Terug naar overzicht
Hey! ik heb ook redelijk lang haar, maar heel dun. Ik wou er ook meer volume in en de persoon die mijn schmink en make - up had toen een tof idee. Ik had er daarvoor nog nooit van gehoord, het lijkt op extentions maar je kunt het indoen en terug uitdoen wanneer je zelf wilt. (tegenover extentions die je haar kapot maken en die veel onderhoud vragen)Je moet het maar eens opzoeken, het noemt 'hairdo' van Jessica Simpson. Ze hebben het in alle modellen (stijl, krullend, ...) en verschillende kleuren en lengtes.Bij mij was het exact dezelfde kleur, je ziet geen verschil tussen men eigen haar en dat andere en het is gewoon met 5 (onzichtbare) speldjes in te steken. (duurt dus nog geen minuut)Ik heb er ook foto's van getrokken. Stuur me maar een privé - bericht als je ze wil zien of voor nog meer informatie als je geïnteresseerd bent. Veel succes nog!
Misschien kunnen ze je in een Afrikaanse winkel wel helpen?? Die dragen veel 'nep' haar!
Ik dacht dit ook nodig te hebben. Ik heb hier een tijdje geleden een bericht gestuurd ivm mijn trouwkapsel: ik wou een schuine knot maar dacht hiervoor niet genoeg haar te hebben. Mijn haar is ook niet superlang. De kapster wou dan eerst een haarstukje bestellen maar uiteindelijk heeft ze eerst van die warme krulspelden in mijn haar gestoken en nadien had ik veeeel meer volume in mijn haar! En uiteindelijk is die schuine knot supergoed gelukt. Misschien kan je het zo eerst proberen, dan is het wel allemaal echt :-).
Afrikaanse winkels aant station in antwerpen
Dag Melinda, je mag gerust de foto's is doorsturen mijn email is tv594777@scarlet.be. dank je wel
he ikheb zelf lang har over men schouders maar erg dun heb extensions bijgekocht en proefkapsel is er al mee gedaan, mijn iegenhaar end e extensiosn worden gekruld eigen haar word boven aan weggetrokken en opgestoken deel en deel loshangend en extensions worden achteraan in lagen over elkaar gehangen iemand die me niet kent en niet weet dat men eigenhaar niet zo lang is merkt niet dat er vals haar inzit men extensiosn zijn ook van echt haar, geen synthetisch en zijn met clipjes dus zo in en uitklipbaar. je had bij die mensen 2 soorten enkel lagig of dubbel lagig ik heb dubbel genomen met lengte van 60, kostte me 150 euro, voor korte dan 60 betaal je een goede 65-85 euro ongeacht of enkel of dubbel lagig is. loop extensions en hars extensions raad ik je af, de loops die zie je echt zitten heb ik ook geprobeer overgenomen van iemand en heb die ingestoken direct eruit en na 2 dagen kreeg ik ze alweer verkocht op kapaza, had chance. en met hars is heel slecht voor je haar, zo ik heb het hier aangekocht, http://www.clipextensions.be/Webwinkel-Page-58775/Beginpagina.html heb foto als je wil zien hoe die erin zitten bij me vandesteene_@msn.com dan mail je maar even
Hoi, mijn kapper kon dit gewoon aankopen bij een leverancier van hem. De kapper die mijn haar doet is Bart Colpaert, maar ik weet niet of hij dit ook gewoon besteld voor bruidjes wiens haar hij niet moet doen. succes! Groetjes