Nu Online
Momenteel zijn er 38 gebruikers online, waarvan 1 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Geschenk ouders

  15-6-2010 21:53:19
Dag allemaal!

Hopelijk verlopen de voorbereidingen voor iedereen vlot? :-)
Ik had even een vraagje:
Wat geven jullie aan jullie ouders als dank? :-)
Wij hebben om onze mis af te sluiten een gedicht om hen
te danken, maar het leek ons wel leuk om hen dan iets
te geven.
Nu, mama's zijn daar iets gemakkelijker in aangezien
ge aan hun een bloemstukje ofzo kunt geven, maar voor de papa vind ik
het nogal moeilijk. Mijn papa is jammer genoeg in september overleden
dus moeten we alleen iets hebben voor mijne vriend zijne papa, maar is zo moeilijk allé bij zijn
verjaardag of vaderdag weten we ook nooit wat geven: hij drinkt niet, heeft geen echte hobby aangezien zijn
werk nogal zijn leven is :-).
Geven jullie aan de papa ook iets apart? Of geven jullie een boeket bloemen voor zowel mama als papa?
En geven jullie het ook in de mis? Of bij avondfeest?

Alvast bedankt en nog héél veel succes allemaal!
Groetjes Christel

Christel
24-7-2010
Meld misbruik



Reacties: 10 | Gelezen: 1421


elien
15-10-2010
 Meld misbruik15-6-2010 22:19:03

Wij gaan waarschijnlijk een mooie fotokader geven, dan kunnen ze er daarna een foto van op het feest in stoppen ofzo, het is niet duur en toch nog persoonlijk.



Lindsay
9-10-2010
 Meld misbruik15-6-2010 22:54:14

Wij geven een gegraveerd glas.

Groetjes Lindsay




Elke

 Meld misbruik16-6-2010 7:39:11

Wij geven onze huwelijkskaars in het klein aan beide samen...



Wendy
7-8-2010
 Meld misbruik16-6-2010 8:45:34

Een hele tijd geleden heb ik in de bozzy ofzo zo'n spiegeltje gevonden met een mooi tekstje op voor ouders. Da ligt al heeeeel lang in de kast, wachtende op een goei moment. Dat zal dus voor mijn ouders zijn. Mijn vriend zijn ouders zijn gescheiden en zij zullen waarschijnlijk elk een fotokader krijgen, waar ze dan achteraf een foto van de trouw kunnen insteken. Ofwel krijgen ze een fles champagne met zelfgemaakt etiket... Wij trouwen niet voor de kerk en hen in volle zaal bedanken, leek ons niet persoonlijk genoeg. Daarom gaan we dit al doen als we 's middags samen komen bij ons thuis. Gewoon gezellig, intiem...



Joke
31-7-2010
 Meld misbruik16-6-2010 10:12:00

Kan ,je aan de papa van je vriend geen schrijfset geven, vermits zijn werk zijn leven is?
Je weet wel, gegraveerde pen en balpen en dan zo'n schrijfmap?
Wij weten het ook nog niet hoor, maar het zijn allemaal nogal Bourgondiërs dus trakteren we ze achteraf op een etentje ofzo en we geven ze zeker een fotokader van onze mooiste dag :-)
succes!



Annelies
1-7-2011
 Meld misbruik16-6-2010 12:42:48

Wij zullen waarschijnlijk op het avondfeest een geschenkje geven.
Achteraf waarschijnlijk ook nog een BBQ bij ons thuis.
Heb je zelf een gedicht geschreven of heb je het ergens vandaan?
Succes nog!



Sofie
9-4-2011
 Meld misbruik16-6-2010 13:35:25

hallo

wij geven aan de ouders een mini exemplaar van ons trouwalbum, een super actie van onze fotograaf.
Kunnen ze dit dan showen en pronken aan iedereen, is met 10 foto's in...




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik16-6-2010 14:49:02

Wij gaven hen een zelf samengesteld geschenkpakket: http://robbyenveronique.bruiloftsite.nl/site_foto2.php?foto_id=521442&fotoboek_id=44336
In de kader zat de bedankingstekst van de kerk. Nadien werd die vervangen door een foto uit de huwelijksreportage.
Wij hebben dit op het avondfeest na de speech overhandigd.



frida
6-2-2010
 Meld misbruik16-6-2010 15:19:55

hey, wij hebben een sierkaars gegeven in de mis met onze trouwdatum er op..





Christel
24-7-2010
 Meld misbruik20-6-2010 12:58:06

Dank u voor de reacties allemaal! Ik heb nu toch al iets meer inspiratie :-).
@ Annelies: wij hebben het gedicht nie zelf geschreven, heb het hier denk ik zelfs van de site :-). Heb het nu niet bij de hand, maar als je het graag eens wilt, laat je het maar weten :-).
X


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...