Terug naar overzicht
Ik zou het niet doen, maarja, ik ben dan ook iemand die dat niet kan, haha! Ik heb zelf lang haar en vind het nogal moeilijk om mezelf een mooi opsteekkapsel te geven. Ik heb heel stijl haar en heb een krultang gekocht omdat ik dacht, "tis nekeer iets anders". Ik heb het 1 keer gebruikt, het haar om de zijkant was geen probleem, maar het haar op mijn achterhoofd, ik kan je zeggen dat ik me een paar keer verbrand heb. Daarbij waren de goed gelukte krullen na een half uur al helemaal verdwenen. Ik raad je gewoon aan naar een andere kapper te gaan. Heb je trouwens aan je kapster gezegd dat je het niet zo mooi vond? dan heeft ze er toch iets aan gedaan, niet? Ik denk dat je eigen haar doen op je huwelijksdag alleen maar voor meer stress zal zorgen.
Mijn proefkapsel trok ook op niks de eerste keer. Ik heb vrij kort haar en een week voor de trouw had ik het laten bijknippen en laten brushen zoals ik het wilde op mijn trouwdag. Helaas trok het op niks! Het was fout geknipt (terwijl ik deze snit al een jaar heb) en de brushing was echt niet mooi! Ik ben uiteindelijk drie dagen voor de trouw teruggegaan en heb uitgelegd wat ik anders wilde. Mijn kapper heeft het dan bijgeknipt en eens een andere brushing geprobeerd. En zo was het prima. Dus geen stress, je hebt nog tijd genoeg om nog eens met je kapster te overleggen wat je juist wilt en om nog andere dingen te proberen. Komt wel goed! Ga eens opnieuw langs en leg uit wat je niet mooi vond, wat je anders wilt. Zelf je haar doen, gaat volgens mij enkel voor extra stress zorgen. Bovendien is het zo leuk die voorbereidingen 's morgens, het naar de kapper gaan, de make-up en dan op't einde dat kleed aandoen en het totaalplaatje zien!
Ik zou dat ook niet durven. En kan het ook niet. Ik geloof ook dat ik heeeeeeeeel zenuwachtig zou zijn om het zelf te doen. Chapeau als je dat kan :-) Ik heb hier op de forum iemand gevonden LATANA via een medebruid. Zij gaat mijn kapsel en make up verzorgen. Ik heb in maart een afspraak voor de proef. En toevallig waar ik ga fitnessen heeft die lifecoach mij haar ook aangeraden. Ze had haar make up en kapsel ook gedaan op haar huwelijk 2 jaar geleden. En ze was tevreden.