TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Prisca
15-5-2010
|
9-7-2010 6:44:33
Bij mij heeft mijn man mijn boeket gekozen maar heeft dat in overleg met mijn zus gedaan ;) dat stelde mij onmiddellijk gerust....
Groetjes
Prisca
|
|
Evie
16-10-2010
|
9-7-2010 6:54:09
Ik heb hem gewoon een paar foto's van op internet laten zien die ik mooi vond en daaruit heeft hij eentje gekozen, en dat ga ik dus bestellen. Dus allebei gekozen :-) Jullie trouwen één dag voor ons :-) nog veel voorbereidingswerk?
groetjes Evie
|
|
Ann
11-9-2010
|
9-7-2010 6:59:37
Dag Sarah, ik laat het kiezen van het boeket volledig over aan mijn toekomstige. Persoonlijk vind ik het leuk dat ik dit niet weet. ... is dit alvast toch een verrassing voor mij. Geloof me vrij, van al de rest wil ik wel op de hoogte zijn hoor ,want de bloemen voor de kerk kiezen we wel samen. Groetjes, Ann
|
|
Neel
28-2-2009
|
9-7-2010 7:29:29
Ik heb hier toch ook heel hard in gestuurd.... Heb het eigenlijk helemaal zelf gekozen, maar zijn samen naar de bloemist geweest... Ik vond het namelijk heel belangrijk dat t boeket rood was, aangezien ook mijn kleed rood was, en hij dit natuurlijk niet wist. Was wat geweest als ie dan met een blauw boeketje zou aangekomen zijn... ;)
Maar... vooral doen wat je zelf wil (en wat je verloofde wil), niet naar 'derden' luisteren, doe het maar op jullie manier!!!
groetjes
Neel
|
|
Evie
31-7-2010
|
9-7-2010 7:30:37
Wij zijn samen gaan kiezen. Eigenlijk wou ik het niet weten, maar langs de andere kant wou ik het ook niet uit handen geven, dus...
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
9-7-2010 7:46:50
Ik wou het eigenlijk volgens traditie, dus allang op voorhand goed sturen met voorbeeldfoto's die'k heb liggen sturen enzo... vond het wel romantisch zo volgens traditie.
Hij zag dat niet zitten, omdat hij mijn kleed totaal niet kende, enfin, was er te onzeker over, dus dan toch maar samen gekozen... En om eerlijk te zijn... hij had daar toch paar keer andere mening als ik, waarbij ik me afvraag, of het wel goed zou gekomen zijn als hij het zelf had moeten kiezen. :) Eerder had ik er vertrouwen in, maar 'n mooi boeket of mengelmoes van alles en kleurencombi's.... bloemist had hem zo 't duurste kunnen aanpraten terwijl ik al bij al 'n vrij simpel boeketje wil. Niet 'n hangertje, niet zo'n dikke maar één die past in één hand, max. twee soorten bloemen, echt basicly.... maar dat drong niet door.
|
|
jessie
24-7-2010
|
9-7-2010 7:49:03
wij zijn het samen gaan kiezen! ook omdat de bloemen in de kerk helemaal op mijn boeket afgestemd is, want anders sta je daar met allemaal verschillende bloemen!
|
|
Heleen
10-7-2010
|
9-7-2010 7:57:47
Ik heb het boeket zelf gekozen. Ik moet het immers de hele dag dragen, hihi.
Wij hebben de meeste tradities al snel laten varen tijdens het plannen van de bruloft. Kies gewoon wat je zelf prettig vindt. Het is jouw bruiloft (en die van de man en kindjes natuurlijk). Niet van je (schoon)mama, die heeft haar eigen bruiloft al kunnen plannen!
|
|
gina
9-7-2010
|
9-7-2010 8:12:00
Hehe, ik heb het ook zelf gekozen.
Mijn ventje mag het straks gaan afhalen,
ik ben eens benieuwd wat hij ervan gaat vinden.
x
|
|
ilse
7-8-2010
|
9-7-2010 8:18:34
hey,
wij hebben het ook samen gekozen... mijn verloofde wou bijvoorbeeld absoluut niet dat ik rozen pakte maar voor de rest kende hij niks van bloemen... heb er eentje met calla's omdat ik dat heel mooi vond en hij was het er blijkbaar mee eens...
Nu wij doen sowieso niet mee met tradities want hij is ook mijn kleed mee gaan kiezen 
Ik zou zeggen dat je schoonmoeder zich daar niet mee hoeft te moeien. (jullie wonen al 7 jaar samen en 3 kinderen, ik vind dat die niet over traditie moet komen zagen nu)
Als je het toch aan hem wil overlaten dan zou ik hem héél veel foto's laten zien van wat jij mooi vind en hem een beejte "sturen"
groetjes,
ils
|
|
Tinneke
9-7-2011
|
9-7-2010 8:21:38
euhm... mogen wij dat zèlf niet kiezen?! Mijn toekomstige weet helemaal niks van bloemen af, in de tuin zou hij ze zelf voor onkruid nemen en weghalen... :-s
|
|
Nathalie
4-9-2010
|
9-7-2010 8:23:26
Ik heb ook aangestuurd met voorbeeldfoto's en door te zeggen welke bloemen ik wil.
Als denk ik wel dat ik hem alleen naar de winkel stuur. Kweet dak geen schrik moet hebben dat hij met iets totaal anders afkomt.
Maar doe vooral wat jullie willen! Als het van mijn schoonmoeder afhangt, krijg ik niet te zien op voorhand en mag ik niets weten!
|
|
frida
6-2-2010
|
9-7-2010 8:44:51
He, Ik heb zelf mijn boeket gekozen..................
|
|
lindsay
7-8-2010
|
9-7-2010 8:49:44
Ik heb het volledig aan hem overgelaten. Heb hem gezegd dat het een romantisch kleedje is, zodat hij toch weet welke stijl hij min of meer moet kiezen. (voordien vond ik vooral de moderne niet traditionele kleedjes mooi, tot ik het mijne in de winkel gekozen had...) Hij heeft dat dan met de ceremoniemeester overlegd. De ceremoniemeester heeft dan de kleur van onze bloemen gekozen op basis van mijn kleed...
Wel spannend eigenlijk!!!!
|
|
joke
1-8-2009
|
9-7-2010 10:05:14
Mijn echtgenoot wist van zichzelf dat we niet altijd dezelfde smaak hebben qua boeketjes en had uiteraard mijn kleed nog niet gezien.
wij hebben samen het internet afgeschuimd op zoek naar leuke boeketjes, een boeketje gekozen en hij is daar dan mee naar de bloemist getrokken. Hij was wel vergeten prijs te vragen, dus dat sloeg wat tegen...
groetjes!
|
|
Wendy
7-8-2010
|
9-7-2010 11:06:19
Mijn bruidsboeket wordt gemaakt door mijn schoonmoeder :-)
Ik heb gewoon heel duidelijk gezegd wat ik wil, hoe ik het wil,...
De bloemen hebben bij mij een héél speciale betekenis, aangezien ik absoluut de lievelingsbloem van mijn overleden grootvader wil gebruiken. Ze moet ni durven van iets anders te gebruiken en da weet ze ook!
|
|
Lynn
21-9-2012
|
9-7-2010 12:11:26
Ik kies mijn bruidsboeket ook zelf, mijn toekomstige heeft wel een bepaald idee, maar als ik hem volledig laat doen is hij nog in staat om met chrysanten af te komen :p Groetjes
|
|
Reina
28-8-2010
|
9-7-2010 12:36:41
Wij gaan samen kiezen, heb al eens in een boek geneusd bij de bloemist en ik heb een idee van de prijs. Het echte kiezen gebeurd maar 2 weken voor onze trouw. We hebben voor de rest ook geen andere versiering met bloemen, behalve in de feestzaal kleine vaasje met Gerbera's, lekker felle kleuren. Maar voor m'n boeket heb ik liever pioenrozen in een zachtroze kleur. Ik weet al niet hoe z'n kostuum er uit ziet, dat is hij gaan kopen zonder mij, de er is al een groot genoeg verrassingselement.
Jullie trouwen, trek je zo weinig mogelijk aan van andere meningen, jullie moeten je er goed bij voelen.
|
|
angela
2-10-2010
|
9-7-2010 19:51:22
IK KIES DAT OOK ZELF. IK HEB EIGENLIJK ALLES ZELF GEREGELD. WIJ WONEN OOK AL TIEN JAAR SAMEN EN HEBBEN TWEE KINDJES.
IK BEN HET ONDERTUSSEN GEWOON OM ALLES TE REGELEN.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
|
|
jo
17-7-2010
|
12-7-2010 8:43:09
ben helemaal aleen bruidsboeket gaan bestellen.. weet niet welke bloemen ik besteld heb....wel hoe ze er uitzien..... en nu maar hopen dat ze het mooi vind.......zal zaterdag haar reactie wel zien hé....
|
|
Kristien & Karolien
25-6-2010
|
12-7-2010 13:47:44
wij hebben alle2 ons eigen boeket gekozen, maar wel wat gezien dat het samen paste... Als we voor elkaar zouden gekozen hebben zou dat niet zo goed geweest zijn :)
groetjes!
|
|
Wendy
23-12-2010
|
12-7-2010 14:01:50
Mijn ventje werkt in de groendienst en kent dus alles af van bloemen (hoe je ze later eventueel kunt drogen enz) e.d. dus dat maakt het voor mij een stuk gemakkelijker en ik vertrouw hem dus blindelings. 
|
|
isabelle
1-8-2010
|
13-7-2010 15:13:33
IK HEB FOT4S VAN BOEKETTEN GEPRINT VAN WAT IK MOOI VOND EN GEZEGD WAT IK HELEMAAL NIET MOOI VOND.
|
|
Ann
6-8-2010
|
16-7-2010 11:51:13
Mijn schoonma maakt in de bloemschikcursus mijn boeket, de bloemetjes voor de mannen en tafelstukjes. Ik kreef van de cursiste een map waaruit ik samen met mijn verloofde heb gekozen. Ze Ging hier en daar wel nog wat veranderen dus hoe het er precies uit zal zien weet ik niet.
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|