Nu Online
Momenteel zijn er 138 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

keuze uitnodigingen

  9-2-2006 8:30:10
Ik heb al erg veel boeken met uitnodigingen bekeken van de drukker (mercard, intercard en buromac) en toch vinden wij onze goesting maar niet! Om zelf iets te creëren, zien we niet zo zitten. Hebben jullie gemakkelijk jullie keuze gevonden?
Isabelle 20/05/2006

robben
20-5-2006
Meld misbruik



Reacties: 11 | Gelezen: 749


Ellen
22-4-2006
 Meld misbruik9-2-2006 10:13:27

Hallo Robben
Wij lieten een cartoon tekening maken van ons. Met dingen die ons typeren.
Dit hebben we dan gebruikt om onze uitnodigingen te maken.
Groetjes Ellen



Lieve
1-9-2006
 Meld misbruik9-2-2006 10:17:15

Hey,

wij zitten met hetzelfde probleem... graag tips!

Groetjes,
Lieve



Tiziana
7-10-2006
 Meld misbruik9-2-2006 10:35:43

Hallo Isabelle,

Wij zaten met hetzelfde probleem, wij trouwen pas in oktober en ik was al eens gaan kijken naar uitnodigingen vooral om ons budget op te stellen, maar ik vond niks mooi en toen heb ik mijn vriend op internet laten kijken maar hij vond ook niks mooi. Toevallig was ik in de AVA wat aant rond sneufelen en toen kwam ik voorbij de communiekaarten en daar zitten er een paar tussen die perfect gebruikt kunnen worden voor huwelijkskaarten. We hebben ze maandag al besteld (collectie loopt maar tot maart) we moeten ze wel zelf gaan drukken maar dat is een makkie, gewoon op een vel A4 kun je 3x een uitnodiging op printen en dan uitknippen en op de uitnodiging plakken. Het resultaat is geweldig en zeer snel gedaan. Ik wou de uitnodigingen ook niet zelf maken omdat wij er 185 nodig hebben, wij hebben 440 uitgenodigden en aangezien ik een echte perfectioniste ben wou ik mijzelf dat niet aandoen. Ik wou niet onnodig nog meer stress hebben. Maar dit gaat echt supersnel en het resultaat vinden wij prachtig.

Nog veel succes.
Groetjes,
Tiziana

07-10-2006



Vicky
9-9-2006
 Meld misbruik9-2-2006 10:36:52

Hey

Weet je ongeveer wat je wil? Of weet je wat je zeker niet wil? Wil je een klassieke of moderne uitnodiging? Best eens alles noteren wat je wil en niet wil, misschien dat daar een ideetje uit voortkomt.

Wij hebben het thema 'Hollywood', dus het moest erbij passen zonder dat het kitch werd. Ik heb nu in de AVA heel mooie vierkante zilveren kaartjes gevonden. Het straalt gewoon Hollywood uit en ziet er heel deftig uit. Daar kleven we dan een foto op van onszelf, maar dan in de stijl van filmsterren uit de jaren '30 (ref Casablanca). Dit idee is er ook niet vanzelf gekomen, maar na heel wat brainstormen!

Groetjes

Vicky
09.09.06



Lindsay
6-5-2006
 Meld misbruik9-2-2006 12:26:44

Wij hadden net hetzelfde probleem!! Wel 13 boeken bekeken, en niets dat er uit sprong voor ons. Om er zelf een te ontwerpen, dat zag ik niet zitten. Ben niet zo creatief aangelegd.

Maar uiteindelijk hebben we er toch eentje gevonden dat we allebei best mooi vonden. Maar echt 100 % ons goesting is het niet.

Maar ach, de meesten gooien de uitnodiging meteen weg, zo belangrijk is die nu ook weer niet. En smaken verschillen, hé. Het kan best dat je enorm veel moeite erin steekt, en dat de meeste mensen ze toch niet mooi vinden. Of andersom.



Sylvie
11-3-2006
 Meld misbruik9-2-2006 12:31:22

I know the feeling! Wij vonden ook niks in die boeken, allemaal zo oubollig! Uiteindelijk zijn we dan bij een drukker ideetjes gaan opdoen in zijn eigen boeken, met uitnodigingen die de mensen zelf ontworpen hadden. Wij zijn dan ook een dagje aan onze pc gaan zitten, met Photoshop bij de hand en 'k moet zeggen: we hebben een fantastische uitnodiging! (stoef stoef!) :-)
Als je een bestandje binnenbrengt bij een drukker (PDF of zo) dan kunnen die dat wel drukken. Wel opletten wat voor papier je kiest, want dat bepaald de prijs! En best op voorhand even overleggen met de drukker welke formaten mogelijk zijn. Misschien ken je wel iemand die een beetje vertrouwd is met Photoshop? Zo krijg je ook een heel persoonlijke uitnodiging, iets lekkers exclusiefs!

Groetjes,

Sylvie
11/03/06



Ingrid
27-5-2006
 Meld misbruik9-2-2006 15:10:46

pff amai ben blij dat ik niet alleen ben, wij hebben ook ergens een idee, met foto's van onszelf dat wisten we wel, maar hoe ze verwerkt moesten worden...onze drukker heeft ene proefdruk gedaan, AMAI op de computer leek het mooi maar gedrukt wat een tegenslag ! Nu met nieuw moed begonnen aan een ander idee...succes iedereen !
Groetjes, Ingrid
27/05/06



Barbara
4-11-2005
 Meld misbruik9-2-2006 16:22:11

Hey,
Ook wij vonden onze zin niet tussen de standaard-uitnogingen en ook zelf ontwerpen zagen we niet zitten. Wij hebben onze trouwkaarten dan door iemand anders laten ontwerpen en het resultaat was prachtig. We zijn enkele keren samengekomen met onze ontwerpster, en er was heel veel ruimte voor discussie en ideeën, en daardoor is het echt helemaal ons gedacht geworden, zonder dat we zelf onze grafische computerkunsten (die we niet hebben :) ) moesten bovenhalen...
Succes,
Barbara
4.11.2005



Sofie
22-7-2006
 Meld misbruik9-2-2006 19:09:51

hallo,

Een heel ander idee van uitnodigingen vind je op www.meander.be als je dan doorklikt op meander grafisch dan krijg je heel fijne uitnodigingen te zien. Wij hebben zelf nog geen keuze gemaakt, maar vinden dit ook wel leuk.
Sofie
22-07-2006



liesbeth
1-4-2006
 Meld misbruik9-2-2006 21:45:56

Hoi Isabelle,
wij waren eigenlijk dadelijk samen ervan overtuigd dat we iets zelf wilden ontwerpen. Ik had al een ideetje, ooit ergens gezien en we wilden het ook in de stijl van onze site enz. Uiteindelijk heb ik op papier iets getekend en samen (vooral Pieterjan) heeft het dan op computer gemaakt. Dat was wel wat moeilijker want we zijn verschillende keren moeten teruggaan omdat het niet was zoals zij wilden, allé, om het te drukken zoals wij wilden :-)
Maar uiteindelijk zijn wij heel fier op ons eigen ontwerp en ook de drukker was zeer aangenaam verrast. En qua prijs viel het ook veel beter mee dan verwacht.
Hopelijk heb je er iets aan...
Groetjes
www.liesbethenpieterjan.be



Mieke
8-7-2006
 Meld misbruik10-2-2006 15:47:38

Hallo,

Wij gaan waarschijnlijk onze uitnodigingen laten maken door onze fotograaf. Je kan dit altijd eens vragen aan jullie fotograaf bijvoorbeeld. Veel fotografen doen dit, en zij zijn ook nog tamelijk creatief met foto's.
Ik moet zeggen ik was direct verkocht als hij mij een voorbeeld toonde van de uitnodiging, dat wij waarschijnlijk niet meer gaan kijken naar drukkers. Enkel onze menu's en misboekjes zullen wij bij een drukker laten drukken in de stijl dan van onze uitnodiging. Daar wij ook met een zeer groot aantal genodigden zitten, zag ik het ook niet zitten om de uitnodigingen zelf te maken.


Voeg een reactie toe:

Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Drukkerij nodig?
www.carddreams.be Jouw droomhuwelijk, jouw perfecte trouwkaart. in Deurne
Carddreams.be is de kwaliteitswebsite waar je zelf gemakkelijk en voordelig jouw trouwkaarten kan maken en snel bestellen. Een prachtige bruiloft organiseren was nog nooit zo eenvoudig met de unieke collectie van huwelijksuitnodigingen van Carddreams.be. Meer info
Het Bruidsparadijs Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres! in Merksem
Alles voor je huwelijk onder 1 dak: bruidsjurken (+ schoenen, lingerie, ..), ceremoniewagens, trouwauto's, trouwkostuums, suitekleding, trouwaccessoires als gastenboeken, kaarsen, drukwerk, trouwringen (één ring gratis bij jurk+kostuum+trouwringen), ... Meer info
Grafische Vormgeving bvba Toffe kaarten, die hartjes raken in Herentals
Kies een toffe trouwkaart. Bezorg tekst. Wij maken de trouwkaarten en leveren drukwerk. Trouwkaarten - gastenboeken - RSVP kaartjes - gadgets - en veel meer... Meer info
CartaRosa - Publibytes bvba Originele trouwkaarten van CartaRosa in Brasschaat
Jullie willen van jullie trouwdag een onvergetelijk moment maken en daar hoort een originele trouwkaart bij. CartaRosa is de nieuwste collectie hedendaagse trouwkaarten met een hip en trendy design die je online kan bestellen. Ook maatwerk en lasersnijden Meer info
Huyze Miekado Voor al uw drukwerk, bedankjes & accessoires in torhout
De eerste échte winkel voor trouwcadeautjes, gastenboeken,ringkussentjes, strooimandjes, enveloppendozen en trouwkaarten! Meer info