Nu Online
Momenteel zijn er 51 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

uitnodigingen

  15-2-2006 10:40:25
Hallo iedereen,

Ik ben An uit zedelgem en wij trouwen op 16 december
Graag hadden we een originele uitnodiging gehad.
Heeft iemand van jullie hier tips over, of adressen.

Groetjes

An

Van Daele
16-12-2006
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 687


Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik15-2-2006 11:25:59

Dag An

Wij zijn op 09/09/05 getrouwd. onze uitnodiging was:


Een cd-doosje, met daarin een boekje (zoals in elke CD zit), met foto's van ons, en de middenpagina was de uitnodiging voor de kerk.

op de plaats waar de CD komt hadden we een klever gehangen (die je op een CD kleeft) met daarop: wordt vervolgd...

de papiertjes met de uitnodiging voor het feest of receptie en een wegwijzer, zit tussen het boekje.


Nu zijn we getrouwd ondertussen en hebben alle bedankingen verstuurd: een hoesje in karton (om over het CD-doosje te schuiven) met "bedankt" op en een mooie foto, en daarin een DVD met een kleine videoreportage van de trouw. (maar je kan daar eventueel foto's ook op zetten natuurlijk)

We hebben alles zelf gemaakt, dus hebben er wel heel veel tijd in gestoken, maar wij wouden ook iets origineels, en 'k moet zeggen: we hebben enorm veel goeie reacties gekregen.

Groetjes

Vanessa
09/09/05



Van Daele
16-12-2006
 Meld misbruik15-2-2006 13:13:42

Hallo Vanessa,

Je hebt toevallig geen voorbeeld meer in overschot?

Groetjes
An



Vanessa
9-9-2005
 Meld misbruik15-2-2006 19:19:55

Dag An

ik zou eens moeten kijken. anders probeer ik een foto door te mailen.

Groetjes
VAnessa



Van Daele
16-12-2006
 Meld misbruik16-2-2006 19:32:07

Mijn e-mail adres is anvandaele@skynet.be
Groetjes
An



vanessa
14-7-2007
 Meld misbruik17-2-2006 11:27:53

Hey Vanessa,
hoe heb je deze uitnodigingen dan verstuurd??? Je hebt dan toch wel veel geld uitgegeven aan postzegels enzo?
Ik dacht hier ook aan, doordat mijn ventje dj is en dat zou nog bij ons passen ook maar het financiële houdt mij een beetje tegen. Kan jij me helpen?

Groetjes,
Vanessa
14/07/2007


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info