Nu Online
Momenteel zijn er 97 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

onze mooiste dag zit erop!

  26-7-2010 15:41:16
hey,
zaterdag zijn wij in het huwelijksbootje gestapt! alles is echt verlopen als plan!

het was een heel ontspannen dag!

6.45u mijn wekker liep af (was bij mijn ouder blijven slapen!)
7.30u zat ik bij de kapper waar ik lekker verwend werd!
9.00u terug naar huis want mijn papa moest de broodjes voor de picknick nog gaan halen en mijn mama en mijn dochter waren naar de kapper voor hun haar!
10.00u de ballonnen werden geleverd
10.15u tijd voor alles aan te trekken
10.50u ik was klaar
11.00u daar ging de bel! ik naar buiten en daar stond mijn ventje met een mooi boeketje klaar! en onze auto de excalibur limo!

11.15u met iedereen vertrokken naar het kasteel van arenberg voor onze foto's en de picknick!
13.30u iedereen vertrok voor alle spulletjes nog gaan te halen voor aan de kerk klaar te zetten (er was nog een huwelijk voor ons, daarmee konden we het de dag ervoor niet doen!) wij nog eventjes foto's gaan nemen!

14.00u wij vertrekken ook naar de kerk
14.20u aan de kerk aangekomen
de mis is goed verlopen al kon ik mijn tranen niet bedwingen
15.15u wij komen buiten en ons confettikanon gaat af wat echt mooie foto's heeft opgeleverd
dan de blooper van de dag! ceremoniemeester erwin geeft ons onze duiven maar ze waren eerder gaan vliegen dan moest ze waren zo hard aan het spartelen dat we ze gewoon hebben laten gaan liever te vroeg gaan vliegen dan een platte duif van het knijpen! dan hadden we ook nog ballonnen voorzien voor de kindjes en die hebben ze dan op gelaten! dan heeft ceremoniemeester onze fles met zijn zwaard geopend! wat we heel tof vonden!

15.30u eventjes naar mijn meter en opa, want die konden er niet bij zijn wegens ziekte
16.15u aangekomen aan de zaal wel een kwartiertje te laat maar onze gasten vonden het niet erg ze begrepen dat ik langs mijn meter en opa moest gaan en dat ik toch iets langer ben blijven plakken dan eigenlijk mogelijk was!
17.00u de mensen van het avondfeest komen ook aan
18.00u receptie is afgelopen en avondfeest kan beginnen (wij waren er vroeg bij omwille dat er kinderen bij waren en die kan je niet laat laten eten he!)
wij gaan de zaal binnen met het liedje van safri duo - bongo song en een luid applaus
21.00u onze bruidstaart wordt binnen gebracht ( en natuurlijk daarop ook een luid applaus)
22.00u onze openingsdans ook een blooper mijn ventje was zijn passen vergeten dus ter plekke geimproviseerd en het is een gelukte dans geworden! i've had the time of my life- dirty dancing
onze dans met de ouders was heaven- dj sammy feat. do
2de dans met de ouders was dan lopen op het water- marco borsato feat.sita
en toen schoot ons dansfeest in volle gang op dos cervesas por favor
en zo hebben wij een hele avond de dansvloer gevuld gekregen!
het was echt een top dag!!!!!!!!!!!!!!
met dank aan: -ceremoniewagens erwin
- fotograaf marec
- salons 't daelhoff



een gelukkig bruidje geweest!

de foto's volgen nog!!!!!!!!
grtjs jessie



jessie
24-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 1718


jessie
24-7-2010
 Meld misbruik26-7-2010 15:45:17

ben er nog vergeten bij te zetten: met dank aan kapsalon lotus en dj different!!!!!



Tinneke
9-7-2011
 Meld misbruik26-7-2010 15:45:54

PROFICIAAAT!!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik26-7-2010 16:14:47

Proficiat!!! Enne... Een fotootje mag altijd, hé! ;-)



inge
21-8-2010
 Meld misbruik26-7-2010 18:53:23

Alvast proficiat!!!!
Een heel klein vraagje: heb jij het over feestzaal het Daelhof in Opgrimbie?
Indien ja, hoe is dit meegevallen?
Want wij hebben er op 21-08-10 ons trouwfeest....
Groetjes
Inge



jessie
24-7-2010
 Meld misbruik26-7-2010 18:59:38

@ inge: nee ons feest was in salons 't daelhoff in wijgmaal! ze stoppen er helaas wel mee!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...