Nu Online
Momenteel zijn er 225 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Menukaarten

  9-6-2010 19:16:27
Hallo allemaal,

Zijn er onder jullie die zelf de menu's voor op tafel gemaakt hebben? Hoe hebben jullie dit gedaan? Eventuele voorbeeldjes?
Doen er onder jullie ook veel zelf? Ik heb zelf de uitnodigingen en misboekjes gemaakt en wil dat nu wat doortrekken naar menukaarten en naamkaartjes. Alles is eenvoudig en strak, maar in mijn favoriete kleuren. Vind het wel leuk om daar mee bezig te zijn.

Groetjes

Els
7-8-2010
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1150


Lindsey
18-6-2010
 Meld misbruik9-6-2010 19:23:04

Hey Els,

ik heb mijn uitnodigingen ook zelf gemaakt net als mijn menukaarten.
Hieronder de link van de kaarten.

Veel plezier!

http://www.letscookit.tv/video/een-speciaal-menu-een-sp...




Véronique
31-7-2009
 Meld misbruik9-6-2010 19:24:14

Ik had ze ook zelf gemaakt. Ik had een bestaande kaart (soort kaartje om zelf wenskaarten te maken) en heb hierin ons menu geplakt. Dit kostte ons slechts €6 voor alle menukaarten.



Els
7-8-2010
 Meld misbruik9-6-2010 22:38:29

Amai Lindsey,

Knap als jij dat zelf ook zo gedaan hebt. Het geeft me weer ideetjes. Voor jou is het bijna zover. Geniet ervan!



Kimberley
12-6-2010
 Meld misbruik9-6-2010 23:35:49

Kijk eens op www.extrafilm.be , hier kan je enorm veel verschillende (foto)kaarten maken en zelf teksten op zetten. Mijn uitnodigingen en menukaartjes heb ik daar besteld en ben zeer tevreden. Ook een pluspunt is dat het binnen de week in je brievenbus zit, samen met een overschrijving, je hoeft dus niet op voorhand te betalen.

Groetjes




angela
2-10-2010
 Meld misbruik10-6-2010 8:16:13

Ik moet ze ook zelf maken. Je kan dit ook via poobies.be doen. ik heb er zelf al eens op gekeken. er staan verschillende kaartjes als voorbeeld.
k ga ook een via extrafilm kijken.
als je op google menukaarten maken intikt , dan krijg je eigenlijk verschillende mogelijkheden hoor.


groetjes angela




sylvie
14-8-2010
 Meld misbruik10-6-2010 9:22:15

in ava papier winkel kan je allerlei papier vinden om dit te maken ook al geplooide naamkaartjes wij doen de tafeldecoratie ook zelf .



kelly
24-6-2011
 Meld misbruik10-6-2010 15:09:00

hey op die site die lindsey gaf staan ook wel nog leuke ideetjes.
Zo heb ik daar een ideetje gevonden voor theelichtjes :)
gewoon op het einde van het filmpje heb ik geklikt op een van de twee mogelijkheden die erop stonden.



Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...