Nu Online
Momenteel zijn er 54 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

ervaringen met bruidsparadijs

  29-7-2010 17:35:01
Ik ben nog op zoek naar enkele spulletjes zoals een huwelijkskaars en een ringkussntjes. Ik heb vernomen dat men daar voor zo'n dingen wel terecht kan. Heeft imand ervaring met het bruidsparadijs?

vicky
14-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1421


Jasmina
13-8-2011
 Meld misbruik29-7-2010 19:13:28

hey,

1tip: bespaar u de moeite om naar daar te rijden!!!!!!!!

Ik ben er dinsdag geweest met mijn beste vriendin om "ideetjes op te doen". Toen we er om 10u toekwamen moesten ze eerst alle lichten nog aansteken, blijkbaar waren wij de eerste klanten (winkel is open om 9u). Alle spulletjes zijn er (net zoals het gebouw) zeer oud en totaal niet meer actueel. Er lagen voorbeelden van bedankingen waar het jaartal 1987 opstond, de foto-album waar we in bladerden viel uit elkaar van zo versleten te zijn. Aan de kledij mochten we nie aankomen, maar ook daar zag je van op afstand dat deze niet echt afkomstig zijn van de collectie van 2010. Kort samengevat ik was al blij dat ik mijn vriendin bij had om wat bij te kletsen, zo leek de rit niet helemaal verloren! Ik was kei-teleurgesteld toen ik thuis kwam, ik had mijn fototoestel meegenomen om bepaalde ideetjes te trekken, maar hij is niet uit mijn handtas gekomen.
't Is een schande dat ze de winkel zo mooi voorstellen op de website, NIET DE MOEITE OM NAARTOE TE RIJDEN! Volgens mij is een huwelijksbeurs veel interessanter, je betaald wel wat inkom maar de spullen die je daar ziet zijn dan wel van deze eeuw!

groetjes
(ps ik ben nogal eerlijk in die dingen, het lucht mij op dat ik mijn gal eens kunnen spuwen heb, 'k heb mijn teleurstelling nog nie verwerkt blijkbaar )



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik29-7-2010 19:18:08

Ik deel mijn mening met Jasmine.
Ik zou echt je de moeite besparen. Toen wij er waren was het opendeur. Ze hebben wel veel keuze maar allemaal heel duur en idd verouderd.
Wij hebben wel ons gastenboek daar gekocht, maar gewoon omdat die paars zag en dat onze lievelingskleur is. Achteraf veel spijt want die kostte 40 euro terwijl er veel goedkopere zijn.

Groetjes, Laura



Tamara
4-9-2010
 Meld misbruik29-7-2010 19:19:51

Hallo,

Ik kan het verhaal van Jasmina alleen maar bevestigen.
Wij zijn een tweetal weken geleden naar daar geweest. Het was ook voor kleine dingen zoals kaars, kussentje, cadeau voor ouders maar we hebben er helemaal niets gekocht.

Ik had het mij ook veel groter voorgesteld. Er is helemaal niet veel aanbod vind ik, in elk geval veel minder dan ik had gedacht.

Ik vind het dus ook geen aanrader!
Groetjes
Tamara



Jasmina
13-8-2011
 Meld misbruik29-7-2010 19:25:22

Ben blij dat ik niet alleen ben, ik snap niet dat zo een winkels open kunnen blijven?
Ziezo Vicky, jij kan er alleen maar slimmer van worden.
Voor ons is het te laat

groetjes
dada



Kathleen
14-5-2010
 Meld misbruik29-7-2010 22:40:52

Oei, sorry dames, ik kan jullie mening echt niet delen.
Mijn man zijn kostuum komt van daar en toen we het gingen kiezen in oktober was het wel degelijk van de nieuwste collectie. Hun service was prima. Ok het gebouw komt eerder magazijn/fabrieksachtig over, maar dat doet geen afbreuk aan onze tevredenheid. De verkoopsters en naaister hebben prima werk geleverd. Mijn ventje is er als een echte prins ontvangen en geholpen geweest. Als ik dat vergelijk met hoe ik bij Liliane Claes in Herentals behandeld geweest ben... Dag en nacht verschil zenne.
Ook onze paraplu en onze envellopendoos kwamen van daar.
Voor ons is het een echte aanrader.

Groetjes,
Kathleen



ilse
7-8-2010
 Meld misbruik30-7-2010 8:31:16

Hey,
Mijn kleedje komt van het bruidsparadijs en daar heb ik geen klagen van hoor! Ze hebben mij daar prima geholpen en mij maakt het niet uit welke collectie het is, als ik het maar mooi vind!
Over bedankjes en dergelijke kan ik niks zeggen omdat wij dat allemaal niet nodig hadden en daar maar heel vluchtig naar gekeken hebben. Gastenboek heb ik bij AVA gehaald omdat het goekoop was en ook heel mooi.
Groetjes,
ilse



vicky
14-8-2010
 Meld misbruik30-7-2010 8:59:12

Weet iemand van jullie dan misschien waar ik wel moet zijn voor een ringkussentje en trouwkaars. De tijd begint wel te korten ik zou graag morgen toch ergens gaan kijken.



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik30-7-2010 9:57:30

De trouwkaars hebben wij zo'n 2 maanden op voorhand moeten bestellen bij onze ceremoniemeester maar ik ben zeker dat je dat elders ook wel kan gaan halen, alleen weet ik niet waar.
Als je echt een traditioneel kussentje wil, zou ik aanraden van zo van die online-shops te bekijken. Die hebben veel keuze meestal. Wel snel beslissen want je tijd dringt idd. Wij hebben gewoon 2 me-to-you beertjes genomen in de vorm van een bruidje en bruidegommetje. Kan je wel vinden in bozzy/expo- achtige zaken. Achteraf was dat dan een kadootje voor onze bruidsmeisjes.

Groetjes,
Laura



Ann-Sophie
11-9-2010
 Meld misbruik30-7-2010 11:47:12

Wij hebben onze huwelijkskaars besteld bij de roze patio in sint-niklaas. Je kunt bestellen via hun website, maar ik heb wel net gezien dat ze in verlof zijn tot 8 augustus... Anders is de levering daar wel snel. Ik had de dinsdag besteld en de donderdag mochten we er al om ...

Ringkussentjes kun je ook vinden bij Veritas.

Groetjes,
Ann-Sophie




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik30-7-2010 13:05:04

Ringkussentje: Veritas, AVA,... Wij hadden gewoon de ringdoosjes van de juwelier gebruikt!
Huwelijkskaars: hebben wij besteld bij www.beautycandles.be



kelly
24-6-2011
 Meld misbruik30-7-2010 13:43:54

mijn jurk ook bij bruidsparadijs besteld ...
had twijfels over de jurk , dus heb gevraagd hoe het dan zat met het voorschot , indien ik bij hen een nieuwe jurk zou kiezen.
kreeg volledig de deur op mijn neus. Ook al wordt de jurk maar in Januari 2011 effectief gemaakt... mijn voorschot zou ik kwijt zijn.
Dus hopelijk wordt ik terug verliefd op die jurk want ben niet van plan 1000 euro voorschot te verliezen !

op vlak van kleinere zaken hebben wij een rondleiding gehad , en ik vond het ook allemaal erg duur. Je kunt zeker eens op de online shops kijken , ben er zeker van dat je mét verzendingskosten erbij , zeker nog goedkoper zult zijn dan daar.




LIESBETH
9-7-2010
 Meld misbruik2-8-2010 9:38:26

Dag Vicky

Ik weet dat je trouwdag al heel dichtbij komt, maar indien je nog steeds op zoek bent naar een kussentje voor de ringen. Ik verkoop het mijne voor 8 euro. Het is wit, rechthoekig, afgewerkt met kant en er hangt een strikje aan om de ringen aan vast te maken. Laat iets weten!

Groetjes
Liesbeth



Marie-Louise
12-12-2012
 Meld misbruik1-12-2012 19:39:13



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...