Nu Online
Momenteel zijn er 206 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje 4 september

  21-9-2010 12:48:52
Na 14 jaar samen zijn en twee dochters, zijn we dan toch getrouwd geraakt!
En aangezien ik zelf ook altijd graag verslagjes kwam lezen... hieronder het verslag van ons huwelijk.

Om half negen zijn we opgestaan en hebben we rustig ontbeten en dan was het tijd voor mij om naar de kapper te gaan. Om elf uur kwam mijn getuige om mijn make-up te doen. En ze heeft dat super gedaan, heel naturel, helemaal ‘ik’. Nadien heeft mijn oudste zus mij in mijn kleedje geholpen.

Om iets voor 12 kwamen onze ouders, broers en zussen en onze getuigen tot bij ons thuis en hebben we nog een glaasje gedronken en broodjes gegeten.

Om 13u zijn we voor de wet getrouwd. Dat ging heel snel, na een kwartiertje waren we man en vrouw. Nadien kregen we nog een glaasje aangeboden en konden we zo de tijd overbruggen tot we naar de kerk moesten.

Om 14u was ons kerkelijk huwelijk. De viering was echt prachtig, ah ja want ik had ze helemaal zelf ineen gestoken hahaha
Onze twee dochters waren onze bruidsmeisje. Toch wel speciaal, je eigen kindjes die de ringen brengen. Je oudste dochter die voorleest in de kerk. Echt super.
We hadden een zangeres voorzien en die deed dat super. Maar dé grote verrassing en hét kippenvelmoment van de dag, was mijn zusje van 12 die gezongen heeft, begeleid door mijn broertje (14) op de keyboard. Wij wisten totaal van niks! Alles was stiekem geregeld met onze zangeres. Fantastisch gewoon, dat was echt één van de hoogtepunten van de dag!
Er was veel volk in de kerk en dat was zo hartverwarmend, al die mensen die speciaal voor ons daar waren!

Na de misviering zijn we een uurtje foto’s gaan trekken. Heel leuk, zo even met ons tweetjes genieten van de rust.

Het feest ’s avonds was ook fantastisch. Eerst hadden we een receptie voor buren en kennissen. Heel leuk, buiten in de tuin van de feestzaal in het zonnetje. Om 19u kwamen dan onze 176 gasten voor het avondfeest. We hebben nog tot kwart na acht kunnen aperitieven in de tuin en daarna zijn we aan tafel gegaan. Iets voor middernacht hebben we onze openingsdans gedaan en nadien is er een dikke fuif losgebarsten. We hadden een super goeie dj (dj LeBart), de dansvloer heeft heel de nacht volgestaan! Om zeven uur lagen we in ons bed!

Het was echt een ongelooflijk fantastische dag. Ik heb van de eerste tot de laatste minuut lopen stralen. Stress heb ik totaal niet gehad, niet de dagen ervoor, niet de dag zelf.

Het weekend na de trouw zijn we drie dagen naar Parijs geweest met ons tweetjes. Een korte maar geweldige honeymoon!

Op de foto's van de fotograaf is het nog een paar weken wachten, die kom ik later nog wel tonen. Maar via onderstaand linkje kunnen jullie toch al een paar foto's zien.

http://www.facebook.com/album.php?aid=215035&id=736159239&l=0b31def44b



Lieve
4-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1973


Eva
10-7-2010
 Meld misbruik21-9-2010 12:55:41

alvast een dikke proficiat!
en geniet van de wittebroodsweken

groetjes
eva



Isabel
3-9-2011
 Meld misbruik21-9-2010 12:58:34

Een dikke proficiat!!

Het is inderdaad altijd leuk om een verslagje te lezen. Het zag er een fantastische dag uit!
Bij mij is het hetzelfde weekend een jaartje later.

Groetjes
Isabel





frida
6-2-2010
 Meld misbruik21-9-2010 14:52:17

geniet van dat zalig gevoel als MEVROUW.............



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik21-9-2010 15:11:52

Hallo,


Een dikke proficiat en geniet van de witte broodsweken!


Gwen



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-9-2010 17:35:05

Proficiat!!!



Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik21-9-2010 18:23:48

Proficiat!



Ann
27-8-2010
 Meld misbruik21-9-2010 21:13:24

proficiat!!



Maaike
16-4-2011
 Meld misbruik23-9-2010 15:48:30

Proficiat!

Waar heb je je 'fotoshoot' gedaan? Wij vinden niet direct iets...

Groetjes,
Maaike



Lieve
4-9-2010
 Meld misbruik23-9-2010 16:43:00

Dag Maaike,

Wij vonden het ook moeilijk een geschikte locatie te vinden omdat we niet te ver uit Merchtem weg wilden gaan, kwestie van niet teveel tijd te verliezen met over en weer rijden. Uiteindelijk hebben we onze fotoshoot gewoon in de plantentuin in Meise gedaan. Onze verlovingsshoot hadden we daar ook gedaan en dat zijn leuke foto's geworden.
De foto's van ons huwelijk hebben we nog niet. Maar als je graag de foto's van de verlovingsshoot in de Plantentuin ziet, stuur me dan maar een mailtje.

Groetjes,

Lieve


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info