Nu Online
Momenteel zijn er 120 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag + foto's van ons droomhuwelijk op 17/07/2010

  28-7-2010 17:50:42
Hallo mede-bruidjes,

onze droomdag zit er jammer genoeg al bijna 2 weken op. Tijd voor een verslagje dus!

De dag begon héél vroeg: om 4.45u liep de wekker af. Ik had wel geen oog dichtgedaan, want ik zat al van de vrijdagavond met krulspelden in mijn haar en dit is niet zo aangenaam. Dan eerst samen met mijn ouders ontbeten, want ik was daar blijven slapen. Om 06.00u werd ik verwacht bij de kapster. Was ik blij dat die spelden eruit konden!!! Ondertussen stond de bloemist bij ons thuis voor de deur om het bloemstuk voor mijn man zijn vrachtwagen te maken. Nog een geluk dat mijn schoonouder ook eens een kijkje kwamen nemen, want mijn man had zich overslapen en was niet wakker geworden van de bel.

Om 7.15u was ik terug bij mijn ouders thuis, en de shminkster en videograaf waren er al. Na een klein half uurtje was ik klaar en kwamen de andere vrouwen van de suite al toe om zich ook te laten shminken. Zo kon ik nog rustig met iedereen een praatje slaan. En toen begon het te watergieten. Ik had nog totaal geen stress gehad, maar toen begon het toch hoor. Mijn ventje zei ook dat hij dan even begon te panikeren.

Om 8.45u ben ik mij dan beginnen klaarmaken, en nog steeds regen. Nog vlug even gekeken op internet naar de buienradar en het zat echt wel pal boven onze streek.

Om 9.30u klonk dan de toeter van mijn ventje zijn vrachtwagen. Het was echt nog aan het watergieten, maar moest toch naar buiten komen voor de foto's. Gelukkig had de ceremoniemeester voor paraplu's gezorgd. Wat zag mijn man er prachtig uit in zijn kostuum. Het bruidsboeket was ook precies zoals ik het wou.

Om 10.30u was dan ons wettelijk huwelijk, en het was gestopt met regenen Na 20 minuutjes stonden we terug op straat en konden we vertrekken op fotoshoot. De suite ging ondertussen terug naar mijn ouders hun huis en hebben daar iets gegeten gedronken.

Wij zijn naar Brugge geweest en dan terug naar Maldegem om eerst nog wat foto's met de vrachtwagen te maken en nog even binnen te springen bij mijn oma die er niet bij kon zijn.

Daarna terug naar mijn ouders thuis om van daar te vertrekken naar de kerk want om 15u was ons kerkelijk huwelijk. Er stond heel veel volk en dit hadden we niet verwacht. Het binnengaan in de kerk met mijn papa was toch een emo-moment. Ook mijn man had het moeilijk toen. Er was wel even een stress momentje toen bleek dat onze huwelijkskaars nog bij mijn ouders thuis stond. De ceremoniemeester heeft ze wel gelukkig net op tijd in kerk gekregen. Iedereen heeft ons gefeliciteerd met onze prachtige huwelijksmis en de prachtige zang. Enkel onze priester viel tegen. Maar we hebben ons dit niet aangetrokken.

Bij het buitenkomen stond er echt héél veel volk. Dit hadden we niet verwacht. Daarna vlug naar de feestzaal waar de familiefoto's nog moesten genomen worden. Om 17.00u begon dan de eerste receptie en om 19.00u begon de tweede receptie voor onze avondgasten.

Het eten was echt heerlijk en iedereen had meer dan voldoende. We hadden gekozen voor buffet. Iedereen neemt wat hij wil en kon zoveel gaan als hij wou. We hadden koud voorgerechtenbuffet, warm hoofdgerechtenbuffet en dessertbuffet.

Om 05.00u hebben we de muziek laten stoppen. Het was echt een fantastisch feestje en iedereen heeft zich geamuseerd.

Onze dag was gewoonweg perfect en alles is gegaan zoals we het wouden. Moesten we het opnieuw moeten doen, we zouden precies hetzelfde doen. Na de regen smorgens is het trouwens de volledige dag droog gebleven. Geniet echt van jullie dagje, want hij vliegt echt voorbij.

Bedankt aan:
- Onze feestzaal: Populierenhof in Maldegem, het eten was echt heel lekker en het zijn echt heel lieve mensen.
- Onze fotograaf: Ipon uit Maldegem
- Onze dj en videograaf: Discovideo uit Maldegem, de muziek was echt heel goed en er stond constant volk op de dansvloer
- Onze ceremoniemeester: Johan Borgonjon uit Adegem, hij heeft echt alles in goede banen geleid
- Onze zangeres: Chelsy, echt een aanrader. Iedereen was ontroerd van haar zang. Het is echt prachtig
- Bruidshuis Ellen: voor mijn prachtige kleed en accesoires. Ze zijn er heel vriendelijk en behulpzaam.


Dit zijn enkele links naar onze foto's. De eerste is een filmpje gemaakt door onze fotograaf, de andere 2 zijn foto's op facebook
http://www.ipon.be/bestelformulier/formulier.php?id=250 http://www.facebook.com/album.php?aid=72272&id=1362625914&l=a07bfe5f99
http://www.facebook.com/album.php?aid=72286&id=1362625914&l=d277887c6e

Groetjes Keshia



Keshia
26-5-2018
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 2918


Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik28-7-2010 18:01:38

Ziet er héél leuk uit en supermooi trouwkleed :)



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik28-7-2010 18:23:12

Héél mooi!
Leuk om ook eens een bruidje met horloge te zien! Wie zegt er dat dat niet staat?! (btw ik droeg er ook eentje! ;-) )
Enne... Jullie hebben precies ook nog veel opkuis gehad nadien!



Sharon
4-9-2010
 Meld misbruik28-7-2010 18:47:42

heel mooie jurk!
Proficiat met jullie huwelijk.
En geniet er nog maar van.
groetjes sharon



angela
2-10-2010
 Meld misbruik28-7-2010 18:51:45

PROFICIAT. HEEL MOOI.



Carmen
20-10-2010
 Meld misbruik28-7-2010 19:52:06

oohh zo leuk, met de vrachtwagen :-)

Fijne fotootjes!!!

geniet van jullie witte broodsweken!



Sara
20-8-2011
 Meld misbruik28-7-2010 20:44:03

Super leuke foto's en die kostuums van de mannen zijn prachtig met dat paars...
En wat de horloge betreft, vind ik ook geweldig... ik ga de mijne ook dragen, want anders staat ze er toch in van de zon... :-)

Proficiat!!



Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik28-7-2010 22:12:27

Bedankt allemaal!

Is inderdaad eens ander vervoer hé zo'n vrachtwagen. Ze zeggen altijd als je trouwt met een trucker, je de vrachtwagen erbij moet nemen. Bij ons was dus wel degelijk het geval.

Het horloge had ik van mijn man gekregen toen hij toekwam bij mijn ouders. Het was zijn trouwkado voor mij en heb het natuurlijk direct aangedaan. Was zowiezo van plan om 1 te dragen maar dit paste natuurlijk veel beter. Ik wil altijd weten hoe laat het is. Heb er eigenlijk niets dan positieve reacties op gekregen.

We hebben inderdaad nog veel opkuis gehad. Twee volle pmdzakken vol, maar gelukkig zijn de ouders en schoonouders de volledige zondagnamiddag en avond komen meehelpen.

Groetjes Keshia



joke
2-9-2011
 Meld misbruik29-7-2010 8:38:30

Ziet er super uit. Héél mooie jurk.


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info