Nu Online
Momenteel zijn er 164 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gisteren was het onze dag!

  1-8-2010 19:00:41
Dag bruidjes,
Gisteren was het eindelijk zover. Na tien maanden voorbereiding was het onze grote dag.
Ik geef jullie even een verslagje

Om elf uur de avond ervoor gaan slapen en eigenlijk goed geslapen tot 4.50. Toen ben ik maar opgestaan, want ik kon toch niet meer slapen.
Om zes uur was Bart Colpaert paraat om mijn make-up aan te brengen en mijn haar te doen. Het was zeer mooi en ik ben dan ook zeer tevreden over hem.
Rond acht uur mijn kleed aangedaan met de hulp van de zus en de mama en dan wachten op mijn man (hihi, klinkt raar).
Rond half negen kwam de ceremoniemeester zeggen dat hij er was, samen met de suite. Twee minuten later kwam hij al terug. Je kan het niet geloven, maar hij was het bruidsboeket vergeten!!! Ocharme, de jongen stond ook helemaal onder de zenuwen. Hij is dan snel snel teruggereden met een chauffeur om het op te halen. tien minuten later was hij terug en belde hij eindelijk aan. Toen ik de deur open deed, stroomde de tranen al over mijn wangen. (ik ben een zeer emotioneel persoon ;-))
Hij was prachtig in zijn kostuum.
Nadien binnen gegaan naar de suite en ik kreeg zeer veel complimentjes.
Rond kwart over negen zijn we met z'n allen naar het stadhuis van Antwerpen getrokken. Amai, dit was het minst van de dag, omdat het daar echt bandwerk was. Maar liefst 15 (!!!) koppels zijn gisteren in Antwerpen getrouwd. Het ging dus allemaal zeer snel. Maar er stond wel zeer veel volk aan het stadhuis.
Na het stadhuis ging het naar de kerk. Ik kwam met mijn papa binnen en weer waren de traantjes er.
De kerk was prachtig versierd met ballonnen! Ik had vooraf het hardst uitgekeken naar dit moment en het was gewoon fantastisch!
Na de kerk zijn we foto's gaan nemen en toen was het reeds tijd voor de receptie om vier uur.
Veel volk, maar toch enkele mensen niet komen opdagen die normaal er wel moesten zijn, en mensen die eigenlijk niks meer hebben laten weten. Niet normaal. Vond ik minder leuk, want je betaalt er tenslotte voor.
Maar dit verpestte mijn dag zeker niet.
Om zes uur was de receptie gedaan, maar ze is wel bijna uitgelopen tot iets voor zeven.
Om zeven uur begon het avondfeest.
Iedereen was er en het was super om al die mensen te zien die speciaal voor ons kwamen.
Het eten was superlekker en rond twaalf uur deden we onze openingsdans, een uurtje later dan voorzien.
Laat je niet van je stuk brengen als je planning een beetje uitloopt, je kan er toch niks aan doen en het verpest enkel je feest.
We dansten op Gorecki van Lamb. ook nu waren er weer de traantjes
Nadien is het dansfeest losgebarsten. De dansvloer is nooit leeggeweest tot 6.15 u (! ) deze morgend.
Moe maar supertevreden geslapen in het hotel.
Het is waar wat ze zeggen, de dag vliegt voorbij! Geniet van elk moment!
De foto's volgen later als ze klaar zijn natuurlijk.
Bedankt allemaal voor de raad en veel succes met de voorbereidingen!
Groetjes van een getrouwde vrouw ;-)

Joke
31-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1751


martine
25-9-2010
 Meld misbruik1-8-2010 19:10:14

dikke proficiat



Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik1-8-2010 19:29:21

Proficiat! Ik ben al benieuwd naar de foto's! Geniet nog van de witte broodsweken!

grtjes



wendy
9-10-2010
 Meld misbruik1-8-2010 20:07:45

Ik krijg kippevel als ik dit lees! proficiat!



Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik1-8-2010 20:10:12

Proficiat! Ik ben ook héél benieuwd naar de foto's!



Els
28-8-2010
 Meld misbruik1-8-2010 20:41:00

Allereerst proficiat, ik heb je verslagje met veel interesse gelezen aangezien onze dag er heel gelijkaardig uitziet qua planning, hopelijk gaat het bij ons ook zo vlot :-).

Ik zou ook graag ballonnen in de kerk hebben als versiering, maar weet nog niet goed hoe dit aan te pakken. Hadden jullie ballonnen vooraan in de kerk of in het gangpad ? Ideetjes zijn welkom :-) !

Groetjes en nogmaals gefeliciteerd met jullie huwelijk.
Els



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik1-8-2010 21:29:41

Proficiat! Geniet van de wittebroodsweken!!!



Joke
31-7-2010
 Meld misbruik1-8-2010 21:49:14

@ Els: Wij hadden telkens drie ballonnen om de rij, dus een rij wel en rij niet. De rij die geen ballonnen had, had een donkerrode roos aan de stoel. Deze ballonnen werden nadien ook buiten opgelaten.
Aan de ingang van de kerk hadden we twee ballonpilaren die later door de mensen van Papillon verhuisd werden naar de feestzaal.
Wouter Colen maakt zeer mooie creaties. Hij heeft zijn atelier in Turnhout.
Groetjes en succes!



Ellen
5-2-2011
 Meld misbruik2-8-2010 7:47:41

Dikke proficiat!!! Klinkt zalig om te lezen..


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...