Nu Online
Momenteel zijn er 209 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hoe aan voorbereiding beginnen?

  19-4-2004 7:59:18
wie kan me helpen?
Aan wat moet ik allemaal denken?
Zaal,fotograaf,...
hoe moet ik hieraan beginnen,eerst naar gemeentehuis voor datum dan kerk?
...
alvast bedankt

patricia
24-9-2005
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 494


Evy
30-4-2005
 Meld misbruik19-4-2004 8:52:13

Het is best dat je eerst een zaal zoekt: dat is het moeilijkst om een datum vast te krijgen. Je kan best gewoon eens informeren bij de gemeente en de kerk of de data die je in gedachten hebt nog vrij zijn, maar meestal is dat geen probleem. Zeker als je op 1 bepaalde datum wilt trouwen, moet je eerst een zaal zoeken. Als je die gevonden hebt, neem je daar een optie op (meestal voor 2 weken) en in die tijd leg je dan het gemeentehuis en de kerk vast. Lukt het dan toch niet op die datum, kun je nog altijd de optie voor de zaal terug afzeggen.



Evi

 Meld misbruik19-4-2004 16:11:35

Hey Patricia,

Wij trouwen op 20/08/2005 en hebben in november 2003 onze zaal reeds vastgelegd, dit lijkt heel vroeg maar toch ben ik blij dat ik dit reeds geregeld had omdat een vriendin van me in juni 205 trouwt en in februari 2004 al geen zaal meer vond.
In februari hebben we het vervoer vastgelegd ( de helft was al bezet voor onze dag) en de fotograaf hebben we 3 weken vastgelegd. Ik denk dat dit zowat de belangrijkste zaken zijn die je ruim op voorhand moet doen. Ik kijk nu wel regelmatig eens rond om ideetjes op te doen maar verder ben ik er nog niet mee bezig. Op www.trouwshop.com en dan naar het forum gaan, kun je veel toffe ideeën opdoen.
Veel succes ,
groetjes evi



Gwen

 Meld misbruik19-4-2004 17:33:10

In zomermaanden is het de drukste periode en dan leg je best redelijk lang op voorhand al een zaal vast. Buiten deze periode hoef je niet zo lang op voorhand een zaal vast te leggen (minder dan een jaar).
Dingen die je best het eerst vastlegt: zaal, gemeentehuis en kerk, dj en fotograaf. Daarna je trouwkleed. Je kan misschien eens een bruidsmagazine kopen om ideeën op te doen, meestal staat daar ook een lijst in met zaken waar je allemaal aan moet denken (je kan hier natuurlijk zo ver in gaan als je zelf wil).
Veel succes.



Katrien

 Meld misbruik27-4-2004 14:47:16

Wij trouwen op 21.05.2005 en we hebben ook onze trouwzaal reeds vastgelegd in december. (das inderdaad vooral nodig als je graag in de 'populaire' maanden wil trouwen). Ook onze kerk ligt vast en we zijn nu op zoek naar een fotograaf. Ik denk ook dat dit de belangrijkste dingen zijn. Kom af en toe eens bezoek op deze site en je doet zo ook id-en op.
Veel plezier !



Leentje
15-10-2005
 Meld misbruik30-4-2004 21:59:31

als je een fotograaf zoekt, moet je maar eens kijken bij http://professional.michielmels.be/marriageindex.htm
stond onlangs in het weekblad zone 03/ en doet echt wel leuke dingen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...