Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

eindelijk tafelnamen gevonden

  11-2-2006 22:37:18
Eindelijk hebben we tafelnamen gevonden die bij ons passen.
Wat vinden jullie hiervan of heb je nog bijkomende namen?
Wij wonen in Brugge en hebben plaatsen uit Brugge gekozen.
Dit zijn ze:
Het begijnhof
de vesten
de molens
het simon stevensplein
het gezelle kwartier
het jan van eyck plein
Jan Breydel
t'zand
de grote markt
de burg
de oude zak
de vismarkt
de reitjes
vlissinge
de biekorf
de halletoren
de eiermarkt
Zo dat is het zowat.
Groetjes Ellen
users.poink.be/ellenenwim

Ellen
22-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 386


Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik12-2-2006 11:38:57

Tof gevonden!

Nog plaatsen in Brugge zijn:
Rozenhoedkaai, Aertenshof en de Dijver



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik12-2-2006 12:55:55

Tof!

En hoe ga je dat duidelijk maken op de tafels? Je kan misschien foto's van jullie zelf gaan nemen op al die plaatsen en die dan op de tafel zetten.

Groejtes

Vicky
09.09.06



Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik12-2-2006 19:52:33

dank u wel Vicky voor de leuke tip. Zo ver hadden wij nog niet gedacht.
Groetjes Ellen



Heidi
9-9-2006
 Meld misbruik8-5-2006 16:46:57

Wij zouden onze tafels ook noemen naar plaatsen / gebeurtenissen die betekenis hebben voor ons, bvb. ouderlijk huis, onze studentenstad, mijn fanfare, ...

Aan elke tafel zouden wij dan foto's zetten en een tekstje met een verhaal. We kiezen de tafelnamen dan zo dat de gasten aan een tafel zitten die niet voor hen van toepassing is (bvb. muzikanten gaan aan tafel zitten met uitleg over studententijd, ...). Op die manier proberen we te stimuleren dat men ook aan andere tafels gaat kijken en er zo meer interactie komt.

Heidi
09-09-06


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...