Terug naar overzicht
Hey, Wel mijn floriste zegt tegen mij dat ik eigenlijk een week op voorhand maar moet gaan. De bloemen gaan ze toch max. 1 dag op voorhand halen. Dus daar zit het probleem hem niet. Maar wat wel waar is en dat ze me ook zei is dat ze maar max. 3 trouwers per dag doet. Ze heeft liever elke "trouw" perfect af te werken dan dat ze er 5 rap rap moet afwerken... Ze zegt zelf dat ze tegen haar winkel spreekt maar als bloemisten toch zeggen dat je zeker een 2 maand op voorhand moet komen is dat gewoon om zeker te zijn dat ze de trouw hebben. Mss nu al bespreken als je zeker wil zijn van je plaats bij een bepaalde zaak...??? Wij hebben het al vastgelegd, we waren dan ook zeker dat we haar zouden nemen. Hopelijk kon deze uitleg helpen. Groeten, astridenbart110910.bruiloftsite.nl
Dag Ilse, Wij hebben ook de instructies gekregen om het twee maand op voorhand vast te leggen. Heb je al een paar foto's van bruidsboeketten met calla's? Wij zijn er op zoek naar. Wil gerust degene die ik gevonden heb met je delen. Groetjes Tineke
http://www.2dehands.be/hobby/handwerken/bloemschikken/bruidsboeket-callas-kort-74772462.html?qq=bruidsboeket+callas&pcpl=&pc_id=&afd= Dat is mijn bruidsboeket en is toch al 2-3 maanden geleden dat ikhet gaan bespreken heb. Groeten
Ik doe dat volgende week wel, ze hebben liever dat je dat 2 weken op voorhand doet, als je dan al jouw wensen bespreekt, zit dat nog vers in geheugen bij hen en idd... die bloemen bestellen zij ook niet zolang op voorhand.
Dag Ilse Ik heb ook een bruidsboeket met calla's is heel mooi en toch niet TE! Ik trouw volgend weekend 10 juli maar heb mijn bruidsboeket toch 2 maand op voorhand al besteld! Dan was ik zeker en dat is toch al iets waar je niet meer moet aan denken dan! vele groetjes en succes
Onze bloemist vraagt ook van slechts twee weken op voorhand te bestellen. Dan zit hetgeen we besproken hebben nog vers in het geheugen. En bovendien worden de bloemen voor jouw boeket toch pas de dag ervoor op de veiling besteld.
Mijn man uis ook 2 à 3 weken op voorhand geweest. Het zag er zo uit: http://www.facebook.com/profile.php?id=1240628751#!/photo.php?pid=734493&id=1240628751
Mooi boeketje Véronique! Ik heb de foto direct opgeslagen voor als ik binnenkort zelf eentje moet gaan kiezen
Vermits ze ook de kerk gaat versieren vroeg de bloemiste om toch zeker een maand op voorhand te komen zodat ze alles kan regelen ivm andere afspraken. En ze zijn in augustus in verlof dus ben ik dat vorige week gaan vastleggen. Zo kan ik dat ook al schrappen van het lijstje.