Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

VERSLAG : van onze trouw gisteren

  20-6-2010 19:27:29
hallo iedereen.
eerst en vooral wil ik iedereen bedanken voor de gelukwensen en de kaarsjes die gebrand hebben :)

onze dag is voorbij. klein beetje met spijt in het hart maar toch ook een beetje opgelucht dat het wat rustiger gaat zijn na een jaar voorbereiding. nu is het verder werken aan ons volgend project he :)
gezinsuitbreiding:)

verslag:
om 8 uur is de kapster geweest(beste vriendin van mij) het was echt een schoon kapsel!
om 10 uur is de sminkster geweest.
om11;45 uur is mijn ventje aan de deur komen bellen. dat was wel even een emortioneel moment.
om 12 uur: naar het stadhuis gegaan. daar waren vooral de ouders emotioneel toen we ja zeiden :)
we hebben ons boekje gehad, een soort van diploma en elk een silvere pen met onze datum en namen + de gemeente erop.
om 12.40 was de receptie op het geeente gedaan en hebben we buiten nog wat fotos getrokken met de families
om14.30 was onze mis ( het is eventjes rijden,de kerk was in een andere gemeente)
hier had ik het moeilijk om mn tranen in bedwang te houden als ik met papa naar het altaar stapte opweg naar mn ventje (die toch zo knap was met zn kostum
15uur was de mis gedaan (mijn beste vriendin had voor ons een verassing achterin de kerk. ze had onze hondjes thuis stilletjes weggenomen en had ze naar de kerk gebracht. zodat wij met onze 2franse bulldogjes naar buiten konden stappen uit de kerk.)
dat was echt een super verassing!!!!
toen hebben we receptie gehad tot 17:00 (wij zijn toen foto's gaan nemen in het speelhof in sint truiden en aan een hongaar in brustem)
van 17:00 tot 20:00 hebben we onze menu gegeten (zeevruchten coctail, tomatenroomsoep,kroketjes met varkenshaasje en champignonroomsaos en groentjes)
om 21:00 zijn de gasten voor het avondfeest gekomen.zij hebben ook een kleine receptie gehad .
om 22:00 mochten we het dessertbuffet openen en onze taart snijden
terwijl de mensen aan het eten waren had een vriedin van ons 2 buikdans demostraties gadaan (dat was vooral voor de mannen tof)
om 2300 hebben we onze ouders bloemen en fles wijn met tekst gegeven. de getuigen en glazen kaarshouder ( 2vierkanten met kaars tussen en opschrift: bedankt dat je onze getuigen was met onze naam en datum)

daarna hebben weonze openingsdans gedaan (glenn medeiros,nothing's gonnachange my love for you)

het feest heeft geduurt tot 04:15
ik was echt moe!!!! vandaag eigenlijk nog maja we zijn dan eventjes naar onze zaal geweest om drank enz. teru mee te nemen en wat opgeruimd (wasniet veel meer want dat hadden we na het feest al gedaan)

ik was wel blij met het weer dat we hadden.
het was geen warm weer met veeeeeeeeeeel zon. maar het was wel droog!!!!!
dus de fotos zijn zeker inorde. zodra ik ze heb zal ik jullie er laten zien.

ik ga nu nog een beetje nagenieten
groetjes tania



tania

Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2037


Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik20-6-2010 19:31:15

Proficiat!!!
Dat leek écht een leuke dag!
En ja... Ook voor de ouders is dat emotioneel, hé! Vooral mijn schoonmoeder had zakdoekjes nodig! Hihi! Bij jou zo te lezen ook!



Jessy
18-9-2010
 Meld misbruik20-6-2010 19:45:55

Een dikke proficiat en veel succes met de toekomstige kindjes!! :-)

Groetjes!




juta
11-9-2010
 Meld misbruik20-6-2010 20:22:12

leuk om te lezen ... en zalig dat alles goed verlopen is... PROFICIAT !!!!!
Groetjes



Fredie
26-6-2010
 Meld misbruik20-6-2010 21:13:10

Bedankt voor het verslagje ! Hartelijk gelukgewenst ! Geniet nog maar fijn na van de wittebroodsweken en veel sukses met de gezinsuitbreiding, he !




Nele
14-5-2011
 Meld misbruik20-6-2010 21:41:47

Proficiat! Geniet er nog van ;-) Alle cadeautjes uitpakken enzo ;-)



Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik20-6-2010 21:43:50

Een heel dikke proficiat en nog veel genot gewenst van de wittebroodsweken :-)



Deborah
17-7-2010
 Meld misbruik20-6-2010 21:43:54

Een heel dikke proficiat en nog veel genot gewenst van de wittebroodsweken :-)



Lynn
25-6-2011
 Meld misbruik20-6-2010 23:07:41

Dikke proficiat! Geniet er van



angela
2-10-2010
 Meld misbruik21-6-2010 8:16:00

van harte proficiat. een heel gelukkig leven toegewenst.


groetjes Angeal




angela
2-10-2010
 Meld misbruik21-6-2010 8:16:02

van harte proficiat. een heel gelukkig leven toegewenst.


groetjes Angeal




frida
6-2-2010
 Meld misbruik21-6-2010 9:28:45

ik wens jullie heel veel geluk.....



Eline
31-7-2010
 Meld misbruik21-6-2010 9:52:32

Veel geluk samen en proficiat.


Groetjes



Gwen
14-5-2010
 Meld misbruik21-6-2010 10:41:46

Proficiat, en hopelijk snel wat foto's.

Gwen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Videoreportage nodig?
Nils Anderson Live Unieke live performances op topniveau! in Antwerpen
Zowel voor jullie ceremonie als jullie receptie zorgt Nils Anderson enkel voor de best mogelijke muzikale omkadering! Volledig op maat en uiterst professioneel. Meer info
 in Gent
Full Vision Studio Kwalitatieve videoproducties in Herentals
Professionele en betaalbare huwelijksreportages op maat. Meer info
CameraWorks Because we cam in Niel
Laat jullie perfecte dag niet verbrodden door amateurs maar reken op CameraWorks !! Dankzij onze TV ervaring is CameraWorks de perfecte videopartner voor jullie huwelijk !! Meer info
Gerard van Valen Videoproducties Videoproducties in Rucphen
Gerard van Valen cameraman, Van de mooiste dag een levende herinnering overhouden, altijd voor een vaste prijs, all in en ik reken geen reiskosten,ga naar mijn website www.gerardvanvalen.nl of bel mij op voor meer info. Meer info
DE PRAATPAAL EEN BUITENGEWOON VIDEOSOUVENIR in Kortrijk
Plaats een PRAATPAAL ergens in de feestzaal. Een paal met ingebouwde videocamera en microfoon. Iedereen die wat te vertelen heeft, kan er zijn zegje tegen doen. Achteraf monteren wij de grappigste, meest ontroerende, hilarische, ... momenten op DVD. Meer info
JDesign the way to create in Gullegem
Hoge kwaliteitsproducties én aan betaalbare prijzen. Meer info