Nu Online
Momenteel zijn er 213 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelnamen

  10-2-2006 12:26:02
Hallo iedereen
Een tijdje geleden stelde ik de vraag of jullie leuke ideeën hebben voor tafelnamen. Het resultaat was dan vooral prentjes rond liefde is... en film. Wij zoeken echter nog iets helemaal anders. Wij trouwen net na pasen. Sorry dat ik nogmaals die vraag stel maar we zijn ten einde raad en binnen 71 dagen is het al zo ver.
Misschien zijn er nieuwe mensen op het forum gekomen met andere ideeën.
Groetjes Ellen
users.poink.be/ellenenwim

Ellen
22-4-2006
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 756


Catherine
27-5-2006
 Meld misbruik10-2-2006 12:32:08

Hallo,

Bij ons worden het monumenten / belangrijke gebouwen / etc. van Parijs want daar ben ik ten huwelijk gevraagd. Misschien kun je zoiets doen en als je niet tijdens een reis ten huwelijk bent gevraagd, misschien dan plaatsen / gebouwen van op je huwelijksreis nemen?

groetjes,
Catherine



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik10-2-2006 12:46:23

Of misschien iets wat met jullie beroep te maken heeft?

Een vriend van mij is tuinarchitect, en hij had namen van bloemen.

Mijn vriend werkt in een brouwerij, we denken erover om verschillende biersoorten als tafelnamen te nemen.



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik10-2-2006 13:30:05

Hey

je kan ook de tafels noemen naar plaatsen die je op huwelijksreis zal bezoeken.

Wat zijn jullie hobby's? Misschien iets daarrond?

Veel succes

Vicky
09.09.06



Gerlinde
2-8-2008
 Meld misbruik10-2-2006 15:47:49

Je kan misschien best iets doen, wat typisch is voor jullie. Een vriendin van me is enkele jaren geleden getrouwd. Zij en haar man spelen allebei viool en de tafels hadden ze dan ook naar hun favoriete componisten genoemd. Tijdens het feest ging er dan een strijkkwartet rond om aan elke tafel een stuk te spelen van die componist.

Dus gewoon even kijken wat jullie gemeen hebben en wat typisch is voor jullie.



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik11-2-2006 10:13:12

Wij hebben elkaar leren kennen op een wijncursus en gaan de tafels naar druivenrassen noemen. Een ex-collega van mij (die me indertijd meegesleurd heeft naar die cursus en nu redacteur bij de Standaard is) gaat dan voor op elke tafel een kaartje maken met daarop de uitleg van die druif en in welke wijnen je die vindt.
Dus misschien kan jij ook iets vinden dat te maken heeft met de omstandigheden waarin jullie elkaar hebben leren kennen, de reizen die jullie al gedaan hebben, hobby's... Veel succes nog!


Groetjes,

Sylvie
11/03/06



kathleen
3-12-2005
 Meld misbruik12-2-2006 16:31:44

Hey Ellen,

ik lees dat jullie rond Pasen trouwen .... misschien is dat een idee om als thema te gebruiken.

Wij zijn vorig jaar het weekend voor Sinterklaas getrouwd en na lang zoeken hebben wij dat uiteindelijk als thema gebruikt. Wij hebben heel veel leuke reacties gekregen.

Kathleen
03.12.05


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...