
9-7-2011
|
3-11-2010 10:30:55
Ik ben ook fan van zijden bruidsboeket!! Ikzelf heb op mijn tafel een vaas staan met zijden bloemen, niemand had dit door.
Als je echt kwaliteit neemt dan zie je dit bijna niet.
Voor mij is het ook belangrijk dat je u boeket kan houden.
Wie een adres wil in Gent! Eurogreen daar ben ik geweest en heeeel tevreden.
Zoals hierboven ook gezegd, je kan nog altijd aanpassingen laten doen als je het toch anders wilt.
Groetjes,
Kim
|
|
Sonia
15-7-2017
|
3-11-2010 20:11:52
Hoi allemaal,
Bedankt voor de vele reacties. Ik ga zeker eens gaan informeren in Roeselare!
Carolina, je boeket was inderdaad zeer mooi! Je moet goed kijken om te zien dat het zijden bloemen zijn!
Iedereen die nog plannen moet maken, veel succes!
Iedereen die al getrouwd is, een dikke proficiat!
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|