Nu Online
Momenteel zijn er 82 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

psijs voor huwelijksreceptie en feest achteraf

  16-7-2010 22:42:03
hey allemaal,

Volgend jaar zouden we willen trouwen en we zijn al druk bezig om prijzen te vergelijken voor de receptie en
het avondfeest. Wat is de gemiddelde prijs en hebben jullie misschien goede ideën voor de feestzaal of zo, liefst regio
kortrijk, wevelgem,....Wij dachten om toe te komen met 75 euro voor alles maar dat is denk ik een illusie of niet?
Alle tips zijn welkom!

Alvast bedankt

groetjes Sylvie en Bjorn

sylvie
3-9-2011
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1681


Claudia
12-8-2011
 Meld misbruik16-7-2010 23:10:35

Hey,
Wij doen een bbq voor de dichte familie en nadien doen wij avondfeest. De zaal kost rond de 500 euro, welkomstdrank (fruitsap en cava) voor twee uur is 5 euro pp, koude hapjes gedurende twee uur is 6.5 euro pp, drank nadien is 13.25 euro pp met tappers inbegrepen, achteraf bruidstaart is rond de 600 à 800 euro en onze DJ draait waarschijnlijk ook rond de 500 euro. Dus voor 150 personen komen we toch op 5500 euro ruim geschat.



angela
2-10-2010
 Meld misbruik17-7-2010 9:12:32

Waar wij ons feest doen is de zaal gratis. We betalen voor een welkomstdrank, voorgerecht,soep,hoofdgerecht en ijstaart met drankenforfait en nachtbuffet komt het op een 53 euro.


Feestzaal Rubens te Berlaar.

groetjes



eline
20-5-2011
 Meld misbruik17-7-2010 9:18:35

dag sylvie
ik ben van Menen
 
wij betalen 45 euro/pp voor 3 uur receptie met fijne hapjes en cava/fruitsapdaarin is ook inbegrepen nà de receptie alle dranken (behalve sterke dranken natuurlijk) en  belegde broodjes en frietjes en kleine potjes chocolademousse
voor de zaal moeten we alsnog 600 euro betalen omdat we een dansfeest geven en geen klassiek trouwdiner (dit kostte wel 90 euro/pp) 
 
we moeten ons wel van niks aantrekken en de zaal is gekend voor de uitstekende locatie en service
groetjes
eline 
 

 





Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik17-7-2010 15:44:47

Wij waren voor het avondfeest €80 p.p. kwijt: 1u receptie met groentjes, dipsausjes en bladerdeegstengels, voorgerecht, soep, hoofdgerecht, dessertenbuffet, koffie of thee, wijn / water en andere dranken op vraag bij het eten, drank tot half 5.
Jouw bedrag is dus niet onrealistisch. Wij hadden ons feest in feestzaal Scala in Beveren: http://www.feestzaalscala.be/ Superfeestzaal!!!



sylvie
3-9-2011
 Meld misbruik17-7-2010 16:37:23

Ik vind het wel een goed idee van die frietjes met chocomousse! Van ons hoeft het niet zo uitgebreid tafelen zijn. Gewoon een knalparty achteraf met alles er op en er aan. Bedankt voor de mailkes en toffe ideëen !
Als ik kan helpen, laat het weten é

groetjes



Anika
9-4-2011
 Meld misbruik18-7-2010 11:25:56

Wij doen ons feest in Passade in Mechelen. Een receptie van 2 uur (Cava en fruitsap (andere dranken op vraag) en 8 fijne hapjes: soep, zoete afsluiter,..) 20,5 euro per persoon. Daarna doen we een diner. Voorgerecht, soep, sorbet, hoofdgerecht, taart en koffie met koekjes. 5 uur drank inbegrepen: 57,90 euro. Dat zou dan komen op zo een 78,40 euro. Dat zit dus ongeveer rond je budget. We doen wel geen dansfeest. Dat neemt ook al veel weg van de kosten.  

Als ik je wel een raad mag geven: ga overal waarvan je denkt 'daar zou ik mijn feest wel kunnen doen' maar eens prijs vragen. Wij hebben nu een zaal waarvan we oorspronkelijk dachten dat ze ver boven ons budget ging liggen. Gelukkig niet, want het was liefde op het eerste gezicht!

PS: Ik zie dat je rond dezelfde periode trouwt als ik. Let wel dat je niet te lang meer wacht met het zoeken ( en een optie nemen) van zalen. Wij zijn daar vorige maand mee gestart en hebben al een paar keer bot gevangen :s

Veel succes nog!!




imke
9-10-2010
 Meld misbruik18-7-2010 23:54:10

ga eens langs bij 't vijverhof! Daar is het zeker mogelijk!! Ons feest vind ook daar plaats. Je moet er wel snel bij zijn, want ze zijn rap volgeboekt!



sylvie
3-9-2011
 Meld misbruik23-7-2010 18:00:18

ja het vijverhof is voor dit weekend. Ben al benieuwd ! Bedankt voor de reacties maar mechelen is iets te ver voor ons.

groetjes x


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...