Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

info..even raad nodig

  4-8-2010 12:06:55
Hallo iedereen...

even een vraagje, ik zit met een dilemma. hoe wordt het meestal gedaan?
als mijn aanstaande mij komt ophalen bij de deur...
staat de familie dan nog allemaal buiten... of staat de familie dan al binnen (nadat ik hun samen met mijn mama ontvangen heb met een glaasje champagne) en komt enkel mijn aanstaande aanbellen?
hoe doen ze dit meestal? met de hele familie erbij of alleen wij 2 en de familie binnen?
liefs,


ilona
27-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1209


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-8-2010 12:24:10

Bij ons stond de hele suite binnen en belde mijn man dan aan. Als ook hij binnen was, werd er een glaasje ingeschonken.



stefanie
14-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 12:30:20

Bij ons zal mijn man aanbellen om 9u30 en dan zal ik met onze zoon de deur opendoen en gaan we vervolgens eerst de foto's gaan nemen op het strand.
Om 11u zal de site zich ondertussen bij ons thuis verzamelen en rond 11u15 zullen wij dan samen thuis komen als de suite al een glaasje aan het drinken is. Een half uurtje later vertreken we dan naar het stadhuis, daar zullen ook de tanten, nonkels, neven en nichten op ons wachten. We krijgen dan een kleine drink op het stadhuis en vervolgens gaan we met zijn allen zo'n 45personen gaan luchen in een restaurant om dan om 14u30 naar het kerkelijk huwelijk te gaan.
Wanneer we buiten komen aan de kerk hebben we dan een receptie met cava en een bruidstaa



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik4-8-2010 12:51:40

bij ons kwam eerst iedereen van de 'suite' binnen, werden ze door mij en mijn ouders ontvangen en als iedereen binnen was belde mijn man aan en deed ik de deur open
aangezien het mooi weer was gingen we dan allemaal buiten en werd er een glaasje gedronken en al wat foto's genomen



Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 13:09:09

Bij ons komt de suite binnen, waar ze ontvangen worden door mijn ouders. Als iedereen binnen is, komt ook mijn vriend toe. Daarna verzamelt iedereen in de hal (die is gelukkig groot genoeg) en kom ik langs de trap naar beneden. Dan toasten we nog eens, eten een broodje en dan vertrekken we allemaal naar het gemeentehuis. En oh ja, dat is al binnen 70u!!!!!!!!!! ;-)



Valerie
4-9-2010
 Meld misbruik4-8-2010 13:14:58

Goed dat ik deze vraag eens zag, want daar had ik nog niet bij stilgestaan :-) Bij ons zal ook waarschijnlijk de suite al binnen staan en dan pas mijn partner aanbellen en dan zullen we samen een glaasje drinken.


Wendy, het kort in voor jou hé meid!! Geniet ervan!




Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 13:33:07

Hey,

Bij ons zei de ceremonimeester dat de familie daar niet bij is. Dit is een moment tussen de bruid en de bruidegom. Mijn familie zal dus allemaal naar binnen worden gevraagd. Nadien komen we dan samen naar binnen en zien ze ons meteen samen.

groetjes

sofie



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 14:43:54

Ilona de vraag is niet "hoe doen ze dit meestal" maar wel hoe willen jullie dit zelf eigenlijk doen?
Nu ik kan er niet van meepraten want mijn ventje heeft mijn kleedje mee gaan kiezen, dus heeft het al gezien maar als ik het mocht kiezen zou ik er eerst een intiem moment met z'n tweetjes van maken. (maar ik weet dat de meeste ouders en dergelijke daarbij aanwezig willen zijn en getuige zijn van de traantjes die er dan gewoonlijk vloeien )
Bij ons is het zo dat ik na mijn kapper en schmink naar mijn appartement terugga en mij gewoon ga omkleden en dan wacht ik tot iedereen van de suite binnen is (ze worden ontvangen door mijn ventje) en laat ik mij pas zien als iedereen er is Alleen mijn zus en ouders (en ventje) hebben het kleed al gezien op voorhand. Wij hebben wel geen trap in ons appartement (dat ook al niet al te groot is) dus het gaat wel niet zo elegant zijn maar bij mijn ouders thuis is er ook geen trap (is allemaal gelijkvloers) dus dat had niet uitgemaakt hé...

@wendy: jaja nog maar even en het is aan ons

groetjes,
ilse



ilona
27-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 16:23:10

hey allemaal!!!

bedankt voor jullie reacties!
maar ziet de suite mij dan voor mijn ventje mij ziet? klopt het zo?

allemaal alvast een dikke proficiat...De daagjes beginnen te korten...

groetjes
ilona



Sofie
28-8-2010
 Meld misbruik4-8-2010 19:27:57

Hey Ilona,

Ik blijf boven tot mijn vriend komt aanbellen. Dan pas kom ik naar beneden en is hij de eerste op mijn mama, papa, broer en beste vriendin na die mij in mijn kleedje ziet. Lijkt me ook spannender, dan is het leuk om jullie meteen met 2 te laten zien en de Oh's en Ah's samen te mogen horen :-)

groetjes

sofie



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik4-8-2010 20:27:51

De suite zag mij inderdaad voor mijn man! En dat is best wel fijn! Mijn ouders stonden helemaal versteld (niemand wist dan ook iets van mijn kleed, enkel mijn nicht). Super om die reacties één voor één te zien!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...