Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

grappige ceremoniemeester

  9-10-2010 16:52:52
beste bruidjes,

gisteren was ik op een huwelijk en in de mis was er een 'speciale' ceremoniemeester, nl iemand die voor homo speelde en zo een grappige toets bracht in de misviering, hij heeft zich gedurende de mis 4x veranderd van kostuum. ook in de feestzaal stond hij klaar voor de ontvangst in weeral een ander kostuum, hij heeft dan nog een liedje gezongen voor het bruidspaar voor hij vertrok.
nu is mijn vraag
weten jullie soms waar ik zo iemand kan vinden om aan ons huwelijksfeest een grappige toets te geven?

dank u
noortje

noortje
3-6-2011
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1885


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-10-2010 17:47:34

Kan grappig zijn, kan ook een ergernis voor velen zijn...



Tine
28-8-2010
 Meld misbruik10-10-2010 18:40:13

Hey,





Tine
28-8-2010
 Meld misbruik10-10-2010 18:42:41

Vreemd...enkel het eerste woord van mijn reactie verschijnt... Nog een poging...

Ik maak me de bedenking of er geen andere manieren zijn om een viering luchtig en modern te maken: leuke teksten, mooie muziek, een priester die iets persoonlijks vertelt over het koppel tijdens de homilie?!
Ik zou het in ieder geval - als christen - niet kunnen vinden als een ceremoniemeester op die manier de aandacht probeert te trekken.



Caro
1-10-2011
 Meld misbruik26-10-2010 14:26:07

Hey,


Ik heb ook al eens zo'n ceremoniemeester aan het werk gezien op een bruiloft. Hij deed het ontvangst en is ook een paar keer van kostuum veranderd. 's Avonds deed hij ook een korte act.
Hij kon de mensen wel goed aan het lachen brengen. Ik denk dat hij was ingehuurd via de feestzaal ingehuurd, maar ik denk wel dat je hem apart ook kan boeken. Nadien heb ik hem op Batibouw aan het werk gezien als speaker.

Zijn naam weet ik niet, maar de feestzaal toen was Kasteel van Saffelaere te Lochristi. Misschien kan je via deze zaal zijn contactgegevens bekomen?

Veel succes!




Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...