Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Proefkaspsel is tegengevallen!

  12-8-2010 20:39:56
Hello iedereen,

Binnen 14 dagen trouw ik en vandaag stond de afspraak gepland voor m'n proefkapsel en ... het is echt tegengevallen. Ook de kleuring (geen volledige enkel mèches) zijn niet zoals ik het wou.
Wat nu ?
Ik ben een paar maanden weggeweest bij mijn kapper omdat ik de laatste tijd niet meer zo tevreden was, maar ja, ik vind zo maar geen nieuwe plaats waar ik me direct goed voel. Ben al 15 jaar lang bij dezelfde kapper en was er tevoren steeds tevreden.
Wat nu ? Binnen 14 dagen trouw ik ! Zou ik toch ergens anders gaan kijken of verder proberen bij deze kapster.

Groetjes,
An

An
27-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1140


Prisca
15-5-2010
 Meld misbruik12-8-2010 20:51:58

en waar woon je?



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik13-8-2010 9:00:13

Voor een vrouw is er goed uitzien zo al belangrijk als je dan nog eens trouwt des te meer(zo ben ik toch).
Met nog 14 dagen te gaan ga je waaarschijnlijk niemand anders vinden maar ik zou toch proberen om uit leggen wat je precies wilt en blijven gaan tot het naar je zin is.
En daarne op zoek naar een andere kapper, hopelijk komt alles in orde!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-8-2010 13:57:45

Ik begrijp niet goed dat je tegen je kapper niks hebt gezegd... Wie weet vindt hij / zij wel een eenvoudige oplossing...



An
27-8-2010
 Meld misbruik13-8-2010 15:07:57

Ja, Veronique,
Zij vond het mooi, ik heb wel mijn twijfels wat gezegd, maar ja...
Gwen, ben ondertussen teruggegaan en heb gezegd dat het echt niet was wat ik wou. Vooral dat mijn toekomstige het ook niet mooi vond.
Ze heeft dat een kwartiertje uitgetrokken en een nieuwe brushing gedaan zonder ook maar iets aan mijn haar op te steken. Gewoon een brushing waar mijn haar in laagjes naar buiten staat (zo wat wilder, maar toch heel feestelijk).
Ik vond het veel mooier en zal het zo met de feest doen, want mijn kapster gaat nu op vakantie tot met de trouw.

Ben al


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...