Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

spagetthibandjes te zien... (door zon hé)

  8-7-2010 14:47:13
Loop nu al weken zonder bandjes en toch blijf je ze zien.
Is dat heel erg?
Ik heb een kleed waarbij je ze dus zou kunnen zien.
Is niet overduidelijk maar toch....je ziet het.
Wat doen jullie eraan?
Ben al bruin genoeg dus zonnebank is niet nodig, zou dan te bruin zijn en niet meer mooi.
Mevrouw van de winkel zei "laten bijshmincken" maar dat zie ik zo niet zitten hoor...

Groetjes



ingeborg
17-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1204


sofie
10-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 14:53:53

Smeer er een gekleurde dagcrème op of zo?

Of laten zoals het is... Jij zult waarschijnlijk de enige zijn die het ziet.



angela
2-10-2010
 Meld misbruik8-7-2010 15:33:33

Ik zou het ook zo laten. Als het uzelf niet stoort.



groetjes Angela




ingeborg
17-7-2010
 Meld misbruik8-7-2010 15:47:51

mja, dagcrème zie ik niet zitten, als dat dan afgaat of zo....
Ik denk ook van het zo te laten, ikzelf zie het toch niet, hihi, de anderen misschien wel maar ja, niets aan te doen zeker. Hoop dat het niet te erg opvalt...



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik8-7-2010 17:51:41

Gewoon nog blijven lopen zonder bandjes, maar ik zou niet speciaal gaan knoeien met schmink of zo... Als ik mijn top bekeek na mijn feest, hing daar toch wel wat schmink aan, enkel van mijn gezicht en hals... Daar dan nog eens extra schmink bij... Geen goed idee, denk ik!



Tina
11-9-2010
 Meld misbruik9-7-2010 8:14:05

Ik heb hetzelfde probleem voor. Bij de eerste zonnige dagen een topje met spaghettibandjes aangedaan en deze staan er in en willen er precies niet uit.
Ik heb het al opgegeven. Heb nog even tijd, maar als ze er in blijven staan, dan is het zo.
Ik ga niet liggen knoeien met bruinen zonder zon (kan plekken geven) en ga het ook niet liggen bij shminken.



veronique
13-9-2008
 Meld misbruik10-7-2010 17:13:45

Ik had het zelfde, maar met m'n haltertop van m'n bikini, van maanden voor de trouw en er niet meer 'uitgegaan'... dacht ik zelf, maar niemand heeft er op gelet! Op bepaalde foto's vind ik dat je het wel ziet, maar het valt niemand op hoor! En als ik er op wijs, zeggen ze dat het de lichtinval is. Dus: goed scrubben voor je in de zon gaat om je velletje te vernieuwen, verder zonder bandjes en je er verder niet meer ongerust over maken!




Ann
6-8-2010
 Meld misbruik16-7-2010 11:59:51

Ik trouw op 6/8 en heb een enorme zonnebril in mijn gezicht staan. Ik gebruik dagcreme waar er bruinen zonder zon in zit en dit enkel op mijn 'bril' Het lukt een beetje maar ik vrees dat je het gaat blijven zien.
Als je bandjes niet zo erg opvallen zou ik er ook niet teveel aansmeren hoor!



Liesbeth
18-9-2010
 Meld misbruik23-7-2010 17:31:50

Ken het probleem. Ik trouw pas in september, maar heb ook bandjes staan.
Op mijn werk mag ik wel topjes en haltertopjes dragen en zit ik ook regelmatig buiten met het mooie weer, maar ik blijf met bandjes staan vooraan. Strappless gaan werken kan ik niet.


Mijn broer is op 9 juli getrouwd en daar had ik een bustierkleedje aan. Op mijn rug ben ik mooi bruin (leve de haltertopjes), maar vooraan staan er nog steeds bandjes...
Op de foto's zijn die dus jammer genoeg ook te zien.

Enig idee hoe ik die weg krijg zonder steeds naar de zonnebank te lopen?



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...