Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Getrouwd!

  14-9-2010 15:24:10
Hey toekomstige bruidjes,
Ik kan jullie meedelen dat ik al ondertussen 1 maand en 1 dag ben getrouwd!
Wat gaat de tijd zo snel! Geniet van jullie voorbereidingen het klinkt cliché maar het is zooo
snel voorbij. Ikzelf heb enorme heimwee naar onze dag en voorbereidingen.

Al kan ik zeggen dat het een prachtige dag was en we veel complimenten hebben ontvangen!
Het was een klassieke stijlvolle huwelijksdag en ik ben er echt fier op :-)
Ik kan jullie zeker Joke Preneel als fotografe aanraden, onze foto's zijn echt schitterend en voor een bruidsjurk moet je zeker
eens langsgaan bij Jagré Antwerpen super lieve meisjes.

Voila meiden mijn periode zit erop al zal ik hier stiekem nog af en toe naar jullie verhalen komen lezen.
Bedankt iedereen!
xx
Ellen

Ellen
13-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1121


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik14-9-2010 19:17:54

Als de Joke Preneel diegene is die ik ken, heb ik nog samen met haar op school gezeten!



ferre
2-6-2012
 Meld misbruik6-11-2011 15:25:25

Waar is uiteindelijk het feest doorgegaan? Jullie zochten toch naar een aparte locatie in Mechelen? Wij zoeken nu zelf een aparte locatie voor zo'n 50 mensen.



Ellen
13-8-2010
 Meld misbruik6-11-2011 21:07:56

Ons feest is uiteindelijk doorgegaan in het Hof van Nazareth te Lier.
Locatie in Mechelen: Tivoli kasteel, zaal Erato, Olivetenhof, Oude feestzaal?,... succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...