TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Ann
6-8-2010
|
16-7-2010 18:36:13
Hey Sophie,
Mijn bloemen worden ook door een lerares bloemschikken gemaakt. Ik heb reeds een voorbeeldje gekregen van mijn boeket en was best tevreden. Ze maken ook de spelden voor de mannen en de tafeldecoraties. Ik zou vlug contact opnemen met die persoon en eens afspreken om te kijken wat hij allemaal kan. Meestal hebben ze een fotoboek van wat ze reeds hebben gemaakt.
Bij mij zou alles op € 150,00 komen, wat ik nog redelijk vind eigenlijk. Het is midden zomer en sommige bloemen zijn moeilijk verkrijgbaar.
Bloemschikkers hebben zo hun adressen waar ze terecht kunnen om hun bloemen goedkoop aan te kopen!
Groetjes
Ann
|
|
Cara
7-8-2010
|
16-7-2010 18:45:55
Pff idd heel stom dat je niet op iedereen kan betrouwen! Van zo'n verhalen word ik echt kwaad, zeker als ze doen alsof het niets is.
Ik zou zowiezo eens bij die persoon horen, wie weet is die wel heel goed voor schappelijke prijs.
En anders naar bloemisten id buurt stappen en hopen dat ze dan niet net op verlof zijn!
|
|
Véronique
31-7-2009
|
16-7-2010 19:06:55
Ik zou ook rondkijken in de buurt en contact opnemen met die bloemschiklesgever. Hij kan best prijslijk zijn, aangezien die er niet echt 'winst' op moet maken.
|
|
Elise
18-9-2010
|
28-9-2010 19:33:12
Tip: best altijd een bewijsje vragen op de dag dat je een bestelling doet of een mailtje sturen en reply vragen. Zo heb je toch iets in handen.
|
|
sophie
14-8-2010
|
29-9-2010 9:12:41
Elise, ondertussen ben ik al 46 dagen getrouwd en is deze tip waardeloos voor mij... en btw, wij hadden via e-mail een confirmatie gekregen, dus zelfs met bewijs sta je nergens.
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|