Nu Online
Momenteel zijn er 152 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vrijgezellenavond

  18-8-2010 6:33:56
Zit met een ambetant probleem. Mijn getuige is de vriendin van mijn broer. Zij wou mijn vrijgezellenavond regelen. Nu ik wil geen vrijgezellenavond. Ik heb haar ook kunnen overtuigen om er geen te doen. Dus tot zover geen probleem. Maar nu ben ik gisteravond te weten gekomen dat een paar vriendinnen er toch ene aan het regelen zijn. Ok denk ik dan als ze het toch zo graag willen. Zal wel leuk worden. Nu is mijn getuige dan wel op verlof. Zij gaan een paar weken op vakantie. Zijn pas een week voor ons huwelijk terug. Nu vind ik het heel ambetant dat ze er niet bij kan zijn. Terwijl ze er ook een wou organiseren. Wat zouden jullie doen?

martine
25-9-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1229


Peter
1-7-2011
 Meld misbruik18-8-2010 9:28:23

Ik vind het raar dat je vriendinnen dat dan onder elkaar regelen zonder je getuige? Dat snap ik niet goed eerlijk gezegd.

Wat je volgens mij zeker moet doen is je vriendinnen zeggen van met haar contact op te nemen. Gaat anders redelijk awkward zijn als ze terugkomt uit vakantie.



martine
25-9-2010
 Meld misbruik18-8-2010 10:00:41

tja mijn getuige woont aan de andere kant van het land. En ze kennen elkaar eigenlijk niet echt



Sofie
3-11-2011
 Meld misbruik18-8-2010 10:11:40

Normaal wordt er gevraagd aan de bruid wie zij er allemaal bij wilt, ook al kennen ze die andere meisjes van haar noch pluim. Allé, zo is dat bij ons toch de gewoonte.

Ik zou dus zeker zeggen dat ze persoon X en Y ook op de hoogte stellen.

Oh ja, bij ons is het ook de gewoonte dat je een lijstje maakt met wat je absoluut niet wilt doen!! Het moet plezant blijven voor iedereen, hé.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik18-8-2010 12:40:20

Idd, zoals Sofie zegt, meestal wordt er bij de bruid gepolst wie ze er graag allemaal bij zou willen. En idd, dat zijn vaak mensen uit verschillende vriendengroepen die elkaar niet kennen... Maar wat niet is, kan nog komen, hé! Ik heb gemerkt dat mijn 'vrijgezellengroep' nu nog elkaar mailt en elkaar hebben toegevoegd op Facebook. Dus...



rafa
6-5-2011
 Meld misbruik18-8-2010 14:07:07

bij ons word dat ook zo gedaan, mijn zus is getuige, en ze wilt dat ik haar een lijst geef van degene die ik erbij wil hebben met gsm nummer en mailadres..zodat zij zeker niemand zal vergeten.

en eerlijk op uw 'probleem': als ik u getuige zou zijn, en ik achteraf te horen zou krijgen dat u andere vriendinnen een avond organiseren zonder mij erbij te betrekken, zou ik heel teleurgesteld zijn, uiteindelijk is dat toch een van de kleine taakjes van getuige om dat te regelen... dus mss toch eens tegen je vriendinnen zeggen dat je absoluut wil dat u getuige er zeker bij is..



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...