Nu Online
Momenteel zijn er 90 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Gastenboek

  17-7-2010 15:33:08
Ik heb net een gastenboek gekocht bij de AVA maar nu vroeg ik me af of je daar als koppel zelf iets moet inschrijven? Een tekstje of gedichtje om de mensen te vragen een berichtje te schrijven? Of schrijf je op de eerste pagina gewoon jouw namen en de datum? Kunnen jullie me wat voorbeelden geven? Groetjes Wendy Nog 21 keer slapen!!!!

Wendy
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1634


angela
2-10-2010
 Meld misbruik17-7-2010 17:52:33

ik heb het mijne ook bij ava gekocht. k ga er misschien toch een mooi gedichtje inschrijven en dan de datum en onze namen.
als je op google huwelijksgedichtjes intikt , dan krijg je veel voorbeeldjes.


groetjes Angela



Joska
23-7-2010
 Meld misbruik17-7-2010 18:42:36

hey,
ik zou daar ook iets tof inzetten.




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-7-2010 18:45:38

Bij ons waren het enkel de namen en de datum, maar veel meer plaats was er dan ook niet: http://www.facebook.com/profile.php?id=1240628751&v=photos#!/photo.php?pid=734547&id=1240628751



Vicky
7-8-2010
 Meld misbruik18-7-2010 11:22:19

ik heb het onze ook bij Ava gekocht en heb er vooraan volgend tekstje in gezet:

een kleine zin, een groot verhaal
in je eigen woorden, je eigen taal
al wat je kwijt wil, laat het ons weten
zodat we geen enkel moment
van deze mooie dag vergeten

paul & vicky





ilse
7-8-2010
 Meld misbruik19-7-2010 8:28:00

Hey Wendy,
Bij ons ook eentje van AVA, ze doen daar goei zaken
Wij gaan vooraan in het gastenboek een mooi liefdesgedicht neerpennen in chinese inkt. "Huiselijke Aubade" van Leonard Nolens. Heb de tekst hier wel nie bij mij.
Voor de rest denk ik dat we bij de speech even gaan vermelden dat er een gastenboek ligt en we graag hun (al dan niet door alcohol beïnvloede) gelukwensen achteraf willen nalezen.
Op de tafel waar het gastenboek ligt gaan we ook zo een krijtboordje (van bij AVA) op een schildersezeltje zetten zodat de mensen toch niet zomaar voorbij die tafel lopen.
Groetjes,
ilse



Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik19-7-2010 10:29:03

Hey Wendy
Ik heb mij laten gaan en een hele voorpagina gemaakt met onze foto (dezelfde als op de uitnodiging) en het briefje van de scheurkalender en een tekstje (zelfde als Vicky).



Tineke
23-7-2010
 Meld misbruik19-7-2010 21:37:56

Ik heb op de eerste pagina onze uitnodiging opnieuw gekleefd (is een foto van ons beiden met WIJ TROUWEN). Tweede pagina een gedicht van Toon Hermans over liefde dat mama mij vorige week gaf (toeval hoor, ze had dat voor mij overgeschreven gewoon om aan mij te geven). Rest is vrijgelaten voor opmerkingen van gasten.

Oh ja: heb hier en daar een strookje versiering of een scrapbook stickertje gekleefd. Had dit gekocht om bedankingskaarten te maken voor mijn ouders en had nog hopen overschot :)


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...