Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje en foto's van 7 aug

  14-8-2010 21:16:44
Hoi meiden,


na bijna 2 jaar verloofd te zijn geweest, was het vorige week EINDELIJK onze dag...
Ons huwelijk was wegens mijn zwangerschap + héél prematuur baby'tje achteruit geschoven van 15 mei naar 7 augustus...


Aanvankelijk was ik - gezien de weersvoorspellingen - hier niet zo blij mee, maar zaterdag was werkelijk een prachtige dag! Zalig zonnetje en toch niet té warm en pas toen wij al lang in de feestzaal zaten, zijn de regenbuien komen opdagen!

Mijn ventje zag er werkelijk prachtig uit en ik voelde mij zelf de hele dag een prinses.
Blijkbaar heeft zo een mooi kleed ook wel een groot effect op kindjes want tijdens onze fotoshoot aan de abdij van Averbode zijn er een aantal kindjes mij komen aanspreken en de mama zei dat het meisje gewoon al heel de tijd naar mij aan't staren was en zo van 'oei mama die haar prinsessenkleed hangt op de grond :-) ' wel Schattig!
Normaal sta ik niet zo heel graag midden in de belangstelling maar deze dag vond ik het gewoon super....

we zijn te voet naar de kerk gewandeld en hadden ook hier heel wat beziens maar het was gewoon super leuk! Dus aan de meisjes die hierover zouden twijfelen: gewoon DOEN!

Tijdens onze misviering werd ook ons dochtertje (ondertussen 6 maanden) gedoopt. het werd dan ook een héél emotionele viering. Ik had zelf het héél katholieke er allemaal uitgegooid en er iets persoonlijk van gemaakt en dat werd door iedereen geapprecieerd. Zelfs de priester zei achteraf dat hij zelden zo'n mooie vieringen heeft meegemaakt....

's avonds hadden we een leuk feest in het ontmoetingscentrum van Winkelomheide (Geel), de ambiance zat er super goed in....tot de buren de politie gebeld hadden wegens te luide muziek. Onze dj speelde echter de normale 90decibel (zoals in ons contract stond) maar blijkbaar belt die oude mevrouw elke keer de politie en zijn de normen daarom sinds kort verstrengd voor die zaal naar 80 decibel. en ik kan zeggen: met 140 mensen in de zaal is dat allesbehalve luide muziek....
Dat was dan ook een beetje een domper op het hele feest maar ja....we hebben er nog het beste van gemaakt.
Alleen wil ik aanstaande bruidjes die deze zaal op het oog hebben hiervoor toch waarschuwen. Het is een super mooie zaal, maar neem ze aub niet om je trouwfeest te geven. Als wij dit op voorhand hadden geweten, hadden we zeker een andere zaal genomen....

Maar verder: niks dan positiefs te vermelden over onze hele dag :-)
Op de link hieronder vind je een aantal foto's. Deze zijn echter nog niet van de fotograaf. Wel van een paar vrienden bijeen gesprokkeld...

http://www.facebook.com/#!/album.php?aid=198308&id=675045979

Zeker aan te raden zijn:
* boeket: Hilde Houtmeyers uit Eindhout
* fotograaf: An Wuyts uit Geel
* traiteur De Singel uit Balen
* ballonnen: Balloonies uit Grobbendonk

Aan alle bruidjes die hun dag nog 'te goed' hebben: GENIET van de voorbereidingen! Het is super leuk als je alles goed voorbereid hebt. Ik heb de dag zelf totaal om niks hoeven te stressen. Alles liep super vlot en dat geeft je de kans om zelf van elke minuut te genieten!

groetjes Vicky
alias mevrouw Jacops :-)




Vicky
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 14 | Gelezen: 2345


Steven
30-4-2011
 Meld misbruik14-8-2010 21:24:08

proficiat, je zag er stralend uit:-)



Laura
18-12-2010
 Meld misbruik14-8-2010 21:36:41

Wauw, het zal een zalig feest geweest zijn! Jullie zijn zeker nog aan het nagenieten!!



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik14-8-2010 21:42:07

Proficiat en jullie zagen er inderdaad stralend uit!
Wij zijn ongeveer van dezelfde regio dus ik had nog een paar vraagjes ook:
- Waar zijn jij en je man om kleren geweest?
- Was de prijs duur voor een trouwboeket bij Hilde Houtmeyers?



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik14-8-2010 21:50:51

Mooie foto's!

En die mojito-bar is zo origineel! Waar hebben jullie die gevonden? Lijkt me ook echt iets voor ons, aangezien wij heel veel mojito liefhebbers hebben in de familie :-))

Grtjs

Sara



Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik14-8-2010 23:08:59

prachtige foto's! en jullie hebben er zienbaar van genoten!

Nog veel plezier tijdens de witte broodsweken!

grtjes



shirley
25-6-2011
 Meld misbruik15-8-2010 0:15:12

Dikke proficiat Vicky!!!



sarah
15-10-2010
 Meld misbruik15-8-2010 0:33:50

Dikke proficiat.

Jullie zagen er stralend uit! Fijn dat je geen stress had op je grote dag! Die Mojitobar is echt wel super! Hoe had je dat gedaan als ik mag vragen? Wij wilde graag een coctailbar maar wegens te duur toch maar geschrapt maar dit is wel een super idee!

Geniet nog van elkaar.





angela
2-10-2010
 Meld misbruik15-8-2010 8:56:35

leuke foto's. die mojitobar dat spreekt me zeker ook aan, mmmmm.
Nog veel geluk en plezier met jullie huwelijk.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik15-8-2010 11:46:54

Proficiat! Vergeet niet te genieten van de wittebroodsweken! ;-)



sanne
3-9-2010
 Meld misbruik15-8-2010 16:17:38

Dikke proficiat! Jullie zagen er stralend uit! Ook heel leuk dat je het doopsel van jullie dochtertje in de mis mee hebt verwerkt!

groetjes






Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik15-8-2010 20:48:58

Dank u wel allemaal :-)

Om even op de vraagjes te antwoorden:
- ik heb mijn kleed bij Le Chapeau in Antwerpen gehaald, mijn man zijn kostuum bij Nuyts in Meerhout. Nuyts is zeker een aanrader. Hij was eerst bij Kleske in Laakdal geweest, maar bij Nuyts werd hij veel beter geholpen en hadden ze meer keuze....

- boeket bij Hilde Houtmeyers was zeker niet goedkoop: 130 euro. maar ik zou het onmiddellijk daar terug bestellen. Ik was het mee gaan kiezen maar het was zelfs véél mooier dan in het boek dat ik bij haar gezien had. Ook qua kwaliteit alleen maar lof hierover. En al wat je extra van bloemen besteld (corsage, tafelversiering etc ) is dan weer redelijk goedkoop vond ik. Prijs van boeket zal ook afhangen van hetgene je wil. Ik had iets waar veel tijd in kruipt om te maken dus tja....

- onze mojito bar was echt een super super groot succes. We zijn tijdens mijn vrijgezellen een workshop cocktails maken gaan volgen en vandaar het idee....
We hadden de bar zelf samengesteld:
Ik had het recept van tijdens de workshop op een aantal bladen uitgetypt (wel plastificeren want amai, het wordt een 'smosboel' ), limoenen en munt (marokaanse!) gekocht, aantal flessen rum, rietsuiker en bruiswater. en dan in o'cool zakken crushed ice gekocht. Glazen, rietjes, een 'stamper' enz voorzien En tja, laat de mensen het maar zelf maken hé. De garcons zorgden er voor dat het ijs aangevuld bleef enz.
Werkelijk iedereen heeft zich uitgeleefd aan deze bar. Zelfs mensen waar we nooit van verwacht hadden dat ze mojito zouden drinken. We hebben er achteraf echt heel veel positieve commentaar op gekregen. Mensen vinden het echt wel leuk om zelf hun cocktail te maken. dus aan iedereen die het overweegt: gewoon doen!

- onze wittebroodsweken ....tja als je het zo kan noemen.... :-)
We zijn woensdag beiden terug beginnen werken. Ik was het voorbij half jaar nog (bijna) niet gaan werken wegens mijn zwangerschap en de vroeggeboorte van ons dochtertje dus ik kon het echt niet maken om na ons huwelijk nog een lange periode thuis te blijven....
Onze huwelijksreis zullen we dan ook pas volgend jaar maken. (ter gelegenheid van 1j huwelijk dan maar hé ;-))
Het was een mooie dag en we denken er met een mooi gevoel op terug, maar ondertussen gaat het leven verder. Met een kindje van 6 maanden in huis, kan je ook niet enkel op je witte wolkje blijven zitten hé :-) Maar ons meisje is het allermooiste wat het leven ons ooit gebracht heeft en tja, daar verzet ik onze huwelijksreis met plezier een jaartje voor !


groetjes!



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik16-8-2010 11:41:43

Proficiat



Tine
7-8-2010
 Meld misbruik18-8-2010 20:45:39

Jullie zagen er stralend uit! Wij zijn ook op 7 augustus en hebben ook ons dochtertje (toen net 10 maand) gedoopt, da's echt emotioneel hé. Geniet van de herinneringen, dat doen wij hier ook volop!

Tine
07/08/2010




Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik25-8-2010 20:47:27

Dank u!

Heb jij ergens foto's online staan Tine? ben benieuwd :-)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info