Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen receptie

  13-4-2004 15:59:19
Op de uitnodigingen voor ons avondfeest gaan we een versje zetten dat we graag geld zouden krijgen.

Maar is het eigenlijk gepast dat men dat ook doet op de uitnodigingen voor de receptie?

Groetjes,
Elke

elke
30-12-1899
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 822


Kathleen
4-12-2004
 Meld misbruik13-4-2004 17:33:18

Ik denk het wel ... de mensen die naar jullie receptie gaan zullen waarschijnlijk niet met lege handen willen aankomen, denk ik.



Nele
10-7-2004
 Meld misbruik14-4-2004 9:58:18

Ik vind van wel!!! Als je wordt uitgenodigd voor een receptie geef je toch ook iets! Alleen wat minder!
VEEL SUCCES



Emmely
20-8-2004
 Meld misbruik14-4-2004 13:04:46

ja, wij doen dat ook!

groetjes,
Emmely



elke
30-12-1899
 Meld misbruik15-4-2004 9:56:10

Bedankt voor de reacties. Ik ben eigenlijk beginnen twijfelen omdat ik een tijdje terug een discussie met iemand had die niet op zo'n uitnodiging (waar geld gevraagd werd) inging. Zij vond dat dat niet kon voor een receptie.

Groetjes,
Elke



Nele
4-9-2004
 Meld misbruik15-4-2004 12:25:44

Misschien kan je dan gewoon erbij schrijven: vrijblijvend.
Dan voelen de genodigden zich niet verplicht, maar weten ze wel wat te geven.
Groetjes,
Nele



natalie
2-7-2004
 Meld misbruik15-4-2004 18:04:26

hallo , wij zaten ook met die vraag , en hebben het dan uiteindelijk niet gedaan , juist maar voor die van het avondfeest . Ik denk dat dat iets is dat je zelf beslist , mijn schoonzuster heeft het wel op de receptie kaarten gezet . Nog veel geluk natalie



Evie
4-9-2004
 Meld misbruik16-4-2004 11:47:11

Ik zou het toch niet in mijn hoofd durven halen om met lege handen naar een receptie te gaan. Het minste dat je kan doen is toch iets geven? En als jullie graag geld willen, voila, dan is de keuze toch snel gemaakt?




helen

 Meld misbruik16-4-2004 17:28:42

mij is altijd geleerd dat als je naar een feest gaat je ongeveer een cadeau geeft die overeenstemt met wat je ongeveer ook zal krijgen. Dus op een receptie breng je een cadeau'tje of een envel. mee met de waarde van ongeveer die receptie. een paar glaasjes en een paar hapjes, dat vind ik zeer logisch



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 20:31:20

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info