Nu Online
Momenteel zijn er 80 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Graag muziek, maar liever geen dj....

  13-7-2010 11:13:24
Hello allemaal,

Ik trouw eind augustus en heb geen DJ genomen omdat we eerst een grote receptie doen, maar daarna gewoon een avondbuffet en dessertenbuffet. Normaal zouden we geen dans doen, omdat we maar met een dertigtal personen zijn voor het avondfeest. Is er nog iemand die hetzelfde probleem heeft, hoe lossen jullie dit op.
Ik zou namelijk toch graag wat 'achtergrond'muziek hebben 's avonds.

Alle tips zijn welkom. Alvast bedankt !

An

An
27-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1094


Patricia

 Meld misbruik13-7-2010 11:39:35

Hallo An,

Jammer genoeg heb ik al een optreden op jullie dag, anders had ik het heel leuk gevonden om jullie te verblijden met wat muziek. Ik breng namelijk avondvullend een combinatie van live muziek en een dj, dat kan dansmuziek zijn, maar ook rustige easylisteningmuziek zodat de gasten gewoon kunnen praten en genieten van muziek . Maar wellicht is dat dus een oplossing voor jullie. Een andere zangeres of zanger die live zingt en die in de pauzes voor wat passende achtergrondmuziek zorgt? Even googlen op zangeres/zanger bruiloft en ik weet zeker dat er iemand geschikt te voorschijn komt. En we zijn doorgaans goedkoper dan een volltalige band met dezelfde kwaliteit of misschien zelfs nog beter

Heel veel succes en heeeeel veel plezier natuurlijk.

Groeten,

Patricia



Annelies
2-10-2010
 Meld misbruik13-7-2010 11:59:02

Vraag dat eens na in de zaal. Die hebben zeker en vast een muziekinstallatie en de nodige cd's.



Evelien
17-7-2010
 Meld misbruik13-7-2010 12:01:59

Wij gebruiken die avond onze eigen ipod. Voor de receptie en het avondfeest heb ikzelf de muziek uitgezocht en gesorteerd.



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-7-2010 14:07:32

De mensen van de zaal zorgen sowieso voor achtergrondmuziek tijdens het eten, dus ja... Ik zou het ook aan hen vragen!



Sabine
24-7-2010
 Meld misbruik13-7-2010 14:32:41

wij hebben ook geen dansfeest maar hebben een bandje bestaande uit 3 instrumenten die eigenlijk tijdens de walking dinner hier en daar tussen de mensen zullen staan/wandelen. Er is dus ook geen vaste plaats voorzien.

Wij werken samen met het bandje dat Ishtar ooit op het eurosong begeleidde enkele jaren geleden.

Groetjes

Sabine



Ines
14-8-2010
 Meld misbruik13-7-2010 14:51:56

hallo,

Waarom geen maanlicht?
Het is een lichtgevende bol die van kleur veranderd zeer sfeervol en als je er simpelweg de cd speler opaansluit komt er een waanzinnige klank uit.
Je kan hem huren de lichtbol + cd-speler voor 55 euro per dag bij NN LIGHT te aartselaar.



An
27-8-2010
 Meld misbruik13-7-2010 16:43:31

Allemaal bedankt voor jullie reacties, ik kijk de tips zeker na en laat jullie iets weten !

An



kris

 Meld misbruik14-7-2010 14:48:02

is het in een feestzaal??? Dan zou achtergrond muziek geen probleem mogen geven hoor!

Opletten met zelf muziek draaien! Zorg dan wel dat de muziekdragers legaal zijn, er zou maar eens toevallig controle moeten zijn....en dat gaat je dan wat kosten!
Ik hoop maar dat hogervermelde I-pod gebruiker een licentie heeft om mp3's te mogen draaien, anders zal er bij controle een ferme boete worden opgelegd, die meer zal kosten als een dj.
Natuurlijk, ik weet ook wel dat de kans op controle minimaal is.....maar het kan! En daarvoor wil ik u hier waarschuwen.



An
27-8-2010
 Meld misbruik15-7-2010 20:02:35

Beste Kris,

Bedankt voor je reactie !

Had inderdaad niet gedacht dat ik daarvoor één of andere licentie zou moeten hebben. Ik dacht dat dit op een privéfeest niet moest, dus bedankt voor de waarschuwing.
Ik kijk nog wel eens na wat ik dan wel ga doen.

G


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...