Nu Online
Momenteel zijn er 157 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reacties op datum van 21/11/05

  19-2-2006 22:25:27
Dag bruidjes,
aangezien dat er niemand reageert op m'n vorig berichtje, doe ik nu maar een verwijzing naar waar ik het heb gelezen! nl: uitnodiging-krantje, van cindy op datum van 21/11/2005. Er hebben toen verschillende bruidjes hun emailadres doorgegeven en waarschijnlijk het krantje ontvangen. Zou er iemand dit nu ALSTUBLIEF naar mij kunnen doorsturen, wij vinden dit zo'n super idee, en hebben al vanalles in gedachten maar kunnen het niet samenvatten!
dus,m'n emailadres is : tknipperke@hotmail.com

Nogmaals bedankt

Veerle
23-9-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 858


Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik20-2-2006 8:28:36

Dag Lieve

Ik heb toen idd mijn adres doorgegeven, maar niets ontvangen. Er zijn wel 2 cindy's, één daarvan is de verloving afgesprongen, misschien dat het krantje dan ook niet meer afgewerkt is.

Alvast veel succes

Vicky
09.09.06



Cindy
24-6-2006
 Meld misbruik20-2-2006 9:34:13

Hoi,

Inderdaad, wij hebben een krantje als uitnodiging, maar zijn terug opnieuw moeten beginnen na onze computer is gecrasht. Dus nog niet af en voor ons begint het ook te dringen ( 24/06/2006 ). Zal zien dat ik iets kan doorsturen, via mijn werk dan want wij hebben onze computer nog niet terug.
En al de andere bruidjes hebben dus ook geen mailtje ontvangen.
Sorry daarvoor!!

Ik hou jullie op de hoogte als het terug inorde is...

groetjes Cindy
je kan je mailadres al wel doorgeven....





Eline
15-10-2006
 Meld misbruik20-2-2006 12:07:56

Dag Cindy,

Zou jij dit ook kunnen doorsturen naar mijn emailadres: kkfw@hotmail.com.

ALvast bedankt.

Eline



Veerle
23-9-2006
 Meld misbruik20-2-2006 14:12:42

Ah dag Cindy

Sorry dat ik misschien nog al bot heb gereageert. Da was echt de bedoeling niet hoor. Maar het lijkt me wel een tof idee!!
M'n emailadres is
tknipperke@hotmail.com ofwel op mijn verloofde zijn email adres en dat is
giovanni.moguez@telenet.be

mercike


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info