Nu Online
Momenteel zijn er 43 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Verslagje en fotografie

  21-6-2010 12:09:26
hey beste medebruidjes-en gommetjes!

Na anderhalf jaar plannen en fantaseren zit onze dag er op. We trouwden op vrijdag 21 mei en de zon was van de partij! Het was een prachtige dag waar we nog met volle teugen van nagenieten...

de dag begon al vroeg; om zes uur kwam Elke van Looks of Versailles aan huis om m'n haar en make-up te verzorgen, het was zeer mooi, waarvoor dank! Om half negen waren we klaar en was het tijd om m'n trouwjurk aan te doen, samen met een vriendin 'sprong' ik erin, snel nog schoenen, juwelen, kuisenband aan en wachten maar :) normaalgezien zou m'n ventje om 9 uur aanbellen, was 9.20u, ik was niet zenuwachtig maar dat waren toch 20 lange minuten!

De ceremoniemeester arriveerde mooi op tijd en leidde alles een beetje in goede banen (Baert van Eksaarde- bedankt!). Toen m'n ventje er was, belde hij niet echt aan, maar moest ik naar buiten komen, gaf mooiere foto's. het moment dat ik buitenkwam was onvergetelijk, zijn blik, al die mensen rondom ons, echt super! Dan overhandigen van boeketje en even genieten.

Om 10u werden we verwacht in het Kasteel van Wippelgem waar de burgerlijke trouw plaats vond, we waren daar wel wat nerveus, maar we waren er ook snel vanaf :) Er was redelijk veel volk, ze konden niet allemaal zitten!

Daarna om 12u de misviering. Ik vond het naar het altaar lopen aan de arm van mijn papa een zeer mooi moment. De rest van de misviering verliep vlot, we staken er veel persoonlijke teksten in en dat werd wel geaprecieerd. een collega van me verzorgde de zang en was echt heel mooi. Ook hier was er meer volk dan verwacht. Bij het buitengaan hadden we heliumballonnen voorzien die we samen oplieten en een ijskraampje.

Nadien bij mijn ouders voor een receptie met berperkte aantal en daarna foto's gaan nemen op een bootje op de Leie, we hadden prachtig weer dus gaf wel mooie foto's.

Daarna om 17.30u waren we aan de feestzaal, Hof ten Bosse in Heusden. Om 18u begon de receptie en 19u de tafelplaasting. Mijn schat was zeer zenuwachig voor het moment dat we de zaal moesten binnenkomen en de speech, maar dat verliep uiteraard goed :) de zaal binnenkomen was een subliem moment vond ik. Tijdens de speech bedankte mijn ventje voor het vele werk dat ik in de voorbereiding had gestoken en kwam hij met een boeket bloemen aandraven, toen hadden mijn emoties toch even de bovenhand! Had dit helemaal niet verwacht!
Het eten was zeer lekker, de bediening was in orde, het dessertbuffet grandioos, heel veel complimenten aan de feestzaal!

onze openingsdans was 'Stel nu dat jij niet bestond' van Monza, waar we een aantal pasjes deden tijdens de muzikale stukken, met een 'specialiken' opt einde :)

We wensen ook zeker Jef Celen te bedanken voor het vastleggen van onze mooie dag en de prachtige foto's! Een zeer aangename man om een hele dag bij je te hebben en zijn fototoestel staat niet stil, alles wordt vastgelegd! Bedankt Jef! hier kan je foto's terugvinden van onze dag: http://www.jefcelen.be/KimM/index.html

het was echt een prachtige dag, we hebben niets dan complimenten gekregen en hebben er zo van genoten! Ik wens jullie allemaal minstens een even mooie dag toe!

veel geluk!!
X Kim


kim
21-5-2010
Meld misbruik



Reacties: 21 | Gelezen: 1962


Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik21-6-2010 12:25:21

Hey Kim
Aan de foto's te zien was het een prachtig feest, jullie zagen er beeldig uit !!!!!! Veel plezier in het getrouwde leven, we wensen jullie alle geluk toe!
Groetjes Deborah



sofie
24-10-2009
 Meld misbruik21-6-2010 12:30:12

Proficiat, heel veel geluk samen!
Had jij een kleed van Pronovias? het lijkt heel erg op dat van mij, ik had een pronovias najar
groetjes





Natasha
23-7-2010
 Meld misbruik21-6-2010 12:35:21

Hey Twinly,

Het zijn echt supermooie foto's van jullie dag.
Blij dat jullie er zo van genoten hebben!

Groetjes en we horen mekaar nog!




Natasha
23-7-2010
 Meld misbruik21-6-2010 12:35:23

Hey Twinly,

Het zijn echt supermooie foto's van jullie dag.
Blij dat jullie er zo van genoten hebben!

Groetjes en we horen mekaar nog!




angela
2-10-2010
 Meld misbruik21-6-2010 12:47:49

amai. je hebt zo te zien een superdag gehad .
heeeeel mooie foto's. Proficiat


groetjes Angela




angela
2-10-2010
 Meld misbruik21-6-2010 12:47:54

amai. je hebt zo te zien een superdag gehad .
heeeeel mooie foto's. Proficiat


groetjes Angela




fatimma
18-6-2011
 Meld misbruik21-6-2010 12:59:37

hoi hoi

Leuk dat je ons na het gebeuren op de hoogte houdt!!! Super mooie en spontane foto's
En een zeer mooi kleed het staat je echt super goed!
groetjes
Fatimma



Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik21-6-2010 15:08:24

Hey,

Binnen 38 dagen is het aan onze beurt, we houden ons avondfeest ook in hof ten bosse.
Is alles goed meegevallen daar? xxx
vele groetjes nog heel veel succes samen.
Het blijkt een mooie dag te zijn geweest
xx




Jennifer
30-7-2010
 Meld misbruik21-6-2010 15:08:27

Hey,

Binnen 38 dagen is het aan onze beurt, we houden ons avondfeest ook in hof ten bosse.
Is alles goed meegevallen daar? xxx
vele groetjes nog heel veel succes samen.
Het blijkt een mooie dag te zijn geweest
xx




Esther
11-9-2010
 Meld misbruik21-6-2010 15:33:04

Dag Kim,

een hele dikke proficiat!
een stralend koppel, mooi weer,..
Prachtige foto's!!

Xxx



isabel
23-10-2010
 Meld misbruik21-6-2010 15:47:13

Proficiat Kim!!!
Mooie foto's echt waar!!!
Vooral die op het grasveld voor het kasteel.
Knap!! Ook Elke heeft mooi werk geleverd!!



natasja
6-5-2011
 Meld misbruik21-6-2010 15:54:06

Heel mooie foto's !!
Vraagje waar heb jij je bruidslingerie gehaald? want ik heb ongeveer ook zo'n kleed met haltertop.



jessie
24-7-2010
 Meld misbruik21-6-2010 16:15:32

hey,
jullie zagen er prachtig uit!
grtjs jessie




jessie
24-7-2010
 Meld misbruik21-6-2010 16:15:34

hey,
jullie zagen er prachtig uit!
grtjs jessie




Hannelore
14-1-2012
 Meld misbruik21-6-2010 17:23:54




Karmen
29-5-2010
 Meld misbruik21-6-2010 21:21:19

Prachtig filmpje! Wij zijn 8 dagen na jullie getrouwd & hadden ook Jef Celen als fotograaf! :)



Iris
15-5-2016
 Meld misbruik21-6-2010 21:48:42




Katrien
2-10-2010
 Meld misbruik21-6-2010 23:03:30

1 woord WAW



Katrien
2-10-2010
 Meld misbruik21-6-2010 23:03:32

1 woord WAW



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik22-6-2010 11:25:17

Echt heel mooi, nogmaals proficiat!

Gwen



Sabine
2-7-2010
 Meld misbruik22-6-2010 21:55:32

Prachtige fotoreportage!!!!!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info