Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Naamkaartjes of niet?

  9-7-2010 20:31:41
Dag bruidjes,

Ik vroeg mij af of jullie allemaal naamkaartjes maken voor aan de tafels of niet.
Ik dacht eerst alleen een tafelnummer toe kennen, zodat de personen aan tafel 1 dan kunnen gaan zitten waar ze willen...ipv dat wij dat voor hun vastleggen. Maar nu begin ik hier toch te twijfelen of we de plaatsen niet beter vastleggen...

Wat doen jullie?

Bedankt!

Piepke
28-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 1332


shanna
28-8-2010
 Meld misbruik9-7-2010 21:15:02

Hoi, wij geven elke tafel idd een nummer en dan gaat iedereen aan die tafel zitten waar hij wil, alleen aan de eretafel heb ik naamkaartjes...omdat ik zeker naast mijn vader en mijn verloofde naast zijn moeder wil zitten ivm dans enzo...



Kathleen
24-7-2010
 Meld misbruik9-7-2010 22:36:57

Ik met kaartjes, en dat omwille van 1 tafel eigenlijk.... heb iem. waar niemand naast wil zitten, niet geheel onbegrijpelijk, maar goed, dat leid ik dan 'n beetje. Voor rest is 't ook meer zodat er niet rare combinaties ontstaan, dat bvb. koppel dat 'n minuut of twee later binnenkomt, ineens gescheiden zou moeten gaan zitten ofzo. Ook omdat we niet per tafel 'n kliekje kunnen zetten, dus bij gemengde tafels is dat altijd beter om te doen denk ik.
Jij kan al wat inschatten welke persoonlijkheden wat matchen enzo... je wil ten slotte dat ze fijne tijd hebben, en bij sommige tafelburen komt dat in 't gedrang...



angela
2-10-2010
 Meld misbruik10-7-2010 9:15:57

K WAS VAN PLAN OM KAARTJES OP DE TAFEL TE ZETTEN.
COLLEGA'S TIM,COLLEGA'S ANGELA, TANTES EN NONKELS ANGELA,TANTES EN NONKELS TIM ENZ...


DAN KUNNEN DE MENSEN OOK EEN BEETJE KIEZEN NAAST WIE ZE GAAN ZITTEN.

GROETJES ANGELA



nele
23-7-2010
 Meld misbruik10-7-2010 11:01:22

wij werken met 'snoeptafels'. Op elke tafel komt een bokaal met een soort snoep. De gasten krijgen dan elk een mini bokaaltje met ook een soort snoep, en zo weten ze aan welke tafel ze zitten. De plaats aan tafel kunnen ze vrij kiezen. Het mini bokaaltje dient tevens als bedanking



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik10-7-2010 11:22:20

Bij ons kregen de mensen ook enkel een tafel toegewezen en kozen ze aan tafel waar ze gingen zitten. Aan sommige tafels was het telkens man-vrouw-man-vrouw, maar aan andere tafels zaten de mannen aan één kant en de vrouwen aan de andere kant. Ook al hadden we ronde tafels, sommigen vonden dat zo handiger om met elkaar te babbelen.



Astrid
11-9-2010
 Meld misbruik10-7-2010 15:38:18

Bij ons worden er alleen naamkaartjes gemaakt voor de eretafel. We hebben een grote familie en ook daarin zijn er een aantal mensen die niet bij elkaar willen zitten of bij onze vrienden scheiden we ook beter bepaalde mensen. Maar wij kunnen dat zodanig oplossen dat we ze zoieso aan een andere tafel kunnen indelen...

Groeten,
astridenbart110910.bruiloftsite.nl



Reina
28-8-2010
 Meld misbruik11-7-2010 11:58:31

Wij hebben geen tafel of plaatsen voor anderen bepaald, gelukkig komt iedereen in de familie goed genoeg overeen. Aangezien het bij ons een BBQ is verwacht ik eigenlijk dat iedereen toch steeds van plaats veranderd. En zo iedereen gesproken heeft, zelf ben ik dat toch zo van plan. Wij hebben overdag ook maar 45 mensen, misschien maakt dat ook wel uit?

Leuk om nog 2 bruidjes te zine met dezelfde datum



sarah
7-8-2010
 Meld misbruik12-7-2010 15:52:21

Wij gaan tafelnamen geven & naamkaartjes.. want er zijn verschillende personen waarvan we niet willen die naast elkaar zitten bv om ruzies te voorkomen enzo..

je weet maar nooit..






Ann
6-8-2010
 Meld misbruik16-7-2010 11:35:37

Wij gaan eten met de suite en ik zet naamkaartjes op de tafels. Aan de ene kant van de tafels zit de familie van mijn verloofde en aan de andere kant mijn familie. Mijn papa naast me, mijn getuige (broer) over me en dan voor zover het mogelijk is: man-vrouw. Daar de oma's allen weduwe zijn zitten zij samen.
Onze kindjes (4,5 en 1) zitten elk bij mijn ouders en schoonouders zodat zij hen een beetje in de gaten kunnen houden.
Voor het avondfeest zit iedereen waar ze willen, natuurlijk zul je kliekjes hebben, dat is normaal, maar wij kunnen dan van hot naar her lopen.

Groetjes en veel plezier!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...