Nu Online
Momenteel zijn er 322 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

de ontmoeting

  1-9-2010 12:46:59
Hey iedereen,

Zat te denken, wanneer we zullen trouwen zullen we al bijna 3 jaar samen wonen...
Zou ik dan terug naar mijn ouderlijk huis gaan voor de ontmoeting met mijn aanstaande? Of zou ik dit gewoon bij ons thuis laten doorgaan? (sowieso slapen en ontbijten we samen)
Hoe hebben jullie bruidjes in mijn situatie dit gedaan?

Thankssss x


Shanna
30-6-2012
Meld misbruik



Reacties: 12 | Gelezen: 1271


Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik1-9-2010 12:57:01

Wij gaan 's morgens naar mijn moeder thuis.
Maar zelf slapen we lekker in ons eigen bedje in ons eigen huis.
We gaan elk een kamer inpalmen om ons klaar te maken. We gaan elkaar pas zien als de fotograaf toekomt.



Dorine

 Meld misbruik1-9-2010 13:18:30

Mijn zoon is naar huis komen slapen, zijn (toen) aanstaande bij haar ouders. Het was hier een super-ochtend!



Elke
17-9-2011
 Meld misbruik1-9-2010 13:23:16

Wij wonen ook meer dan 2 jaar samen als we trouwen. En mama staat erop dat mijn verloofde mij komt ophalen bij haar thuis. Ik slaap 's nachts wel gewoon in ons huis en vertrek dan na de kapper naar mama.



joke
2-9-2011
 Meld misbruik1-9-2010 13:24:41

Wij wonen ondertussen 5 jaar samen en wonen 1,5 in ons eigen gebouwd huisje. Iedereen komt dan ook samen in ons huis. Of we apart slapen of niet, dat weten we nog niet.
De kerk, stadhuis en feestzaal is ook allemaal in de buurt van onze woning, dus het héél gemakkelijk om dan gewoon in ons eigen huis samen te komen.
grtz
joke




Sarah
16-7-2011
 Meld misbruik1-9-2010 14:05:55

Ik slaap in ons huisje, mijn partner gaat bij zijn mama slapen (zij woont in dezelfde straat)... (wij wonen ook al 4 jaar samen)



Ester
18-9-2010
 Meld misbruik1-9-2010 14:16:48

Wij slapen in ons eigen bed. Dag nadien gaan we ons hier klaarmaken - geen foto's dus van man die aanbelt of ik die van de trap kom...

Hij heeft mijn kleed al gezien op foto dus geen groot surprise moment hier...zo willen we niet teveel stress en spanning creëren. Alles op t gemakje.

Maar als je echt graag foto's hebt van jouw vriend voor de deur met het bruidsboeket, zou ik toch bij je ouders gaan, of hij ergens anders. Anders lijkt het mij maar fake hé...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-9-2010 15:43:28

Ik sliep in ons huis en mijn man bij hem thuis. Dit was het eenvoudigste voor de afstanden huis - stadhuis - kerk. Zo bleef dit allemaal binnen de 5 km. Aangezien wij met een huifkar gingen was dit ideaal.



julie
28-5-2011
 Meld misbruik1-9-2010 15:53:08

Wij slapen ook samen. Als ik vertrek naar de kapper zal hij nog slapen denk ik. Na de kapper ga ik naar mijn ouders en zorg er voor dat alles daar al perfect klaar ligt van de dag ervoor.



frida
6-2-2010
 Meld misbruik1-9-2010 16:57:25

Wij waren ook al 5 jaar aan het samenwonen dus zijn ze allemaal naar ons huis gekomen en vandaar vertokken ....................



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik2-9-2010 12:04:20

Wij hebben samen geslapen maar mijn ventje is mij bij mijn vader komen ophalen!



Femke
26-2-2011
 Meld misbruik2-9-2010 12:31:20

Wij gaan samen slapen in ons appartementje en terwijl ik naar kapper ben, gaat hij zich klaarmaken bij zijn ouders thuis.
Ik maak mij klaar in ons appartementje.

Mijn broer (ons vervoer en mijn getuige) gaat hem bij zijn ouders oppikken en dan komen ze naar ons appartementje.... Niemand anders is daar aanwezig.

Wij gaan immers 's ochtends met ons tweetjes (en twee getuigen) foto's gaan nemen.
Intussen verzameld iedereen in ons appartement en komen wij tegen de middag samen toe...



Babs
13-8-2011
 Meld misbruik2-9-2010 13:09:08

Mijn verloofde gaat bij zijn ouders slapen en ik slaap in ons appartement samen met mijn beste vriendin die mij 's morgens zal helpen met mijn kleed en dergelijke. Mijn verloofde komt mij dan ophalen samen met zijn kant van de familie die meeloopt in de suite.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...