Terug naar overzicht
Hey Debbie, Hun bloemen zijn altijd super mooi. Je moet je zeker geen zorgen maken !!! groetjes Sarah ps als je exclusief wil, dan heb je altijd Frederik Van Paemel int stad aan de eiermarkt, maar die is wel super prijzig!! (val je eigenlijk beetje omver van)
Sarah, SUPER bedankt om me gerust te stellen!!! Ik had hun werk gezien op de trouwbeurs in Brugge. 'k Was direct verkocht maar toen'k thuis kwam, dacht ik eigenlijk dat'k geen enkele andere bloemist bekeken had...Maar hun bloemen zijn idd wel heel mooi! Bedankt!Groetjes,Debbie
Debbie, Ik ben ook naar het trouwsalon geweest, was dat niet Fine Fleur dat daar stond.Vond dit wel een prachtige stand. In die winkel ben ik vaste klant, heel vriendelijke mensen
@Lieven: het gaat idd om Fine Fleur! 'k Had het verkeerd overgenomen van het foldertje!'k Heb al meer werk gezien van hen & 'k ben heel blij van het resultaat :)
Ik lees hierboven dat Van Paemel zeer prijzig is. Wat is zeer prijzig? Want ik ben zelf opzoek naar een bloemist voor mijn bruidsboeket en ik ben verliefd op de creaties van hem.Natuurlijk is de prijs ook een belangrijk aspect :)Hanne