Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

afzeggingen

  20-9-2010 22:06:15
Hallo,


Zijn er nog personen die enorm veel afzeggingen hebben? Wij gaan van 206 avondgenodigden stranden op maximim 153 aanwezigen.
Eerlijk gezegd zijn we hier enorm van geschrokken. Zelfs veel familieleden zeiden af... Is dit normaal? We hadden gehoopt op een groot feest en zien dit nu een klein beetje in duigen vallen :-s Is mss de eerste reactie, ik weet het niet...


Groetjes

imke
9-10-2010
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1756


Stephanie
7-8-2010
 Meld misbruik20-9-2010 23:34:45

Wat jammer, wist niet iedereen wanneer het gepland was mss?

Ik hoop dat jullie toch nog een hééél leuk feest hebben!! Geniet ervan!!




imke
9-10-2010
 Meld misbruik20-9-2010 23:36:55

jawel, data was al bekend van augustus vorig jaar. Velen komen nu af met excuus dat ze geen oppas vinden... Maar volgens ons is het een kwestie van geen geld te willen uitgeven aan een oppas en er geen moeite voor te willen doen...



Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik21-9-2010 0:40:53

Wel Imke,

Wij hebben dit ook hoor. Wij dachten aan 220 genodigden en er komen er maar 163. Maar uit ervaring wist onze zaalmeester te zeggen dat je zeker 10% mag aftrekken van het aantal dat je voor ogen had.
Deels hadden we bij de vrijgezellen toch partners gerekend, want we wisten dit niet goed vooral niet bij neven en nichten. En ook familieruzies zorgen ook voor een daling.
De redenen zijn inderdaad soms raar, vooral omdat ze dat al langer wisten.
Merk op hoe laat ze ook maar reageren of beseffen.





Sarah
1-10-2010
 Meld misbruik21-9-2010 0:42:46

Imke,

Eerlijk gezegd ben ik blij dat er veel mensen zijn weggevallen omdat het dan wat overzichtelijker wordt. Anders heb ik het gevoel dat het uit zijn voegen barst... Of dat je precies in een zwembad zit, vol gekakkel....



WWW.DISCOVIDEO.BE

 Meld misbruik21-9-2010 1:25:14

Er valt altijd een percentage gasten af....zowiso.
Ik vind dat het nog meevalt persoonlijk.
Och... je hebt toch nog steeds 150 man om je mee te amuseren.
Er zijn ook mensen bij, die gewoon geen zin hebben in trouwpartys, en lekker willen thuisblijven, maar daarom gunnen ze je het wel.
Ik heb ooit eens moeten muziek draaien op een feest waar uiteindelijk maar 25 man opdaagde, je zit nog wel goed dus...

grtz



martine
25-9-2010
 Meld misbruik21-9-2010 6:48:41

Hoi

Wij hebben niet zo een groot feest. Van de 72 uitgenodigden komen er 4 niet. 3 daarvan gaven de dag na ons feest een bbq voor een verjaardag. Zij komen niet naar ons, dus moeten wij dan niet naar de bbq want dat zag ik niet echt zitten ;-).
Ach ja je moet denken de mensen die er echt bij willen zijn , zijn er. En niet iedereen doet dat graag naar een trouwfeest gaan.

Groetjes



sarah
15-10-2010
 Meld misbruik21-9-2010 8:04:42

Bij ons ook.
220 gasten waarvan er 174 effectief van komen en ik moet heel eerlijk zijn ben ik daar blij om.
Sommige familieleden komen niet omwille van familieruzies, sommige collega's komen zonder partner en sommige hebben gewoon een flauw excuus maar het nog steeds geen verplichting. De mensen die ik er supergraag bij wil gaan allemaal aanwezig zijn. Daar zijn we al heel blij om.


Groetjes







Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik21-9-2010 9:09:37

Zoals Sarah zegt, diegene die dichtste bij jullie staan emotioneel, zullen er ook wel bij zijn. 150 Gasten is echt wel nog veel, denk dat het beetje logisch is. Hoe groter aantal genodigden, hoe verder je ze gaat "zoeken". Niet verkeerd opnemen, maar kan me niet voorstellen dat jullie met alle 220 close zijn, dus door die "afstand" is drempel om af te haken al veel minder groot dan pakweg iemand die héél close is met jullie.

Bij ons haakten er op receptie percentueel gezien meeste mensen af, ook vooral zij met jonge kids, omdat ze die ook niet graag in mis hadden en ja... moesten ook van alle uithoeken van land komen voor 3 uurtjes ong. (receptie+mis), ik snap dat dus ergens wel...



Dorothea
10-9-2010
 Meld misbruik21-9-2010 10:43:17

Bij ons waren er 132 genodigden en uiteindelijk waren we met 97. Er waren ook in de laatste week nog 8 mensen die hebben afgezegd!

En soms sta je wel te kijken van wie er niet komt, of juist van wie er hemel en aarde verzet om er toch maar bij te kunnen zijn!

En 153 mensen is nog steeds een grote groep hoor, geen nood!




Katrien
25-9-2010
 Meld misbruik21-9-2010 12:49:49

Wij hebben 280 mensen uitgenodigd en voorlopig staat de teller op 219 aanwezigen.
Het is echt schandalig dat je moet gaan bedelen om een bevestiging. Zo hadden er 2 collega's van mijn verloofde "half bevestigd". Ik wou zeker zijn dat ze komen en we hebben ze dus zondag nog een sms gestuurd. Wij kregen doodleuk als antwoord: aja nee, wij kunnen niet komen. Gelukkig hebben we gesmst of we hadden al 4 mensen die we mochten betalen die niet eens kwamen...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik21-9-2010 17:42:49

Wij hadden een +/- 10 personen die niet kwamen (van de 120). Wij trouwden nochtans op een vrijdag, dus dan zou je net iets meer afzeggingen verwachten... Wel hadden we op de dag zelf nog 2 mensen die er toch niet bleken te zijn... De ene was net zwanger en was misselijk en de andere lag dronken in zijn bed... :-s



Evelien
1-9-2012
 Meld misbruik21-9-2010 21:20:25

Wij hebben 110 - 120 genodigden maar moeten er minimum 100 hebben voor onze zaal. Hoop dus dat er bij ons niet te veel afzeggen :-s ... Ik krijg al schrik als ik dit hier allemaal lees :-s.



dana
21-8-2010
 Meld misbruik21-9-2010 21:23:15

Hey,

Wij hadden 170 genodigden en kregen maar 100 mensen die niets aan de hand kwamen en dan op het feest zelf kwam dan toch maar 90 mensen af, de andere hadden hun kat gestuurd! we hadden ds een zaal voor 200 man mja se, dan ist het maar zo wat doe je er aan


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...