Nu Online
Momenteel zijn er 118 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

kadotip

  21-2-2006 23:12:40
Wij wonen al 5 jaar samen dus zijn van alles reeds goed voorzien. Wij hadden dan ook het liefst geld gevraagd als geschenk. Hoe velen hun tekst omtrent de "eveloppe hint" opstellen vind ik veelal wat grof en van rijmpjes hou ik niet zo. Heeft iemand een idee hoe je het beetje subtiel kan aan boord leggen?
GreetZ Cindy

cindy
17-6-2006
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1416


snoepie
16-9-2006
 Meld misbruik21-2-2006 23:30:17

Hoi
Hier toch even een rijmpje dat wij gebruiken... misschien vind je het toch wel leuk

Uw aanwezigheid is onze grootste wens.
Wilt u meer doen dan deze vervullen, dan kunt u misschien ons spaarvarken helpen vullen



nele
20-5-2006
 Meld misbruik22-2-2006 6:19:33

hey cindy, wij zetten onderaan de kaartjes van receptie kadoptip: en een envelopje en bij de kaartjes van het avondfeest idem dito plus ons bankrekeningnummer. Het springt helemaal niet als eerste in het oog maar het staat er wel open mensen zullen het zeker opmerken.

nele

20 mei 2006



Sofie
1-7-2006
 Meld misbruik22-2-2006 7:52:56

Hallo cindy,

wij hadden ook



Sofie
1-7-2006
 Meld misbruik22-2-2006 7:55:06

Sorry was iets te rap

wij hadden ook al alles en dus niets meer voor op een lijst te zetten. Daarom hebben wij het volgende op de uitnodiging gezet:

"Meubelen en huisgerief zijn aangekocht,
een winkel voor een lijst hebben we dan ook niet meer bezocht.
Wil je ons toch met iets bedenken
mag je ons altijd een centje schenken"

Daarbij een omslagje en eventueel een rekeningnummer.

Groetjes
sofie



An
24-9-2005
 Meld misbruik22-2-2006 8:09:30

Wij hadden een dubbele kaart, met aan de binnenzijde bovenaan 2 gleufjes in die kaart, waar dan kaartjes werden ingeschoven voor respectievelijk receptie, avondfeest of dansfeest. Onder dat kaartje stond dan te lezen:
Onze huwelijkslijst ligt bij KBC xxx-xxxxxx-xx.
Ik vond die rijmpjes ook niet 100% mijn ding en wilde ook niet gewoon een enveloppe. Dit was ook duidelijk bij iedereen. De meeste mensen hebben wel overgeschreven, maar er zijn toch nog altijd mensen die graag persoonlijk een enveloppe afgeven. Wij hadden gelukkig iets voorzien waar de enveloppes veilig in gedeponeerd konden worden. Aangezien wij geld vroegen om een grond te kopen, hadden wij een kist gemaakt die op slot kon en daar bovenop een plateau met een "bouwwerf" op. Heb het ook al gezien met een vliegtuig en een valies bij mensen die geld vragen voor de huwelijksreis.
Suc6.



Mireille
1-9-2006
 Meld misbruik22-2-2006 10:36:17

Hallo Cindy,

is er wel een 'subtiele' manier om geld te vragen? Eigenlijk niet bedenk ik me nu.
Maar wat wij op de uitnodiging laten zetten, aan de achterkant en klein gedrukt, dat wel is:
onze uitzet is compleet
de inrichting is gereed
het enige wat ons nog hindert
is ons saldo wat vermindert...
En dan vraag ik geen geld maar geef ik een tip vind ik zelf.

Groetjes Mireille
01-09-2006



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik22-2-2006 11:14:48

Hallo Cindy
Aan die rijmpjes waren wij ook niet.
De mensen verstaan dit zeer goed wanneer je al volledig gesetteld bent dat je geen huwelijkslijsten meer legt.
Wij hielden het simpel en lieten juist een klein envelopje drukken met vermelding cadotip.
Groetjes Ellen



Kathy
8-7-2006
 Meld misbruik22-2-2006 13:16:37

bij ons staat erop:
indien u ons graag met iets wil verrassen hopen wij dat het in een envelopje zal passen

ik had dit ergens op een site gezien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info