Terug naar overzicht
Hey, Hier is een link naar een website waar voorbeelden staan van bruidsboeketten. http://www.bruidsboeketten.be/ Er staan er wel mooie tussen vind ik. groetjes, Liesbet
wel, mij hebben ze de hint gegeven om bij de bloemist gewoon een 'compact' boeket te vragen ipv een bruidsboeket. voor dat laatste vragen ze sowieso een pak meer, en eigenlijk is het soms hetzelfde. prijzen weet ik zelf niet, mijn vriend moet zelf nog eens langs een bloemist gaan. als je het wil weten, stap eens je bloemist binnen zou ik zo zeggen...
Mijn bruidsboeket kost 105 EUR maar das wel vrij speciaal. Er waren er al van prijzen rond de 60 EUR. Het is zeker 4 maanden op voorhand besteld maar dat kan zeker ook later wisten ze me daar te zeggen. Veel succes!
hey, ik had gevraagd om het klein te houden aangezien ik maar kleine handen heb. :-) Het koste ongeveer 70€. En mijn ventje heeft het een dikke maand op voorhand besteld. Ik had hem al wat tips gegeven en ik wou absoluut dat de kleur bij zijn das paste, zodat we toch een mooi "geheel" vormden. Ik zal je een foto doorsturen van het mijne. Groetjes, Caroline
Ik heb het mijne besteld via www.bloemenhenderickx.be .boeketje koste 48 euro en altaarstuk 50 euro. Ze hebben het thuis geleverd. Was dik in orde hoor.
Mijn boeketje kostte €60. Enkele weken op voorhand is zeker genoeg! Ze kunnen die bloemen toch maar enkele dagen op voorhand bestellen om op de dag zelf verse bloemen te hebben, dus vroeger gaan is al te gek... Dan kan het alleen maar vergeten worden! Mijn boeketje zag er zo uit: http://www.facebook.com/photo.php?pid=31186613&l=ace043b0f8&id=1037507416#!/photo.php?fbid=1238490602644&set=a.1238471522167.37003.1240628751 (nog verder zie je het in bovenaanzicht). Er is toch wel een serieus verschil tussen een gewoon boeket en een bruidsboeket. Bij een gewoon boeket moet je echt van bovenaan kijken. Bij een bruidsboeket staan de bloemen meer op een bolletje waardoor je aan alle kanten de bloemen ziet. Bij een gewoon boeket zie je aan de buitenkant vooral bladeren. Een bruidsboeket vergt dus heel wat handigheid vandaar dat dit ook meer kost dan een gewoon boeket. Ook is er een verschil onderaan bij de stelen. Een bruidsboeket moet je gemakkelijk kunnen vasthouden, dus is anders geschikt dan een boeket dat je gewoon in een vaas 'neerplant'.