Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

gisteren jurk gaan passen !!!!!:))))

  21-2-2006 15:17:38
Hallo,
wou het toch even kwijt!!!
Gisteren ben ik mijn trouwkleed gaan passen ...
Voor het eerst sinds ik ( enfin mijn mama) het gekocht heeft half oktober.
Het paste bijna perfect: alleen een beetje korter maken en onder de armen een beetje innemen.
Ik ben nog altijd super tevreden met mijn keuze!!!!
Nog 66 dagen voor ik het echt een hele dag aan mag houden ....
Ik kan bijna niet meer wachten; ik vond het heel spijtig dat ik het gisteren weer moest uitdoen.
Nog iemand net gepast??
Groetjes,
Silvia

Silvia
28-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 805


Maaike
4-3-2006
 Meld misbruik21-2-2006 15:22:03

Hallo!!

Ik ben vorige week gaan passen en moet nu maandag terug voor de allerlaatste pas. De lengte moet nog iets korter, maar voor de rest is mijn jurk fantastisch. Ook ik wou ze helemaal niet meer uitdoen, ben blij dat ik nu maandag alweer terug mag. En op 4 maart trouw ik al, dus dat is echt wel héél dichtbij. De zenuwen beginnen te komen...



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik21-2-2006 19:11:21

Zo leuk

Het begint echt wel te korten hé! Ik ben vorige week iets gaan kiezen voor de wettelijke trouw. Wel niet zo spannend als mijn trouwkleed zelf, eerde iets dat ik nadien nog veel ga kunnen dragen. Maar't was ook leuk. Zie ook al uit naar mijn eerste pas, maar dat is pas in juni!

Groetjes

Vicky
09.09.06



leen
1-7-2006
 Meld misbruik21-2-2006 19:38:06

ik heb vorige week maandag mijn kleed gepast! maar ik moet nog enkele maanden wachten voor ik het een hele dag mag aandoen



kathleen
29-7-2006
 Meld misbruik22-2-2006 9:45:54

hallo,

ik heb mijn pas maar in mei. trouwen ook maar in juli, maar kijk er echt wel naar uit...

groeten,
Kathleen



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik22-2-2006 10:48:14

'k Ben m'n kleedje vorige week gaan halen, ook spannend hoor :-)
Nu hangt het dus bij m'n ouders op de logeerkamer aan een haak aan 't plafond en kan ik er dus altijd gaan naar kijken! Gisteren wou ik 't eigenlijk nog eens passen, maar m'n moeder vond dat niet zo'n goed idee, stel dat ik er een vlek op maak of zo! Dus 'k zal nog 17 daagjes geduld moeten hebben!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...