Nu Online
Momenteel zijn er 88 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Mysterieuze vrijgezellen-brief

  22-6-2010 17:57:42
Binnen een kleine 2 weken is het mijn vrijgezellen (3 juli). Vandaag heb ik een dikke enveloppe in m'n brievenbus gevonden met instructies en een rebus om op te lossen. Ik moet om 13u30 klaarstaan en heb een heel lijstje gekregen van dingen die ik moet meenemen. Ik word er natuurlijk niet wijzer van :-) Reservekledij en -schoenen, een zaklamp, een pen en meetlat, een rol wc-papier, toiletgerief... In de rebus stond dan weer dat ik uitgerust en op alles voorbereid moet zijn en dat ik een spiegeltje in m'n handtas moet steken... Ik vind het natuurlijk wel leuk, maar voor een controlefreak als mij, is dit een spannende tijd hoor!! Ik heb er echt geen idee van, ik weet zelfs niet in welke stad het doorgaat, niks!! Whieee! Spannend!! Ik wou m'n enthousiasme even delen ;-)

Wendy
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 3714


Evy
28-8-2010
 Meld misbruik22-6-2010 18:05:31

tof :o)

ik ga de week na u op vrijgezellen ...
Ik heb ook zo een hele lijst gekregen waar je inderdaad niet veel wijzer uit wordt.

Veel plezier alvast !!



Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik22-6-2010 18:39:35

Hihi! En meestal heb je die dingen op die lijst niet eens nodig! Hilarisch toch?



Caroline
4-9-2010
 Meld misbruik22-6-2010 19:05:56

ik ben ook de week erna op vrijgezellen... ik weet wel hier en daar wat me te wachten staat, maar ik ben ook zo'n controlefreak!!!! Als mijn getuige een puntje van de sluier oplicht dan zie ik het elke keer niet zitten :-)
Gewoon zot doen en genieten, dat moet ik mij blijven voornemen!



Ester
18-9-2010
 Meld misbruik22-6-2010 20:16:20

klinkt allemaal supertof! Ze hebben er precies wel veel tijd in gestoken om het voor te bereiden!

Geniet er van en go with the flow!



Natasha
23-7-2010
 Meld misbruik22-6-2010 21:50:17

ik heb mijn vrijgezellen ook op 3 juli. het enigste dat ik weet is dat het in Gent zal zijn en dat het begint in de namiddag.

Spannend hé....




Natasha
23-7-2010
 Meld misbruik22-6-2010 21:50:27

ik heb mijn vrijgezellen ook op 3 juli. het enigste dat ik weet is dat het in Gent zal zijn en dat het begint in de namiddag.

Spannend hé....




Joke
31-7-2010
 Meld misbruik23-6-2010 7:07:17

Hey Wendy
ik weet zelfs niet wanneer mijn vrijgezellen is.... Mijn zus regelt dit.
Ik vermoed ook op 3 juli, maar weet er niks van :-)
Spannend!



Nathalie
17-7-2010
 Meld misbruik23-6-2010 9:43:13

Ik ben dit weekend mijn vrijgezellen.
Het enige dat ik weet is dat ik witte schoenen moet meenemen, en meer dan één paar.
Dat het waarschijnlijk een weekend zal zijn, en dat ik een pakje ga moeten dragen.
Al de rest is geheim en voor mij dus onbekend.

Spannend!



Pieter
21-8-2010
 Meld misbruik23-6-2010 13:22:18

Dag Wendy,

Mijn vrijgezellen is op dezelfde dag als de jouwe.
Mij hebben ze enkel gezegd dat het een weekend ging zijn.
Ben eens benieuwd wat het zal worden!
Kijk er al ontzettend naar uit!

Groetjes

Tineke

ps, veel succes met jouw vrijgezellen!! EN GENIET ERVAN!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...