Terug naar overzicht
Hey! Ben blij te horen dat ik niet alleen ben die nog geen zekerheid heeft over de kapper! Ik trouw dezelfde dag en heb vrijdag een proef voor haar en make-up. Ik hoop dus ook dat het goed zal zijn, want als ik dan nog op zoek moet naar iemand anders... Helaas ben ik van een heel andere regio en kan ik je dus ook geen andere tips geven. Maar het komt wel in orde, geen paniek! Hoe staat het voor de rest met de voorbereidingen? Het begint nu echt wel te korten hé, spannend! groetjes
Hey Lena! Fijn dat er nog iemand eind oktober trouwt! Het blijkt niet zo'n populaire periode te zijn. Wel, voor de rest zitten we goed denk ik: gemeente en kerk vastgelegd, misboekjes klaar, DJ-lijst bijna klaar, volgende week langs bij de zaal om alles te bespreken, kleed ok, kostuum ok, auto's zijn we nog mee bezig,... En dan natuurlijk nog make-up en kapsel. T zijn dus vooral zo nog de puntjes op de i zetten, dat moet gebereun, maar daar kruipt wel wat tijd in vind ik! En hoe gaat het bij jullie? Loopt alles vlot?
hoi, Er komt heel veel bij te kijken. Ik heb nog een hele waslijst. Zo ook mijn fotograaf. Lang leve deze forum Ik heb ook mijn visagiste en hairstyliste via deze forum gevonden. Latana. Ik heb er veel positieve reacties van gekregen en heb haar genomen. Probeer eens of ze vrij is. Ze is van mechelen maar ze doet alle regio's. info@latana.be - gsm: 0487.31 05 73 Heel veel succes, want ik zit met veel te veel stress
@ Marijke: ik ben toch nog steeds heel blij met de keuze van onze datum! Ik ben gisteren mijn kleed nog eens gaan passen en zie me daar toch niet in rondlopen als het 30 graden is! Bovendien vind ik de herfst best een mooi seizoen! Wat ook handig is, is dat de meeste "professionals" niet zo druk bezet zijn en dat je nu nog tijd hebt om zaken te regelen, als je in volle seizoen trouwt zou dit ook niet waar zijn! :-) Bij ons staat het voor de rest ook ok. Kleed is ok, enkel de lengte moet nog gedaan worden. Viering zijn we ook aan het afwerken, nog een paar knopen doorhakken ivm tekstkeuze. Kostuum bruidegom is ook ok, maar die heeft nog schoenen nodig. Volgende week ook afspraak met zaal en DJ. Enzovoort enzovoort. Er komt toch heel wat bij kijken, hé! Wanneer moesten de mensen bij jullie een seintje geven of ze er al dan niet zouden zijn? Bij ons is dit nu donderdag, maar we hebben echt nog van heel veel mensen niets gehoord! We zullen dit weekend dus nog heel wat kunnen bellen en mailen!! En ondertussen kruipt de tijd stilletjes verder en komt het alsmaar dichter bij!! Soms kan ik het nog niet goed geloven dat het bijna zo ver is!! Maar ik kijk er natuurlijk ontzettend hard naar uit! Veel succes nog met je haar en make-up zoektocht. Ik ga vrijdag voor mijn proef en hopelijk is dat ok zodat we weer iets van ons lijstje kunnen schrappen! :-) groetjes,Lien