Terug naar overzicht
Een vriendin van mijn moeder is bloemschikker van beroep, en samen maken ze geregeld stukjes. Een tijdje geleden hadden ze een bruidsboeket gemaakt dat eigenlijk ook zo'n mof was, een combinatie eigenlijk. Best mooi!
Je bruidsboeket draag je vooral bij het binnenkomen, en overhandig je vaak aan de ceremoniemeester van zodra je ergens binnenstapt. Iets vasthebben is die dag dus eerder een "last". Stel jezelf even de vraag wanneer je uw mof zou gebruiken.. volgens mij is dit niet zo vaak hoor.... is het dit dan waard om te kopen? Als je buiten de kerk stapt krijg je meteen felicitaties en heb je je handen nodig om bloemetjes of zo aan te nemen, ook bij de burgerlijke dienst moet je schrijven, nadien felicitaties en meteen terug de auto in,.... en voor de foto pak je toch veel liever je kersverse man vast dan zo een mof :-)Dan vind ik persoonlijk dat idee van Tinneke hierboven wel leuk om de twee te combineren.
Ik denk ook dat je dat niet echt kunt 'gebruiken'... Je bent de meeste tijd binnen of hebt andere dingen 'om handen'. Ik zou het ook 'raar' vinden dat jullie dan niet hand in hand of met je hand op de arm van je man binnenkomen... Niet?
Awel, maakte mij meteen zelfde bedenking, je hebt nooit je handen vrij! Ontvang je even geen felicitaties, zit je ergens met verwarming. Vind het erg dure, overbodige aanschaf voor iets wat je eigenlijk niet eens kan gebruiken. Kan mooi zijn voor fotoshoot misschien, maar zou ver enige moment zijn denk ik dat je er ook echt iets aan hebt... dus zou me eerder vraag stellen of mof wel interessant is dan hoe 't dan moet met je boeket.