Nu Online
Momenteel zijn er 115 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

verslagje huwelijk 04/09/2010

  21-9-2010 23:00:21
Veel werk?!! Ja hoor! Fijn toch? Ik vond de voorbereidingen een heel jaar lang zo fantastisch. Veel gezocht, bijgehouden, gewikt en gewogen en té licht bevonden of té zwaar. Huwelijksbeurs bezocht, fijne tips gevonden links en rechts. Foldertjes in een speciale doos gestoken, Tijdschriften gekocht voor de nieuwste tendensen, sfeer opgesnoven in feestzalen, neuzen opgetrokken en af en toe een kleine discussie met manlief in spé. Op zoek naar de perfecte bruidsjurk samen met een styliste, naar Rotterdam met de bruidsmeisjes nog steeds op zoek naar die ene speciale jurk. UIteindelijk bleek de perfecte jurk een rode jurk te zijn, bezaaid met rozen. Mijn wijlen grootmoeder zou het prachtig hebben gevonden. Ik denk dat ze ginds boven speciaal voor ons getransformeerd was in een engeltje die naar beneden keek en het bijzonder mooi vond wat ze zag. Maar het was geweldig, op zaterdag 4 september was de climax een ware climax geworden, een heel jaar lang voorbereidingen voor 1 perfecte dag af te leveren. In de eerste plaats voor onszelf in de tweede plaats voor mijn kinderen en dan voor onze ouders en naaste familie. Een hele dag georchestreerd die uitmonde in één fantastisch feest. Een walking diner met goed geluimde mensen, lachende gzichten en zotte momenten, momenten van 7 onderrokken en een paar jaretellen. Hilarisch. Momenten van een lach en een traan, ontroering en beroering en vooral liefde, véél liefde. Als we dan toch mensen willen noemen laat het dan in de eerste plaats ons strijkorkest zijn die de dankmis omlijstte, onze Almost Swinging Jazzband die de muzikale omlijsting deed van onze receptie, de mensen van 'Het Kapiteintje' die de lunch 's middags en de receptie verzorgden bij ons thuis, en niet in het allerminst de feestzaal 'Geuzenhof' wiens lekker eten, vlotte service en echte gastvrijheid ons feest tot een waar feest hebben weten af te meten. Bedankt hiervoor gij allen.
Het was me waar genoegen hier af en toe mooie en minder mooie berichten te mogen lezen. Tips en tricks te mogen vinden. En ... uiteraard uitgebreide verslagjes mét foto's. Leuk toch ??!?
Aan allen die aan het voorbereiden zijn, één goede raad: volg je hart af en toe boven het gezond verstand want dat brengt de ontroerende momenten, laat het budget het budget wezen om achteraf niet met een financiële kater over te blijven en wees vooral jezelf, durf jezelf in vraag te stellen zodat het feest ook echt een feest van jullie wordt. Niet van je ouders, niet van je schoonouders maar van jullie. Lach, huil, bid en bewonder de hele dag en nacht lang. Greetz Fabienne
(voor de curieuze neuzen: http://www.facebook.com/photo.php?pid=5122006&id=786628188&saved#!/album.php?aid=245605&id=786628188


Fabienne
4-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1915


Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik22-9-2010 8:01:05

:-) merci!



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik22-9-2010 9:23:38

Proficiat!
Wij vonden 4 september ook een prachtige dag om te trouwen!
Geniet nog van je witte broodsweken en alle weken erna!



Tine
7-8-2010
 Meld misbruik22-9-2010 16:20:14

Amai speciaal kleed dat ik nooit zelf zou gekozen hebben, maar 't stond je geweldig!

Proficiat en geniet volop na!




Ellen
5-2-2011
 Meld misbruik22-9-2010 16:23:27

Zo mooi gezegd.. :-)
Dikke proficiat!! Geniet van jullie wittebroodsweken en de rest van jullie leven samen...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-9-2010 18:35:09

Prachtig!!! Ook je bruidsboeket is héél mooi en past erg goed in het geheel!
Proficiat!



Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik22-9-2010 22:16:11

Ooohhh heel speciaal allemaal! Maar het zag er zo romantisch uit!
Proficiat!



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik23-9-2010 15:41:46

Proficiat!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info