Nu Online
Momenteel zijn er 153 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Het grote nieuws melden!

  12-8-2010 18:53:05
Hoe hebben jullie het nieuws in eerste instantie gemeld aan de ouders? Heeft jullie toekomstige man 'je hand' gevraagd aan je papa? Hebben jullie originele ideeën hiervoor? (En dan starten maar met de voorbereidingen, ik kan al niet wachten)

Evelien
2-4-2011
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1424


kelly
2-10-2010
 Meld misbruik12-8-2010 19:03:47

hoi hoi mijn toekomstige heeft eerst mijn hand aan men papa gevraagd dus bij mijn thuis wisten ze der van mijn zussen zijn zus hebben geholpen om alles klaar te maken hoe hij het wou vragen en zijn mama is me de ring gaan kiezen dus iedereen wist het eigenlijk al voor ik iets doorhad zelfs onze kindjes wisten het en ikke nie :-)



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik12-8-2010 19:09:09

Mijn man heeft mijn hand niet gevraagd aan mijn papa, hoor... Was nogal gek na 4 jaar samenwonen... Ook is de band tussen mijn man en mijn papa niet super...
Hoe hebben we het aan de ouders verteld? Gewoon dezelfde dag van het aanzoek nog naar daar gereden en het verteld! Ik was zo happy!
Mijn ouders en de getuigen (broer van mij en broer van mijn man) reageerden enthousiast (vooral mijn mama), maar mijn schoonouders was wat anders... Het eerste wat mijn schoonma zei, was: 'Moet da nu nog? Gij weet nie wa da kost zeker???' Nadien is ze wel bijgedraaid en achteraf bekeken vond ze het een prachtige dag, maar in eerste instantie was het minder prettig...



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik13-8-2010 9:13:22

Ook hier is de hand niet gevraagd want ik heb aan hem de vraag gesteld, hihi!
We waren beiden zo blij dat we het meteen verteld hebben aan de ouders.

Als je eens op het forum kijkt zul je wel wat ideetjes opdoen want u vraag word wel meer gesteld hoor.

Veel plezier met de voorbereidingen.



Kendra
21-5-2011
 Meld misbruik13-8-2010 9:34:24

Hoi,

Mijn vriend heeft mijn vader zijn 'toestemming' gevraagd. Hij heeft zich wel zeer veel moed moeten indrinken, het was op een ander trouwfeest waar we allemaal waren. En mijn pa heeft gevraagd aan mij of ik er akkoord mee was :s

Maar nu heeft mijn vriend beloofd dat hij het toch nog romantisch gaat vragen zoals hij van plan was. Maar dit op een onverwacht moment. We weten dus dat we gaan trouwen maar het aanzoek moet nog komen.

Een beetje een rare situatie maar toch wel spannend ook ;)


Als je denkt dat je vader erop staat om het te vragen eerst aan hem, kan je het beter doen denk ik. Je verliest er niets mee en je ouders willen toch ook dat je gelukkig bent?


In ieder geval nog veel succes, het zal wel loslopen!

Groetjes
Kendra




Kelly
4-6-2011
 Meld misbruik13-8-2010 10:20:17

Hier ook geen hand gevraagd aan mijn papa. Wonen al 6 jaar samen en hebben kindje, dus nogal stom dan vind ik persoonlijk.
na aanzoek heb ik hen gewoon gebeld! haha, ja mijn enthousiasme was te groot om te wachten tot we naar daar konden gaan

Zo heb ik ook naar mijn beste vriendin gebeld en ineens gevraagd aan telefoon dat ze de getuige wou zijn.



kelly
24-6-2011
 Meld misbruik13-8-2010 11:57:31

Toen mijn vriend mij ten huwelijk had gevraagd , waren we op weekend in de ardennen met mijn moeder, stiefvader, men lievelings tante en haar man en dan nog een tante met haar zoontje.
Tijdens het avond eten gingen we bekend maken dat we gingen samen wonen , mijn moeder wist dit al. Maar de rest nog niet. En dan inneens zeiden we : we hebben nog een mededeling , iets wat mama nog niet weet.
We gaan trouwen !
men moeder begon spontaan te wenen , ik hoop van geluk. Maar met haar weet je natuurlijk nooit :p




Evelien
2-4-2011
 Meld misbruik13-8-2010 14:54:31

Bedankt voor de reacties!!!! En Gwen, ik heb heel lang rondgekeken op dit forum vooraleer ik deze vraag stelde, want ik vind hierover niets... (op welke zoekterm of bij welk onderdeel vind ik dan dezelfde vragen?) Dankje!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...