TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
jessie
24-7-2010
|
2-7-2010 14:32:30
hey, wij hebben 844 euro besteed aan bloemen, weet het redelijk duur maar vind het prachtig! nu wat zit er in die prijs: -bruidsboeket -bruidsboeket voor mijn dochter -8 bloemen voor de mannen -altaarstuk -14 pilaren met een bloemstuk op (gangpad kerk) -2boeketten voor de ouders dit wordt dan allemaal op mijn boeket afgestemd! wij hebben niet echt bloemisten bezocht wij hebben gewoon die genomen dat bij onze ceremoniemeester samen werkt zo moet mijne vriend 's morgens niet lopen voor het af te halen maar brengt het vervoer het gewoon mee! en de kerk wordt door de bloemist klaar gezet! grtjs jessie
|
|
Inge
26-6-2010
|
2-7-2010 14:49:06
€160 in totaal:
€100 voor mijn bruidsboeket en voor de corsage van mijn man. was echt super maar dan ook supermooi!
€60 voor bloemstuk op de auto, 1tje voor thuis, alle bloemetjes voor onze ceremonie: aan de stoelen en 2 speciale voor aan onze stoelen.
Bruidsboeket bij een bloemist.
de rest heeft een tante en mijn mama gemaakt! was supermooi! en zo druk je de prijs he! kvond het bruidsboeket al duur genoeg!
Succes!
Inge
(bijna een week getrouwd )
|
|
Deborah
17-7-2010
|
2-7-2010 15:30:57
€ 35 voor mijn bruidsboeket
€ 180 voor het bloemstuk op de tafel van de suite (1,5meter lang)
€ 20 boeket voor mijn mama op het einde van de avond
€ 20 boeket voor zijn mama op het einde van de avond
Dus in totaal zoiets van een € 255... Hebben geen altaarstuk genomen, om zoveel mogelijk centjes uit te sparen... Ook geen bloemstuk in de auto ofzo.... Je kan het zo duur en zo goedkoop maken hoe jij wil natuurlijk.... Misschien best eens rondkijken hé...
Succes !
|
|
Vicky
7-8-2010
|
2-7-2010 15:39:58
130€ voor bruidsboeket
7 € per corsage (= wel niet een gewoon bloemetje)
Zuilen met een vaas op met daarin kalla's en takken (voor in de kerk): 75 €/st (zuilen en vaas zijn op huurbasis)
Voor de tafelversiering moeten we rekening houden met een gemiddelde van 5 €/st. Dit kon goedkoper als het gewoon een vaasje met een kalla in of zo zou zijn, of wat meer als het een echt stuk moest zijn.... (heb er momenteel nog geen zicht op omdat ik nog niet weet hoeveel gasten er zullen komen)
In de prijs van het boeket zit ook inbegrepen dat zij een speciale houder maakt waarop mijn boeket dan kan rusten tijdens de viering etc zodat het zijn waarde en schoonheid zeker blijft behouden. heb namelijk iets gekozen dat je niet zomaar plat kan leggen...
hopelijk kan je zo je budget wat bepalen...
|
|
Annelies
2-10-2010
|
2-7-2010 16:14:32
Onze bloemen zullen in totaal € 350 kosten.
Hiervoor hebben we een bruidsboeket, 2x een corsage voor mijn aanstaande (waarvan eentje op reserve), 10x corsage suite, een altaarstuk, versierinkje voor aan onze stoelen in de kerk, een bloemstuk voor op de eretafel. In de bus worden ook bloemen voorzien, die gaan we dan nog gebruiken om de andere tafels te versieren.
We hebben ook nog 4 laurierbomen voor aan de kerk te zetten. Dit zal nog eens € 40 kosten.
|
|
Els
7-8-2010
|
2-7-2010 16:30:12
Mijn nicht maakt mijn boeket, boeket van bruidsmeisje,bloemen voor kostuums van de mannen en een bloemstukje voor bij mijn ouders thuis voor wanneer we samenkomen.
Aan de kerk, in de kerk en aan de feestzaal hebben we ballondecoratie.
Ik ga rond de 150 euro hiervoor uitrekken.
Groetjes
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-7-2010 17:03:06
Mijn bruidsboeket kostte 60 euro.
Mijn man zijn corage 6 euro.
De bloemen in de kerk hebben we gedeeld met het koppel dat net voor ons trouwde. We hebben elk €100 betaald (bloemetjes aan de stoelen in het gangpad, een altaarstuk en een krans rond de paaskaars).
Aan onze voordeur stond een hele grote buxus met witte strikjes erin. Héél toevallig stond die bij Aveve aan -50%. Zo hebben we die maar +/- 50 euro moeten betalen.
|
|
Véronique
31-7-2009
|
2-7-2010 17:05:08
Oh ja, je tweede vraagje...
Ja, wij hebben meerdere bloemisten geraadpleegd. Bij de eerste bloemist begonnen de bruidsboeketten vanaf €150. Dat vonden we er écht wel over! Zeker omdat mijn man uiteindelijk voor mijn bruidsboeket €60 betaalde. En het was er ééntje uit mijn dromen!!!
|
|
Melodie
4-6-2011
|
2-7-2010 20:47:52
Bedankt voor jullie reacties!
|
|
Kathleen
24-7-2010
|
3-7-2010 20:32:51
€ 65,00 voor bruidsboeket
€ 30,00 voor autoversiering (bloemstuk ter grootte van hoedenplank)
€ 85,00 voor 17 corsages met magneetjes
Voor kerk regelt gelukkig mijn moeder alles, en de zaal decoreert ook zelf (uiteraard zit dit wel in prijs die we betalen, maar is al zorg minder voor mij. :)
|
|
jo
17-7-2010
|
12-7-2010 8:39:57
bruidsboeket kost 70€ en corsage 7€
voor de zaal gingen die mensen zelf zorgen en dat zou rond de 60€ zijn....(9 tafels)
|
|
|
|
Alles voor uw huwelijk van A tot Z op 1 adres!
in Merksem |
Floralytes , de nieuwe trend tafeldecoraties !
in meerhout |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Schakel De Tafeldecorateur in voor de aankleding van jullie tafels, dan zijn jullie zeker van een piccobello diner of feest!
in Gent |
|