Nu Online
Momenteel zijn er 49 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

drama op het werk, maar ik vind het wel grappig!

  25-8-2010 20:24:53
Hallo allemaal!
Het is zooooo raar om maar 1 cijfertje meer vooraan op de teller te hebben!
En net vandaag is op ons werk een "rel" uitgebroken over de uitnodigingen van ons huwelijk.
Er zijn namelijk maar enkel mensen uitgenodigd op ons avondfeest en andere dan weer niet. We doen wel een kleine receptie in het keukentje van het bedrijf volgende week om dat we toch niet iedereen wilden overslaan. (Op dat uitnodigingsmailtje heb ik trouwens van niemand een reactie gekregen)
Maar vandaag heeft 1 van de niet-uitgenodigde collega's me horen praten met iemand die wel komt (hij komt foto's nemen) en nu is die overal op de verschillende departementen gaan rondvragen wie er wel komt en wie niet. Eentje is gezwicht onder het kruisverhoor en jawel, het roddelen is weer begonnen. Net wat ik verwacht had, het bevestigd weeral maar eens dat ik de goeie beslissing heb genomen om die kinderachtige mensen thuis te laten.. In mijn privé doe ik toch wat ik wil? En ik wil op mijn feest enkel mensen die me mijn geluk gunnen
Ik ben benieuwd of ze volgende week op de drink zullen zijn... ik hoop van niet, dan bewijzen ze weeral maar eens hoe kleingeestig ze zijn. Wat verwachten ze nu? Dat ik ga geld geven om hen een hele avond te laten drinken en eten terwijl ze niks anders doen dan slecht spreken en een mes in je rug steken? Je moet toch echt stom zijn om niet de reden te weten waarom je niet gevraagd bent.... Ze spreken zo al bijna niet met me en als ze het moeten doen dan moeten ze zichzelf forceren.
Ongelooflijk wat een kindertuin dat daar is... ik zal blij zijn als ik 3 weken op vakantie ben!!!
Maar ik laat het zeker niet aan mijn hart komen, deze reacties liggen in de lijn van de verwachtingen! Hoe meer zij me vies bekijken, hoe harder ik begin te lachen!

Groetjes,
Caroline




Caroline
4-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 1655


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik25-8-2010 20:47:37

Groot gelijk! Het bewijst enkel hoe kinderachtig zij zijn!



martine
25-9-2010
 Meld misbruik25-8-2010 20:50:27

Man man
Er zijn toch mensen hé. Net die mensen zijn ook nooit nie tevreden.
Trouwens je moet ook niet iedereen uitnodigen. Als je dan veel collega's hebt. Ik heb dat probleem niet, ik nodig niemand uit (ben onthaalouder). Mijn vriend heeft alleen zijn naaste collega's uitgenodigt.
Het gaat ineens snel hé
Groetjes



Fabienne
4-9-2010
 Meld misbruik25-8-2010 21:04:53

Hey, ik heb ook 2 pistes gevolgd met mijn collega's, helemaal niet raar. Niemand die daar naar kraait. Wat een achterlijke bende zeg! Niet leuk hoe je collegae reageren, jammer dat je er na 3 weken terug moet gaan. het zal overal wel iets zijn maar dit slaat werkelijk alles!
We trouwen op dezelfde dag, ja spannend hé die 9 op de teller. Ben je ook al met alles klaar? Ik kan de tijd nu rustig afwachten, niets geen stress, gewoon met een big smile de dagen aftellen! Succes op 4 september, laten we duimen voor een een streepje zon. Greetz Fabienne



Julie
9-7-2011
 Meld misbruik25-8-2010 21:52:49

Hey,

Ik vraag zelfs geen collega's. Zijn ook kinderachtige daar bij ons. Ik zeg niets over mijn prive omdat alles in belachelijke getrokken wordt. Ze hebben er dus niet beter op gevonden dan zelf op onderzoek te gaan en hebben heel mijn priveleven uitgezocht. Echt smerig en heb geen zin om die erbij te hebben !



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik26-8-2010 8:19:25

Hey,

Zou ik me ook niks van aantrekken. Jij vraagt wie jij wil. Ik vraag ook maar een paar collega's voor de rest hou ik volgende week ook een receptie. Bij mij begreep iedereen dat.
Laat ze maar zagen! En trek het u vooral niet aan. Geniet van de laatste dagen als vrijgezel en geniet vooral van jullie trouwdag!!

groetjes

sofie



katty
8-9-2010
 Meld misbruik26-8-2010 8:39:56

Hoi Caroline,

Ik ben blij dat ik helemaal geen collega's heb uitgenodigd !!
Feesten doe ik met vrienden, werken met collega's is mijn motto :-)
Het begint nu echt wel te korten hee , voor jou nog 4 dagen minder dan op onze teller , geniet nog van de laatste voorbereidingen en ik wens je alvast een prachtige dag toe

Katty




Sylvie
11-9-2010
 Meld misbruik26-8-2010 11:20:45

ik heb de collega's van mijn dienst ook voor het eten uitgenodigd en de rest voor het avondfeest. 't Was ofwel iedereen ofwel niemand want bij ons zijn er sommigen ook nogal vlug op hun tenen getrapt. Ze waren allemaal heel blij met hun uitnodiging. ik werk er ook al 15 jaar en ik werk ongeveer met alle diensten dus ik kon niet zeggen dat ik met bepaalde personen geen goed contact heb. Wij hadden wel beslist dat we niet op een persoon meer of minder gingen kijken bij onze trouw vermits we een heel groot feest willen geven. En uiteindelijk valt het aantal personen heel goed mee want er zijn een boel mensen dan op verlof maar de belangrijke mensen zullen er wel zijn.



katlijn
10-4-2010
 Meld misbruik26-8-2010 12:53:12

Hé Caroline

jammer dat er zo'n reacties komen, dit is nooit leuk hè. Maar zoals je zelf zegt bevestigd dit wel dat je een goede keuze hebt gemaakt om hen niet te vragen!
Bij ons kwam er ook commentaar op onze keuze van de gasten, uiteindelijk is dit julle feest en moet je dit vieren zoals jullie willen!
Bij ons is het nu al even geleden en met de tijd is iedereen al vergeten over wat ze nu juist zo'n heisa hebben gemaakt 5maand geleden.
Gewoon genieten van jullie dag en jullie reis!! Ik geniet er nu nog van Hopelijk is het bij jullie even perfect als bij ons!

Groetjes



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik26-8-2010 14:11:05

Tja inderdaad van volwassen mensen gesproken, goede keuze gemaakt.
Geniet ervan op 4/09/2010.



Inge
13-8-2011
 Meld misbruik26-8-2010 15:45:49

Hey!

Bij ons komt niemand van de collega's naar het feest of receptie. Wij willen graag privé en werk gescheiden houden. Ik ga wel een drink geven op het werk.
PS: mijn dochtertje verjaart op 04/09.... een FANTASTISCHE dag!
Veel succes en laat dat kinderlijk gedoe niet aan je hart komen!!

Groetjes!



Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik26-8-2010 16:07:37

Als mijn vriend niet in hetzelfde bedrijf had gewerkt en enkele collega's geen vrienden zouden geworden zijn dan was er ook geen probleem geweest, dan had niemand moeten komen. Maar en zijn nu eenmaal enkele mensen waar wij privé ook heel veel mee weg gaan....onze persoonlijkheden liggen elkaar en wij kunnen allemaal op elkaar rekenen. En dat is helemaal geen geheim in het bedrijf. Maar blijkbaar zijn er nog altijd mensen die dat niet snappen... Tijdens de zomermaanden is het bij ons kalmer, dus minder werk betekent meer roddelen, kwestie van je dag "nuttig" door te brengen hé. Ik vind het helemaal niet erg, zo spreken ze geen slecht over andere mensen en staat terwijl mijn dag en feest in het middelpunt van de belangstelling!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...