Nu Online
Momenteel zijn er 155 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

handtas

  29-6-2010 15:32:22
Hallo,

Ik vroeg me af of jullie een handtas bij jullie hebben of dat je bepaalde zaken meegeeft met iemand. Wat doen jullie met portemonnee, zakdoekjes ( ik heb meestal last van tranende ogen bij zulke gelegenheden, dus ik vrees dat ik op mijn eigen trouw ook wel een traantje zal laten...), make-up,... Het lijkt me die dag niet zo handig om voortdurend met een handtas rond te lopen, anderzijds is het ook vervelend als je telkens iemand moet lastigvallen als je iets nodig hebt...

Cindy
10-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1249


Sabine
2-7-2010
 Meld misbruik29-6-2010 16:30:43

Hey,
Ik neem geen handtas mee, staat niet bij een trouwkleed vind ik en je moet ook al het boeket vasthouden.
Mijn identiteitskaart gaat bij die van mijn ventje en pakje zakdoeken past ook wel in zijn broekzak.
Gsm blijft thuis die dag en pillekes voor de koppijn zullen ook nog wel een plaatsje vinden.



Eva
10-7-2010
 Meld misbruik29-6-2010 16:57:08

je maakt gewoon een zak klaar met spullen die je zou nodig hebben die dag
vb extra paar kousen, zakdoekjes, pilletjes tegen koppijn, compeed, pleisters, extra paar schoenen, lenzenproduct ... enz en die steek je in de koffer van het trouwvervoer

zakdoekjes en paspoort kan je eventueel bij de getuige steken (zal bij mij bij de mama zitten denk ik), ik heb een mooie zakdoek met kant (ooit kado gekregen als jonger meisje met mijn initialen op) en die steek ik wel in mijn decolté

en een gsm zal je die dag inderdaad niet nodig hebben!

groetjes
eva

ps ze zullen dat die dag echt niet erg vinden moest je hen storen om een zakdoekje te vragen





vanessa
4-9-2010
 Meld misbruik29-6-2010 18:35:31

mijn beste vriendin en ook getuige draagt al de nodige spulletjes die ik zal nodig hebben mee in haar handtas en tzal een grote moeten zijn ze, want die zakdoeken moeten er zeker inkunnen, hihi



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik29-6-2010 20:39:43

Mijn mama hield alles bij. Maar dat was heus niet veel, hoor: een mini-deo, mijn identiteitskaart en mijn lippenstift.



lesley
12-6-2010
 Meld misbruik30-6-2010 8:07:16

ik had een handtas klaar gemaakt met allerlei spullen in die ik die dag ging nodig hebben. en die tas is heel de tijd in ons autootje blijven liggen en de chauffeur gaf hem dan wanneer ik hem nodig had en 's avonds lag die in de zaal achter de bar



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik30-6-2010 9:23:59

Ik had geen handtas, heb dan ook niets nodig gehad. Gewoon alles in de auto laten liggen en eventueel voor in de kerk je zakdoek in je decolté ofzo ;-) Bij ons hield de ceremoniemeester alles bij. Hij zorgde dat alles wat ik nodig had wel ergens veilig lag. Een zakdoek heb ik niet nodig gehad.

Je zult zien, die dag heb je echt niets nodig!

Groetjes,
Laura



Jolien
5-3-2011
 Meld misbruik5-7-2010 23:01:07

Ik heb wel een klein handtasje (past heel goed bij mijn trouwjurk), maar dat is ook omdat ik geen boeket heb. Zo heb ik wel nog iets moois vast, dat daarenboven nog eens praktisch is ook !

Groetjes !



Ann
6-8-2010
 Meld misbruik13-7-2010 9:49:39

ik heb een klein handtasje besteld waar ik alle nodige spullen in kwijt kan: zakdoekjes, id, lippenstift, pleisters, sluitspelden om mijn kleed omhoog te steken voor de dansavond, pijnstillers en evt mijn bril. Die ga ik wel ergens in de auto kunnen leggen en achter de bar in de zaal.

Onze grote dag is op 6/8


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...