Nu Online
Momenteel zijn er 65 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslag trouw 10/07/10

  12-7-2010 22:56:05
Hey toekomstige bruidjes en bruidegommen

Hier een klein verslagje van onze fantastische dag.

's morgens opgestaan om 4u45 na een goede nachtrust. Helemaal geen zenuwen. Om zes uur bij de kapper samen met ons Moeke en mijn zus. Opsteek kapsel + smink

Rond 7u30 richting mijn ouders thuis waar ik eindelijk dan mijn kleed mocht aantrekken.

8u30 is mijn ventje met zijn gevolg geariveerd bij ons Moeke thuis. God wat was hij mooi. Was op slag direct verliefd terug.

9u30 vertrek richting gemeentehuis.

10 u plechtigheid op gemeentehuis

10u30 vertrek richting ouderlijk huis van mijn ventje waar we in hun mooie tuin foto's genomen hebben met de familie.

11u45 - 13u30 onze foto's gaan nemen aan het Appels Veer. Dachten dat het daar een beetje frisser ging zijn, want ondertussen was het toch wel supper warm geworden.

13u40 vertrek richting kerk Vlassenbroek

14 u - 15u15 Viering met vele familie en vrienden. Het was onmiddellijk supper warm in de kerk

16U30 klaarmaken eerste receptie

19 u klaarmaken avondfeest.

6u30 Vertrek naar huis waar ons nog een paar verassingen te wachten stonden. Uitendelijk pas gaan slapen om 's nachts om half een.

We hebben een supper mooie dag gehad zonder zenuwen. Genoten van elk ogenblik. Behalve dat het iets te warm was, maar toch beter dan regen he.

Wij hopen dat jullie allen een even mooie dag als ons moogt beleven. Een dag waar niets mis gegaan is, ....

Groetjes

Tineke

Tineke
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1954


Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik12-7-2010 22:57:16

Nog vergeten:

Een paar fotokes kan je bekijken op http://www.facebook.com/album.php?aid=26923&id=100000016393324&l=c0e8aa2e4d

groetjes



Keshia
26-5-2018
 Meld misbruik12-7-2010 23:23:34

Hallo,

Proficiat met jullie huwelijk!!! Jullie zager er echt héél mooi uit. Het was zo te lezen een fantastische dag! Wij zijn deze zaterdag aan de beurt. Hopelijk hebben we ook zo'n mooi weer.
Groetjes Keshia



angela
2-10-2010
 Meld misbruik13-7-2010 8:19:27

toffe foto's. van harte proficiat met jullie huwelijk.



Desmet
4-9-2010
 Meld misbruik13-7-2010 9:37:13

Proficiat! Hele mooie foto's!!!!!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik13-7-2010 14:10:15

Proficiat!!! Een héél stijlvol kleed!



Tineke
10-7-2010
 Meld misbruik13-7-2010 22:30:38

Bedankt allemaal,

Ik hoop dat iedereen een even schitterende dag heeft als dat wij gehad hebben. Mooi weer, .....

En nog een tip toekomstige bruidjes. Probeer stressloos te zijn dat is echt voor niets nodig. Wij hadden ook geen stress en hebben nog meer van onze dag kunnen genieten.

Groetjes


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info